Noorwegen speelde ook helemaal niet goed.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is allebei hopeloos. Hier had ook Noorwegen kunnen staan en de vinale kunnen halen.
Zonder twijfel, maar dat is wat anders.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de grote namen iets meer krediet hebben bij de arbiters.
Wel een verkeerde inschatting eerst, maar mooi gecorrigeerd.quote:
Meestal ben jij de voodoo koningquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kan diegene die iets zei over Gordon ook even aangeven welke sprinter er morgen niks van gaat bakken?
Ja precies.quote:
Nou vooruit..quote:Hup Spanje
Die van Den Haag naar Delft-Zuidquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kan diegene die iets zei over Gordon ook even aangeven welke sprinter er morgen niks van gaat bakken?
Het wordt morgen weer helemaal niets voor Bini.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Niet bijznoder, maar beter dan Engeland over de breedte.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Noorwegen speelde ook helemaal niet goed.
Hoe heb jij eigenlijk gezorgd dat alle proleten uit het vbl topic hier weg blijven?quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel een verkeerde inschatting eerst, maar mooi gecorrigeerd.
Rot op joh achterlijke idiootquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat je maar weet aan welke kant je staat!!!!
[ x ]
Zoals ik al zei, hier zit de nieuwe FvDquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik verbaas me vooral over weldenkende mensen die allerlei complotten hebben ontdekt.
Grueter wellicht ook.quote:
quote:
Stukje meltdown.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:21 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, hier zit de nieuwe FvD
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |