Bron? Sowieso bedankt voor het posten van al die Twitter links de laatste tijd trouwens. Is de reden dat ik hier stilletjes meelees!quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Fedorov komt momenteel met zware kritiek op syrskyi in interviews. De zaak loopt heel hoog op
'Lavrov defending afrocities'quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:34 schreef michaelmoore het volgende:
[ afbeelding ]
Landje pik kost een heleboel dode mensen
[ afbeelding ]
Federov is een stuk efficiënter in het slachten van russen inderdaad. Het is dan wachten op putin en russen die gaan huilen dat een andere president volgens de constituties helemaal niet mag.quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:15 schreef inslagenreuring het volgende:
Het zou prachtig zijn als Zelensky wordt afgezet. En er wat sympathiekere, modernere figuren in de plaats komen voor zijn schimmige old boys netwerk.
Putin is nu op het punt waar Stalin de elite om heen regelmatig begon uit te dunnen door een stel die niet al te fel zijn hielen likten naar de Siberische goelag te sturenquote:
Zal straks eea updaten als ik thuis ben van werkquote:Op donderdag 16 juli 2026 12:43 schreef wpor het volgende:
[..]
Bron? Sowieso bedankt voor het posten van al die Twitter links de laatste tijd trouwens. Is de reden dat ik hier stilletjes meelees!
Denk dat we dat mogen nuanceren. Federov zat 6 maanden op z'n plek, ik denk niet dat het enorm uitbouwen van drone capaciteit echt pas in die periode is begonnen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:13 schreef TwenteFC het volgende:
Federov is een stuk efficiënter in het slachten van russen inderdaad.
Het zou een enorme push in de gunfactor zijn ten opzichte van het corrupte vriendjesnetwerk van Zelensky.quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Federov is een stuk efficiënter in het slachten van russen inderdaad. Het is dan wachten op putin en russen die gaan huilen dat een andere president volgens de constituties helemaal niet mag.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 16 juli 2026 14:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het zou een enorme push in de gunfactor zijn ten opzichte van het corrupte vriendjesnetwerk van Zelensky.
Maar goed. Zelensky komt vaker weg met vreemde beslissingen. Want hij heeft het enorm zwaar.
Dat gaat een nieuwe Bakhmut worden, als het al zover komt.quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:44 schreef Since2003 het volgende:
Kramatorsk is nog maar 6km van het front.
Bij wie?quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:31 schreef inslagenreuring het volgende:
Het zou een enorme push in de gunfactor zijn ten opzichte van het corrupte vriendjesnetwerk van Zelensky.
Die wordt binnenkort dus omgelegd door de SBU een willekeurige Oekraïense vrouw met banden met de veiligheidsdienst.quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Fedorov komt momenteel met zware kritiek op syrskyi in interviews. De zaak loopt heel hoog op
Haha, ik denk dat ze in het Kremlin ontzettend blij zijn met de beslissingen van Zelensky. Vooral om Fedorov te lozen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Bij wie?
Maakt niet uit wie er op die stoel zit, in het kremlin vinden ze het nooit goed, en derhalve vinden de "Onafhankelijke denkers" de eventuele volgende die er zit ook niet goed.
"Haha", je geeft geen antwoord op de vraag bij wie er dan zogenaamd een "push" in "gunfactor" zou zijn als zelensky weg zou gaan.quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat ze in het Kremlin ontzettend blij zijn met de beslissingen van Zelensky. Vooral om Fedorov te lozen.
Beetje feitenvrij geroetoeter van jouw kant.
Wat is er precies gaande dan met die Fedorov?quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat ze in het Kremlin ontzettend blij zijn met de beslissingen van Zelensky. Vooral om Fedorov te lozen.
Beetje feitenvrij geroetoeter van jouw kant.
Bij mij sowieso. Het mag geen geheim heten dat ik Zelensky een ongelooflijke lul de behanger vind.quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
"Haha", je geeft geen antwoord op de vraag bij wie er dan zogenaamd een "push" in "gunfactor" zou zijn als zelensky weg zou gaan.
Beetje dom geklets van jouw kant.
Minister van defensie van Oekraïne. Die gozer boekte enorm veel terreinwinst op gebied van drones en innovatieve ontwikkelingen voor het leger.quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:26 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat is er precies gaande dan met die Fedorov?
Lol.quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bij mij sowieso. Het mag geen geheim heten dat ik Zelensky een ongelooflijke lul de behanger vind.
Er zijn er veel meer die het een onbegrijpelijke keuze vinden. En ook invloedrijke figuren. Dus ja, ik hoop dat Zelensky zich in de vingers snijdt.quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Lol.
Nee. Niet alleen omdat jij natuurlijk totaal irrelevant bent,
Maar een dag later roept het kremlin de volgende onzin, en vind je natuurlijk z'n opvolger ook weer een "ongelooflijke lul de behanger".
Nou nee, er zit een verschil tussen onverbloemd pro-zelensky zijn en anti-kremlin propaganda herkauwers zijn.quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Er zijn er veel meer die het een onbegrijpelijke keuze vinden. En ook invloedrijke figuren. Dus ja, ik hoop dat Zelensky zich in de vingers snijdt.
Als ware fanboy spring je er natuurlijk weer voor in de bres. Als relevant figuur
Meest gewaardeerde reactie op nu.nl over ontslag.quote:Volgens mij ontpopt Zelensky zich steeds meer in de richting van een dictatoriaal leider.. De oude garde wil niet vernieuwen en Fedorov ziet dat dit wel moet. Met zijn technische know how heeft hij sinds zijn aanstelling al behoorlijk wat successen geboekt in tegenstelling tot zijn voorganger. Het lijkt wel alsof Zelensky en de zijnen niet willen winnen..
Valt mee dat beertje paddington zijn eigen anti-propaganda maakt.quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:22 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nou nee, er zit een verschil tussen onverbloemd pro-zelensky zijn en anti-kremlin propaganda herkauwers zijn.
Daarbij pretendeer ik niet te weten wat alle factoren zijn waar hij mee te maken heeft.
Jij blijkbaar wel.
Most evil personquote:Op donderdag 16 juli 2026 16:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Valt mee dat beertje paddington zijn eigen anti-propaganda maakt.
Heb je weinig Kremlincreativiteit voor nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |