Die band ken ik niet.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden de bassist live gezien in 013. Met de Winery Dogs, waar ook Dream Theater- drummer Mike Portnoy deel van uitmaakt...
Rock/Hard rock hebben wel een paar leuke nummers. Vond het ook een leuk optreden..quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Die band ken ik niet.
Wat voor muziek spelen ze?
Jij kende ze al, of kwam het toevallig zo uit?quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Rock/Hard rock hebben wel een paar leuke nummers. Vond het ook een leuk optreden..
Richie Kotzen zit daar ook in toch? Heeft ook een tijdje bij Mr. Big gespeeld.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden de bassist live gezien in 013. Met de Winery Dogs, waar ook Dream Theater- drummer Mike Portnoy deel van uitmaakt...
En meneer Kotzen treedt tegenwoordig ook regelmatig op met Adrian Smith. En laat dat nou 1 van de gitaristen van Iron Maiden zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Richie Kotzen zit daar ook in toch? Heeft ook een tijdje bij Mr. Big gespeeld.
Zo zie je maar weer, je komt altijd bij Iron Maiden uit.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
En meneer Kotzen treedt tegenwoordig ook regelmatig op met Adrian Smith. En laat dat nou 1 van de gitaristen van Iron Maiden zijn.
quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, je komt altijd bij Iron Maiden uit.
Omdat je dit elke dag voor het slapen gaan, luistert?quote:
Ik kende het al, voordat ik een kaartje kochtquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij kende ze al, of kwam het toevallig zo uit?
Ja kloptquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Richie Kotzen zit daar ook in toch? Heeft ook een tijdje bij Mr. Big gespeeld.
Nee, dan luister ik naar Infinite Dreams.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat je dit elke dag voor het slapen gaan, luistert?
quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, dan luister ik naar Infinite Dreams.
Zie je wel, kom je alweer bij Iron Maiden uit.,
quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zie nu pas dat het woordje penis verstopt zit in haar naam![]()
Niettemin ook welkom.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:31 schreef livelink het volgende:
Ben er nog even voor het laatste half uurtje
Brother52 had het ook niet door...quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zie nu pas dat het woordje penis verstopt zit in haar naam![]()
Dat komt omdat ik het verkeerd typte.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Brother52 had het ook niet door...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |