Flanken van Engeland zijn het hele toernooi een grote shitshowquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Morgan Rogers raakt ook geen knikker overigens.
Maar ik wil niet dat Tuchel Saka brengt, die wordt meteen doodgeschopt door de Argentijntjes.
Gordon kan net zo goed voetballen als Gordon kan zingen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Flanken van Engeland zijn het hele toernooi een grote shitshow
Seizoen in het algemeen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:48 schreef Slobeend het volgende:
Dit WK duurt ook gewoon te lang voor de heren voetballers.
Deze werkt twee kanten uit! Tenzij de voetballende Gordon wel kan zingen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gordon kan net zo goed voetballen als Gordon kan zingen.
User @Marcoss . Min min.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:41 schreef Marcoss het volgende:
Ik had al liever Argentinië dan Engeland, maar door dit topic al helemaal
Dit is het moment om vorm te tonenquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:56 schreef Slobeend het volgende:
Wat is de gedachte achter Michel Vorm bij de NOS aan tafel?
De NOS is een sociale werkplaats.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:56 schreef Slobeend het volgende:
Klopp, Nagelsmann, Tuchel, je ziet een patroonquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tuchel is een psychopaat. De vierde man moet douchen na al dat speeksel en adem dat Tuchel op hem heeft losgelaten.
Bijna elke trainer is toch tegenwoordig een psychopaat.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Klopp, Nagelsmann, Tuchel, je ziet een patroon
Heeft in ENGELAND gespeeld. Ten Hag is uit de kaartenbak getrokken vanwege de connectie met Tagliafico/Martinez.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:56 schreef Slobeend het volgende:
Waarschijnlijk over hetzelfde als Kane en consorten.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:49 schreef Slobeend het volgende:
Wat zitten Messi en consorten nu weer te janken?
Niks met een act te maken. Ik vind die enorme hetze tegen Argentinië flink overdreven en ik heb vooral helemaal niks met de Engelsenquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stukje tegen de stroom in act.
Kane zat te janken over het rustsignaal ipv een hoekschop, maar Messi en consorten waren ook ergens ziedend over, geen idee waarover.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk over hetzelfde als Kane en consorten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |