Dat je maar weet aan welke kant je staat!!!!quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Niks met een act te maken. Ik vind die enorme hetze tegen Argentinië flink overdreven en ik heb vooral helemaal niks met de Engelsen
Ik verbaas me vooral over weldenkende mensen die allerlei complotten hebben ontdekt.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Niks met een act te maken. Ik vind die enorme hetze tegen Argentinië flink overdreven en ik heb vooral helemaal niks met de Engelsen
Ik denk wel dat de grote namen iets meer krediet hebben bij de arbiters.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik verbaas me vooral over weldenkende mensen die allerlei complotten hebben ontdekt.
Kuipeffectquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de grote namen iets meer krediet hebben bij de arbiters.
Het is allebei hopeloos. Hier had ook Noorwegen kunnen staan en de vinale kunnen halen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:14 schreef Slobeend het volgende:
Inmiddels begin ik ook te neigen naar Argentinië. Engeland is zoutloze ellende.
Goede jinx!quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:14 schreef Slobeend het volgende:
Inmiddels begin ik ook te neigen naar Argentinië. Engeland is zoutloze ellende.
Het is kiezen tussen 2 kwadenquote:
Het is Engeland, dat verwacht je toch ook niet.quote:
Deze wedstrijd had een 0-0 verdiend ja.quote:
Noorwegen speelde ook helemaal niet goed.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is allebei hopeloos. Hier had ook Noorwegen kunnen staan en de vinale kunnen halen.
Zonder twijfel, maar dat is wat anders.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de grote namen iets meer krediet hebben bij de arbiters.
Wel een verkeerde inschatting eerst, maar mooi gecorrigeerd.quote:
Meestal ben jij de voodoo koningquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kan diegene die iets zei over Gordon ook even aangeven welke sprinter er morgen niks van gaat bakken?
Ja precies.quote:
Nou vooruit..quote:Hup Spanje
Die van Den Haag naar Delft-Zuidquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kan diegene die iets zei over Gordon ook even aangeven welke sprinter er morgen niks van gaat bakken?
Het wordt morgen weer helemaal niets voor Bini.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Niet bijznoder, maar beter dan Engeland over de breedte.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Noorwegen speelde ook helemaal niet goed.
Hoe heb jij eigenlijk gezorgd dat alle proleten uit het vbl topic hier weg blijven?quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel een verkeerde inschatting eerst, maar mooi gecorrigeerd.
Rot op joh achterlijke idiootquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat je maar weet aan welke kant je staat!!!!
[ x ]
Zoals ik al zei, hier zit de nieuwe FvDquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik verbaas me vooral over weldenkende mensen die allerlei complotten hebben ontdekt.
Grueter wellicht ook.quote:
quote:
Stukje meltdown.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:21 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, hier zit de nieuwe FvD
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |