Agüero niet herkennen vind ik heel bijzonder.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:30 schreef Marcoss het volgende:
Grueter werd waarschijnlijk even gecorrigeerd vanuit Hilversum mbt Lavezzi en Aguero..
Dat gokken wie het is kan hij maar beter niet meer doen
Ze krijgen een persmap met info over wie er zit, daardoor ging Roelfs ook de fout in.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:30 schreef Marcoss het volgende:
Grueter werd waarschijnlijk even gecorrigeerd vanuit Hilversum mbt Lavezzi en Aguero..
Dat gokken wie het is kan hij maar beter niet meer doen
Lord Messi wordt geraakt, natuurlijk is dat (terecht) geelquote:
Mensen die hun mening laten afhangen van WLR, dat is pas karakter hebben.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:41 schreef Marcoss het volgende:
Ik had al liever Argentinië dan Engeland, maar door dit topic al helemaal
Jij gaat op de shitlistquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:41 schreef Marcoss het volgende:
quote:
Draak van een wedstrijd.quote:
Flanken van Engeland zijn het hele toernooi een grote shitshowquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Morgan Rogers raakt ook geen knikker overigens.
Maar ik wil niet dat Tuchel Saka brengt, die wordt meteen doodgeschopt door de Argentijntjes.
Gordon kan net zo goed voetballen als Gordon kan zingen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Flanken van Engeland zijn het hele toernooi een grote shitshow
Seizoen in het algemeen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:48 schreef Slobeend het volgende:
Dit WK duurt ook gewoon te lang voor de heren voetballers.
Deze werkt twee kanten uit! Tenzij de voetballende Gordon wel kan zingen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gordon kan net zo goed voetballen als Gordon kan zingen.
User @Marcoss . Min min.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:41 schreef Marcoss het volgende:
Dit is het moment om vorm te tonenquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:56 schreef Slobeend het volgende:
Wat is de gedachte achter Michel Vorm bij de NOS aan tafel?
De NOS is een sociale werkplaats.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:56 schreef Slobeend het volgende:
Klopp, Nagelsmann, Tuchel, je ziet een patroonquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tuchel is een psychopaat. De vierde man moet douchen na al dat speeksel en adem dat Tuchel op hem heeft losgelaten.
Bijna elke trainer is toch tegenwoordig een psychopaat.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Klopp, Nagelsmann, Tuchel, je ziet een patroon
Heeft in ENGELAND gespeeld. Ten Hag is uit de kaartenbak getrokken vanwege de connectie met Tagliafico/Martinez.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:56 schreef Slobeend het volgende:
Waarschijnlijk over hetzelfde als Kane en consorten.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:49 schreef Slobeend het volgende:
Wat zitten Messi en consorten nu weer te janken?
Niks met een act te maken. Ik vind die enorme hetze tegen Argentinië flink overdreven en ik heb vooral helemaal niks met de Engelsenquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stukje tegen de stroom in act.
Kane zat te janken over het rustsignaal ipv een hoekschop, maar Messi en consorten waren ook ergens ziedend over, geen idee waarover.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk over hetzelfde als Kane en consorten.
Dat je maar weet aan welke kant je staat!!!!quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Niks met een act te maken. Ik vind die enorme hetze tegen Argentinië flink overdreven en ik heb vooral helemaal niks met de Engelsen
Ik verbaas me vooral over weldenkende mensen die allerlei complotten hebben ontdekt.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Niks met een act te maken. Ik vind die enorme hetze tegen Argentinië flink overdreven en ik heb vooral helemaal niks met de Engelsen
Ik denk wel dat de grote namen iets meer krediet hebben bij de arbiters.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik verbaas me vooral over weldenkende mensen die allerlei complotten hebben ontdekt.
Kuipeffectquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de grote namen iets meer krediet hebben bij de arbiters.
Het is allebei hopeloos. Hier had ook Noorwegen kunnen staan en de vinale kunnen halen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:14 schreef Slobeend het volgende:
Inmiddels begin ik ook te neigen naar Argentinië. Engeland is zoutloze ellende.
Goede jinx!quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:14 schreef Slobeend het volgende:
Inmiddels begin ik ook te neigen naar Argentinië. Engeland is zoutloze ellende.
Het is kiezen tussen 2 kwadenquote:
Het is Engeland, dat verwacht je toch ook niet.quote:
Deze wedstrijd had een 0-0 verdiend ja.quote:
Noorwegen speelde ook helemaal niet goed.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is allebei hopeloos. Hier had ook Noorwegen kunnen staan en de vinale kunnen halen.
Zonder twijfel, maar dat is wat anders.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de grote namen iets meer krediet hebben bij de arbiters.
Wel een verkeerde inschatting eerst, maar mooi gecorrigeerd.quote:
Meestal ben jij de voodoo koningquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kan diegene die iets zei over Gordon ook even aangeven welke sprinter er morgen niks van gaat bakken?
Ja precies.quote:
Nou vooruit..quote:Hup Spanje
Die van Den Haag naar Delft-Zuidquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kan diegene die iets zei over Gordon ook even aangeven welke sprinter er morgen niks van gaat bakken?
Het wordt morgen weer helemaal niets voor Bini.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Niet bijznoder, maar beter dan Engeland over de breedte.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Noorwegen speelde ook helemaal niet goed.
Hoe heb jij eigenlijk gezorgd dat alle proleten uit het vbl topic hier weg blijven?quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel een verkeerde inschatting eerst, maar mooi gecorrigeerd.
Rot op joh achterlijke idiootquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat je maar weet aan welke kant je staat!!!!
[ x ]
Zoals ik al zei, hier zit de nieuwe FvDquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik verbaas me vooral over weldenkende mensen die allerlei complotten hebben ontdekt.
Grueter wellicht ook.quote:
quote:
Stukje meltdown.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:21 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, hier zit de nieuwe FvD
Dat wordt lastigquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:22 schreef Szura het volgende:
Hopelijk verliest een Argentijntje zo z’n verstand
Kan je iets verliezen wat je al niet hebt?quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:22 schreef Szura het volgende:
Een frisse linkse wind houdt alle rechtse narigheid buiten de deur.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoe heb jij eigenlijk gezorgd dat alle proleten uit het vbl topic hier weg blijven?![]()
Wat je niet hebt kun je niet verliezen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:22 schreef Szura het volgende:
Die gaat straks ongetwijfeld een keer als een doorgesnoven debiel van de bank opspringen bij een opstootje.quote:
Ook een manier om de finale te missen. Laten we het hopen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die gaat straks ongetwijfeld een keer als een doorgesnoven debiel van de bank opspringen bij een opstootje.
Oke Marcossquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jammer van de drinkpauze, de 1-1 hangt in de lucht.
Ja die zit aan de bal nog steeds wel op voetbalquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Messi verstuurt aan de lopende band bizar afgemeten passes.
Kan nog wel wat worden die jongenquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Er zijn inderdaad altijd een heleboel mensen die niet aan de juiste kant van de geschiedenis staan.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Allemaal acte dus?
Niet iedereen hoeft mee te gaan in hetzelfde sentiment
Soort Theo Janssen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ja die zit aan de bal nog steeds wel op voetbal
Spence in de spits voor de counter?quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:35 schreef DeeBee het volgende:
Drie nieuwe huurmoordenaars
Overigens gaat dit achteruit lopen van Ronald Tuchel nooit goed aflopen...
Toch ook een gotspe dat die Otamendi er nog steeds bijzitquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:35 schreef DeeBee het volgende:
Stukje Japan.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:35 schreef DeeBee het volgende:
Theo heeft tegenwoordig meer affiniteit met een bitterbal.quote:
Met Pickford kan dit niet goed gaan zou je zeggen.quote:
Ja..dit gaat over de juiste kant van de geschiedenis staan. Ach ach achquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad altijd een heleboel mensen die niet aan de juiste kant van de geschiedenis staan.
Grueter opteert voor een wissel.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Die heeft geen kijk op dit spelletje he?quote:
Palmer zou ik wel altijd als 25e man meegenomen hebben als je een keer iets moet forceren. Foden mis je niet.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tuchel verdient hoe dan ook complimenten voor het thuislaten van vermoeiende paradepaardjes als Foden en Palmer.
Meteen de maniertjes!quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Uiteraard de racist Enzo Fernandez.
Zou het wat uitmaken? Spanje lacht zich rot bij het zien van deze wedstrijd.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu wel een verlenging graag, 30 minuten extra in de benen is mooi meegenomen
Tsja, je weet maar nooit. Spanje speelde ook 0-0 tegen Kaapverdiëquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken? Spanje lacht zich rot bij het zien van deze wedstrijd.
quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:51 schreef wimderon het volgende:
https://x.com/search?q=pickford%20arms&src=typed_query&f=live
Dat is toch ook een crimineel?quote:
Beetje gokken hoort erbijquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is toch ook een crimineel?
Reden voor ontslag van Grueter wegens grove incompetentiequote:Op woensdag 15 juli 2026 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Messi moest gewisseld worden allen.
Speciaal voor de strafschoppen!quote:
Misgegokt door Tuchelquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Speciaal voor de strafschoppen!
Geen grap.
Spanje blijft altijd voetballen, deze tweede helft zegt precies niets.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Op basis van de tweede helft hebben ze een prima kans zondag.
Als Argentinië eindelijk eens meteen speelt zoals in de tweede helft, dan wordt het fantastischquote:Op woensdag 15 juli 2026 23:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iedereen die zondag niet voor Spanje is krijgt een toegangsverbod.
Wat denk je zelf.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als Argentinië eindelijk eens meteen speelt zoals in de tweede helft, dan wordt het fantastisch
Neem aan dat Spanje toch niet zo laf/dom gaat spelen met een voorsprongquote:Op woensdag 15 juli 2026 23:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Op basis van de tweede helft hebben ze een prima kans zondag.
Het is inderdaad wel bizar dat Engeland vanaf minuut 55 al met 11 man bij de eigen zestien ging staan.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Neem aan dat Spanje toch niet zo laf/dom gaat spelen met een voorsprong
Ze speelden tegen geen middenveld en flanken, da's wel makkelijk voetballen he?quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als Argentinië eindelijk eens meteen speelt zoals in de tweede helft, dan wordt het fantastisch
Die goal van Porro was ook heel goed. Kan Argentinië daar een beetje tegen?quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze speelden tegen geen middenveld en flanken, da's wel makkelijk voetballen he?
Spanje pakte dat wel iets anders aan
Scaloni heeft vier dagen om Molina vriendelijk de waarheid te vertellen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Spanje blijft altijd voetballen, deze tweede helft zegt precies niets.
Simeone zal ook wel weer op het bankje plaatsnemen lijkt mequote:Op woensdag 15 juli 2026 23:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Scaloni heeft vier dagen om Molina vriendelijk de waarheid te vertellen.
Vond ik niet gek. Op dat moment kreeg Argentinië al (kop)kans op (kop)kans. Die konden wel wat ondersteuning in de lucht gebruiken.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wel aandoenlijk. Argentinië wisselt een enorme stootkracht aanvallers er in. En dan heb je Tuchel die met Dan Burn aan komt zetten.
De keuze voor Simeone zal wel deels aan Engeland hebben gelegen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Simeone zal ook wel weer op het bankje plaatsnemen lijkt me
Ik neem ook aan dat Spanje minder gevoelig is voor het acteerwerk van Argentinië.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:18 schreef Slobeend het volgende:
Spanje en Argentinië spelen zelden tegen elkaar (maar drie officiële wedstrijden ooit), dat is dan wel weer leuk.
Cucurella wil een hartig woordje met je spreken. De meest Argentijnse speler in de Spaanse selectie.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik neem ook aan dat Spanje minder gevoelig is voor het acteerwerk van Argentinië.
Het ging daarvoor al mis met veel te veel verdedigers en 0 snelheid meer voorin waardoor voor de aanvallende partij er 0 risico is en ze lekker met 9 man rond de 16 voorzetjes kunnen geven. Lafheid wordt afgestraft, helaas door Argentinië maar wel terecht. Extra verdedigers zorgt er ook vaak voor dat niemand meer de aanvaller oppakt vanwege onduidelijkheid. Hallo NL.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vond ik niet gek. Op dat moment kreeg Argentinië al (kop)kans op (kop)kans. Die konden wel wat ondersteuning in de lucht gebruiken.
quote:Op donderdag 16 juli 2026 06:16 schreef Fretwork het volgende:
Wat gebeurde er nou met Spence vlak voor de 1-2. Gaat een duel met Messi in en komt er hinkend uit
Engelsen waren ook niet aan het protesteren ofzo? Denk dat het wel meevielquote:
Er gebeurde niet veel qua ophef nee, hij hinkte wel flink daarna.quote:Op donderdag 16 juli 2026 08:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Engelsen waren ook niet aan het protesteren ofzo? Denk dat het wel meeviel
Bij andere landen viel het ook wel mee, denk aan Egypte dat wel een goal afgekeurd zag worden. Of aan die Zuid-Afrikaan die rood kreeg terwijl fascist Enzo Fernandez niet eens geel krijgt voor die klap in de nek in de openingsfase.quote:Op donderdag 16 juli 2026 08:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Engelsen waren ook niet aan het protesteren ofzo? Denk dat het wel meeviel
Tuchel heeft ook echt verder niemand op bank zitten die dan voor voetbal moet gaan zorgen. Zo een Madueke of Saka gaat het niet worden. Qua middenvelders heeft ie enkel een geblesseerde Henderson. Stukje instabliteit in selectie.quote:Op donderdag 16 juli 2026 08:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Bij andere landen viel het ook wel mee, denk aan Egypte dat wel een goal afgekeurd zag worden. Of aan die Zuid-Afrikaan die rood kreeg terwijl fascist Enzo Fernandez niet eens geel krijgt voor die klap in de nek in de openingsfase.
Maar goed, verder komt dit vooral op het conto van Tuchel met z’n schijtwissels.
Palmer had je altijd mee moeten nemen voor dit soort momentenquote:Op donderdag 16 juli 2026 08:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tuchel heeft ook echt verder niemand op bank zitten die dan voor voetbal moet gaan zorgen. Zo een Madueke of Saka gaat het niet worden. Qua middenvelders heeft ie enkel een geblesseerde Henderson. Stukje instabliteit in selectie.
Iets meer respect voor Saka graag.quote:Op donderdag 16 juli 2026 08:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tuchel heeft ook echt verder niemand op bank zitten die dan voor voetbal moet gaan zorgen. Zo een Madueke of Saka gaat het niet worden. Qua middenvelders heeft ie enkel een geblesseerde Henderson. Stukje instabliteit in selectie.
Saka wordt de volgende Sané.quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iets meer respect voor Saka graag.
Het is dat Poetin nog een veel grotere lul is, uiteindelijk.quote:
Dat slaat echt nergens op.quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Saka wordt de volgende Sané.
Sané was tot die blessure echt heel goed.quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op.
Nou dat, en gaf misschien daardoor ook wel wat ruimtequote:Op donderdag 16 juli 2026 08:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er gebeurde niet veel qua ophef nee, hij hinkte wel flink daarna.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 juli 2026 23:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
FC Twente treft omnisportclub met Amsterdammer en bekende vedetteVedettes zijn toch altijd bekend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |