abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221360463
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 11:02 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Die onderlinge conflicten zijn niet best voor Oekraïne :{ Je hoopt toch dat iedereen in staat is zijn eigen ego op zij te zetten en gewoon onderling samen te werken.

Federov zou er rekening mee moeten houden dat een leger aansturen iets anders is dan een softwarebedrijf. En die Syrskyi zou moeten beseffen dat je met klassieke oorlogsvoering niet van Rusland gaat winnen.
Syrskyi behandeld zijn troepen niet anders en soms erger dan de gemiddelde Russische officier.

Het is heel goed dat er eindelijk echt boekjes open gaan.
pi_221360490

Lol, Russische anti drone eenheid in de Krim zamelt nu geld in om powerstations plus solar panels te kopen omdat er amper electriciteit meer is in de Krim.
pi_221360540
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 10:52 schreef skysherrif het volgende:
Sternenko doet een enorm boekje open over Syrskyi vanochtend:
[..]
[ x ]

tevens:

[ afbeelding ]
Dit wisten we al lang.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221360569
  vrijdag 17 juli 2026 @ 11:50:00 #230
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221360763
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 11:02 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Die onderlinge conflicten zijn niet best voor Oekraïne :{ Je hoopt toch dat iedereen in staat is zijn eigen ego op zij te zetten en gewoon onderling samen te werken.

Federov zou er rekening mee moeten houden dat een leger aansturen iets anders is dan een softwarebedrijf. En die Syrskyi zou moeten beseffen dat je met klassieke oorlogsvoering niet van Rusland gaat winnen.
Dit dus. Je kunt het niet eens zijn met de beslissing om op het op Syrskyi's manier te gaan doen, als dit eenmaal besloten is moet je deze ondersteunen.
The End Times are wild
pi_221360836
twitter

Aanpakken die landverraders.
pi_221360842
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 11:50 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dit dus. Je kunt het niet eens zijn met de beslissing om op het op Syrskyi's manier te gaan doen, als dit eenmaal besloten is moet je deze ondersteunen.
Wat versta jij onder syrskyis manier?
  vrijdag 17 juli 2026 @ 12:10:51 #233
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221360855
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 12:08 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Wat versta jij onder syrskyis manier?
Wat ik begrepen heb de klassieke manier van oorlogsvoeren
The End Times are wild
pi_221360869
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 12:10 schreef LXIV het volgende:

[..]
Wat ik begrepen heb de klassieke manier van oorlogsvoeren
Dat is 1 kant van het verhaal.

Maar je vergeet de totale criminalisatie van het Oekraiense leger onder zijn gezag. Lees je aub in over de enorme misstanden binnen zijn skala bataljons (en 33e, 225e).
Lees meer over het feit dat hij elke week weer een nieuwe brigade creert, terwijl bewezen goede brigades met effectieve officieren geen troepen meer krijgen.
Over hoe een generaal die eigenlijk zaken als corpsstructuren moet regelen, bezig is het met tot op sectie niveau micromanagen van eenheden.
  vrijdag 17 juli 2026 @ 12:24:35 #235
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221360965
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 12:14 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Maar je vergeet de totale criminalisatie van het Oekraiense leger onder zijn gezag. Lees je aub in over de enorme misstanden binnen zijn skala bataljons (en 33e, 225e).
Lees meer over het feit dat hij elke week weer een nieuwe brigade creert, terwijl bewezen goede brigades met effectieve officieren geen troepen meer krijgen.
Over hoe een generaal die eigenlijk zaken als corpsstructuren moet regelen, bezig is het met tot op sectie niveau micromanagen van eenheden.
Toch heeft Zelensky voor hem gekozen... Misschien is het minder zwart-wit. Maar het wordt nu niet meer teruggedraaid, dat zou een blamage zijn. Dus nu verder dan. Onenigheid is helemaal een killer
The End Times are wild
pi_221360974
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 12:14 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik heb je stukken gelezen. Zeer informatief. Ik dacht dat Syrskyi klaagde over mobilisatie en te weinig steun voor het front kreeg van Federov en de nieuwe minister hoofd van politie beter geschikt zou zijn om die mobilisatie hoog op te voeren. Maar aangezien ik je info lees begin ik mij wel af te vragen of Syrskyi wel geschikt is.
pi_221361148
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 12:24 schreef Cherni het volgende:

[..]
Ik heb je stukken gelezen. Zeer informatief. Ik dacht dat Syrskyi klaagde over mobilisatie en te weinig steun voor het front kreeg van Federov en de nieuwe minister hoofd van politie beter geschikt zou zijn om die mobilisatie hoog op te voeren. Maar aangezien ik je info lees begin ik mij wel af te vragen of Syrskyi wel geschikt is.
Vergeet niet dat het niet mijn info is oid, ik herhaal ook alleen maar wat nu massaal buiten komt van ongeveer alle reputabele Oekraiense bronnen binnen en buiten het leger. En Oekraieners WILLEN graag dat dit gedeeld wordt.
pi_221361181
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 12:24 schreef LXIV het volgende:

[..]
Toch heeft Zelensky voor hem gekozen... Misschien is het minder zwart-wit. Maar het wordt nu niet meer teruggedraaid, dat zou een blamage zijn. Dus nu verder dan. Onenigheid is helemaal een killer
Ik denk dat de geest wat dat betreft wel uit de fles is, teveel belangrijke figuren in Oekraine die all in zijn gegaan in hun protst tegen Syrskyi, maar we zullen zien.
  FOK!Fotograaf vrijdag 17 juli 2026 @ 12:45:50 #239
364681 over_hedge
pi_221361188
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 12:06 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Aanpakken die landverraders.
Zijn sowieso wel prima bezig in Hongarije
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_221361189
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 12:42 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Vergeet niet dat het niet mijn info is oid, ik herhaal ook alleen maar wat nu massaal buiten komt van ongeveer alle reputabele Oekraiense bronnen binnen en buiten het leger. En Oekraieners WILLEN graag dat dit gedeeld wordt.
Perfect. IK zit niet op twitter, telegram, facebook etc etc. Ik zie alleen de info van de mainstream die zeer beperkt is. En het is prettig dat iemand de moeite neemt om info te delen. Thx
pi_221361227
Rusland is volgens Zelensky en de Oekraiense SBU een Tu-95 Bomber verloren 2 nachten geleden bij een aanval op Engels vliegveld.

REdelijk geloofwaardig aangezien er bevestigde ontploffingen waren op dat vliegveld die nacht.
pi_221361397
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 12:58 schreef skysherrif het volgende:
Rusland is volgens Zelensky en de Oekraiense SBU een Tu-95 Bomber verloren 2 nachten geleden bij een aanval op Engels vliegveld.

REdelijk geloofwaardig aangezien er bevestigde ontploffingen waren op dat vliegveld die nacht.
twitter

Gaat volgens bronnen wel om een niet operationeel vliegtuig of een trainingsvliegtuig. Wat nog steeds een goede hit is overigens.
  vrijdag 17 juli 2026 @ 13:52:26 #243
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_221361585
Lol.

twitter
Scorched earth
pi_221361942
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221363076

Context: Flash was 1 van de topadviseurs van Fedorov en enorm populair om zijn enorme kennis, had het al eerder over hem gehad

Laatse zin: there will be solutions. Ben benieuwd
  vrijdag 17 juli 2026 @ 17:07:01 #246
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221363266
"als je een oorlog kon winnen door middel van wensendenken, dan lag Rusland al lang op haar knieën. ''

Mooie podcast denk ik, luisteren waard :Y

Bekijk deze YouTube-video
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_221363580
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 17:07 schreef phpmystyle het volgende:
"als je een oorlog kon winnen door middel van wensendenken, dan lag Rusland al lang op haar knieën. ''

Bekijk deze YouTube-video
Adje van 't padje.

Doen we niets mee.
En een prettige scheut door de pielemuis.
  vrijdag 17 juli 2026 @ 17:45:33 #248
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_221363616
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 17:07 schreef phpmystyle het volgende:

Niet geklikt.
Scorched earth
  vrijdag 17 juli 2026 @ 18:15:05 #249
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_221363742
Tsja,
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 12:44 schreef skysherrif het volgende:

Ik denk dat de geest wat dat betreft wel uit de fles is, teveel belangrijke figuren in Oekraine die all in zijn gegaan in hun protst tegen Syrskyi, maar we zullen zien.
Toen Zaloezjny het veld moest ruimen ten faveure van Syrsky waren er ook een shitload aan protesten, heeft ook niks geholpen.

Maar goed, lui in top wisselen is nooit een goed teken.
pi_221363764
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 18:15 schreef AchJa het volgende:
Tsja,
[..]
Toen Zaloezjny het veld moest ruimen ten faveure van Syrsky waren er ook een shitload aan protesten, heeft ook niks geholpen.

Maar goed, lui in top wisselen is nooit een goed teken.
Maar wel echt een stuk minder heftig, zeker ook omdat het niet zo wijdverspreid is door de hele oekraiense gemeenschap.
Bovendien omdat de reden ook echt heel anders is en waar de Oekraieners dus boos om kan zijn.

Niemand vond het uiteindelijk heel gek dat Zaloezjnyj de zak kreeg na het dramatische 2023 zomeroffensief (en terecht trouwens) ondanks dat hij toch best wat populariteit had
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')