abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221352259
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2026 11:45 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Persoonlijk zou ik geen biljoenen eisen maar levenslang of doodstraf via ophanging. Precies wat Goebels zou krijgen als ie niet eerder uit de chat had gestapt. Maar ja, doodstraf is er helaas niet, dus wat mij betreft levenslang.
Ja, precies.
Weg met persvrijheid.
Gewoon journalisten ophangen zoals in Iran gebeurt.

Echt top actie.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221352273
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juli 2026 10:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Laat ik vooropstellen dat het uitstekend zou zijn als zulke media volledig geruïneerd zouden worden. Dat zou de samenleving ook ten goede komen en een depolariserend effect hebben.

Maar de ophef in bepaalde contreien zou natuurlijk gigantisch zijn. Ik denk dat men zelf de portemonnee zou opentrekken op zulke media te redden van de ondergang. Wat zou men immers zonder alle dagelijkse intersectionele, postmoderne of dekoloniale lens bekeken actualiteiten moeten, die zo lekker op de onderbuik weten in te spelen?

Maar erg realistisch acht ik het niet. Media hebben namelijk persvrijheid en zulke media weten tot in perfectie de grens tussen fictie en feiten te bewandelen.

Eenzijdige berichtgeving kan namelijk zeer feitelijk zijn, het is natuurlijk alleen niet het hele verhaal, je belicht de actualiteiten door een bepaalde lens. Dat beheersen zulke media erg goed. Beter dan veel rechtse trouwens, die zijn sneller geneigd een grens over te gaan en dan iets te plaatsen wat aantoonbaar niet waar is.
Ik zou dat vóór 7 oktober 2023 ook niet echt realistisch vinden. Maar Israël is veranderd op die dag. Voortaan gaan ze net zo hard terug vechten. Tijd dat dit soort dingen ongestraft blijven is voorbij.
I carried the fire before I knew its name.
pi_221352276
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2026 11:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, precies.
Weg met persvrijheid.

Echt top actie.
Verwar de pers vrijheid niet met leugens, censuur en desinformatie.
pi_221352283
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2026 11:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Israël nog meer geïsoleerd.

Top actie.
Actie komt nog, nu nog niet. Isolatie van Israël? Prima. Vergeet niet je F35s in te leveren.
pi_221352287
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2026 11:50 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Actie komt nog, nu nog niet. Isolatie van Israël? Prima. Vergeet niet je F35s in te leveren.
Nee, die gunnen we Turkije.
pi_221352289
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2026 11:43 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Ik noemde ook wat precies ik crimineel vind. Doelbewuste desinformatie van de burgers, censuur, systematische verspreiding van de leugens, aanzetten tot haat en discriminerend berichtgeving - dat soort dingen zijn inderdaad crimineel. Je hoeft geen jurist te zijn om dat te weten.
Dat is inderdaad exact wat jij aan het doen bent. Met criminele intenties :)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_221352292
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2026 11:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, precies.
Weg met persvrijheid.

Echt top actie.
Journalisten ophangen doen ze in Iran, maar niet in Israël. Hier wordt via de rechtbanken gehandeld.
pi_221352297
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2026 11:51 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Dat is inderdaad exact wat jij aan het doen bent. Met criminele intenties :)
Je mening is genoteerd.
pi_221352307
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2026 11:48 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Verwar de pers vrijheid niet met leugens, censuur en desinformatie.
Censuur _O-

Jij bent degene die censuur wil afdwingen door journalisten op te hangen.
pi_221352310
quote:

[..]
Persoonlijk zou ik geen biljoenen eisen maar levenslang of doodstraf via ophanging. Precies wat Goebels zou krijgen als ie niet eerder uit de chat had gestapt. Maar ja, doodstraf is er helaas niet, dus wat mij betreft levenslang.
You're having a stroke, mate? _O-

Doodstraf dmv ophanging, veeg me op :')
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_221352311
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2026 11:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Datzelfde Turkije die EU chantageerde met vluchtelingen? Succes mee.
pi_221352323
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juli 2026 11:53 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat is wat Goebels te wachten stond, zei ik erbij. Dat je er niet eens mee bent, dat mag.
pi_221352331
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2026 11:53 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Datzelfde Turkije die EU chantageerde met vluchtelingen? Succes mee.
Ja, dat blijkt minder erg dan wat Israël volgens jou wil doen.

Beetje de persvrijheid in Nederland aanvallen.
pi_221352334
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2026 11:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Censuur _O-

Jij bent degene die censuur wil afdwingen door journalisten op te hangen.
Ik wil niets afdwingen. Ik zeg alleen wat Israël wilt doen en heb m'n mening erover geuit.
pi_221352336
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2026 11:54 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Dat is wat Goebels te wachten stond, zei ik erbij. Dat je er niet eens mee bent, dat mag.
Je weet niet wat Goebbels te wachten stond.
pi_221352342
quote:

[..]
Omdat mn onzin nog niet abject genoeg is, vergelijk ik westerse media maar weer met Goebels.

Je was 40 posts geleden al af, maar wat maak jij je onsterfelijk belachelijk vandaag.
  Moderator donderdag 16 juli 2026 @ 11:57:57 #217
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221352345
Die rechtzaak komt er natuurlijk niet, dat is fabeltjeskrant bs
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_221352352
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juli 2026 11:53 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dit kan toch niet anders dan trollen zijn?
pi_221352353
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2026 11:55 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Ik wil niets afdwingen. Ik zeg alleen wat Israël wilt doen en heb m'n mening erover geuit.
Ja, jij wilt ze ophangen.
pi_221352355
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2026 11:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, dat blijkt minder erg dan wat Israël volgens jou wil doen.

Beetje de persvrijheid in Nederland aanvallen.
Gaat niet alleen om Nederlandse kranten, maar Europese. Persvrijheid betekent niet dat journalisten niet verantwoordelijk kunne. worden gesteld voor hun criminele activiteiten.
pi_221352359
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2026 11:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, jij wilt ze ophangen.
Als er doodstraf was, wel. Maar levenslang vind ik ook goed voor zoiets ernstigs.
  Moderator donderdag 16 juli 2026 @ 12:02:05 #222
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221352363
_O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_221352366
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2026 12:01 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Als er doodstraf was, wel. Maar levenslang vind ik ook goed voor zoiets ernstigs.
Op die manier wil je censuur afdwingen.

Net de hoogst mogelijke straffen.
pi_221352377
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2026 12:01 schreef DavidAZ het volgende:
voor zoiets ernstigs.
:') :') :') :') :') :')
pi_221352380
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2026 11:56 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je weet niet wat Goebbels te wachten stond.
Doodstraf natuurlijk. Dat was duidelijk. Een van de top functionarissen van de Nazi regime, wat denk je zelf?
pi_221352384
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2026 12:02 schreef Wantie het volgende:

[..]
Op die manier wil je censuur afdwingen.

Net de hoogst mogelijke straffen.
De lange arm van Israël zit diep in de kont van @DavidAZ, zoals het een echte spreekpop betaamd.

Ik hoop dat je er een goede vergoeding voor krijgt zodat je er in elk geval iets aan hebt.

@sp3c dit is toch ondertussen wel een keer klaar? Een heel topic over Iran volgekotst over hoe kut de hele wereld behalve Israël is.
pi_221352394
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2026 11:58 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Gaat niet alleen om Nederlandse kranten, maar Europese. Persvrijheid betekent niet dat journalisten niet verantwoordelijk kunne. worden gesteld voor hun criminele activiteiten.
Ja, dat gaat natuurlijk goed: Israël die censuur in heel Europa wil afdwingen door rechtszaken aan te spannen tegen journalisten.
En als het aan jou ligt door die journalisten op te hangen.

En jij denkt dat dat geen gevolgen gaat hebben voor de relaties tussen Israël en Europese landen.
pi_221352400
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2026 11:58 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Het komt op mij over als absoluut zelfvertrouwen hebben in onwetendheid. Das met de komst van bibi en trumpie een deugd geworden voor sommigen.
pi_221352407
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2026 11:58 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ik denk dat dit figuur voor elke post betaald krijgt vanuit tel aviv. Pure propaganda vanuit israel, meer niet.
pi_221352412
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2026 12:03 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Doodstraf natuurlijk. Dat was duidelijk. Een van de top functionarissen van de Nazi regime, wat denk je zelf?
Het doet er niet toe wat ik denk: Goebbels heeft zelfmoord gepleegd.
Hij is niet berecht.

En jij vindt dat Nederlandse journalisten hetzelfde mag overkomen als een top functionaris van het Nazi-regime?
pi_221352472
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2026 11:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Gaat niet gebeuren zonder stemming in de Amerikaanse congres.
pi_221352501
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2026 12:08 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Ik denk dat dit figuur voor elke post betaald krijgt vanuit tel aviv. Pure propaganda vanuit israel, meer niet.
Zou dat een beetje betalen denk je?
pi_221352526
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2026 12:02 schreef Wantie het volgende:

[..]
Op die manier wil je censuur afdwingen
Als de rechter beslist dat het inderdaad bewuste leugens en systematische desinformatie is, dan is dat geen censuur.
  donderdag 16 juli 2026 @ 12:21:03 #234
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221352564
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2026 10:00 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Hou ons op de hoogte, lijkt me leuk. Israël die de vrije pers in andere landen aan gaat pakken.

Ook Israël: “ik snap echt niet waarom niemand ons lief vindt”
Dat eerste heeft natuurlijk niets met het tweede te maken. Het tweede is het resultaat van een eindeloze stroom aan naar alle waarschijnlijkheid het meest belichte conflict in de geschiedenis van de mens.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221352569
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2026 12:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, dat gaat natuurlijk goed: Israël die censuur in heel Europa wil afdwingen door rechtszaken aan te spannen tegen journalisten.
En als het aan jou ligt door die journalisten op te hangen.

En jij denkt dat dat geen gevolgen gaat hebben voor de relaties tussen Israël en Europese landen.
Censuur is wanneer het staat het doet richting eigen media. Wanneer er iemand de media aanklaagt via de rechtbank, heet dat geen censuur.
  donderdag 16 juli 2026 @ 12:22:10 #236
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221352586
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2026 12:03 schreef beefkeek het volgende:

[..]
De lange arm van Israël zit diep in de kont van @:DavidAz, zoals het een echte spreekpop betaamd.

Ik hoop dat je er een goede vergoeding voor krijgt zodat je er in elk geval iets aan hebt.

@:sp3c dit is toch ondertussen wel een keer klaar? Een heel topic over Iran volgekotst over hoe kut de hele wereld behalve Israël is.
Wat zou er klaar moeten zijn dan? Je hebt toch ook talloze users die juist weer afgeven op Israël en met name de VS, een user die daar heel anders denkt moet dus worden geweerd?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221352622
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2026 12:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hij is niet berecht.

En jij vindt dat Nederlandse journalisten hetzelfde mag overkomen als een top functionaris van het Nazi-regime?
Ik vermoed dat hij een beetje in de war is met himmler die wel berecht was en in zijn cel voordat de doodstraf voltrokken zou worden zelfmoord heeft kunnen plegen. Alhoewel wat mensen ophangen zonder proces vind men in sommige rechts conservatieve contreien eigenlijk soms niet zo erg als ik hier zo tussen de regels lees.
pi_221352625
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2026 12:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat zei ik nergens. Maar Israël vecht voor zijn bestaan dus relatie met Europa heeft mindere prio.
pi_221352655
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juli 2026 12:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat zou er klaar moeten zijn dan? Je hebt toch ook talloze users die juist weer afgeven op Israël en met name de VS, een user die daar heel anders denkt moet dus worden geweerd?
Ik wist dat deze reactie ging komen. Nee hoor, hoeft helemaal niet geweerd te worden. Er zijn topics zat over Israël, ik zou graag meer willen weten over hoe de oorlog in Iran gaat en wat daar de ontwikkelingen zijn. Ik weet dat ik er ook debet aan ben, maar het is nu toch wel genoeg zou je zeggen.
pi_221352664
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2026 12:15 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Gaat niet gebeuren zonder stemming in de Amerikaanse congres.
Die draaien wel bij als ze merken dat Israël een bedreiging voor het westen vormt.
pi_221352692
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2026 12:23 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Dat zei ik nergens. Maar Israël vecht voor zijn bestaan dus relatie met Europa heeft mindere prio.
Toch gaat Israël volgens jou tijd en energie steken in het censureren van de Europese media.
pi_221352704
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2026 11:54 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Dat zei je wel over journalisten. Zie onder

quote:

[..]
Sta gewoon achter je woorden of neem het terug, maar ga niet weer laf ontkennen zoals je ook al deed toen je sp3c probeerde te beledigen met hem kwalificeren als een 12 jaar oude kiddo.
pi_221352727
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2026 12:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hij is niet berecht.

Niet journalisten, in oorspronkelijke post had ik het over hoofdredacteurs.

Die mogen van mij opgehangen worden of levenslang krijgen, afhankelijk van de lokale wetgeving.

Gezien welk rol Goebels heeft gespeeld binnen nazi regime zou hij gewoon zijn doodstraf krijgen.
pi_221352740
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2026 12:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Die draaien wel bij als ze merken dat Israël een bedreiging voor het westen vormt.
Moet ik eerst zien.
  donderdag 16 juli 2026 @ 12:28:29 #245
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221352748
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2026 12:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Israël vormt een bedreiging voor het Westen? Hele opmerkelijke claim dit. Kun je die ook verder onderbouwen?
pi_221352766
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2026 12:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
Toch gaat Israël volgens jou tijd en energie steken in het censureren van de Europese media.
Tijd en energie steken in verantwoordelijk stellen van daders voor hun daden.
pi_221352828
twitter
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_221352837
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2026 12:26 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Dat zei je wel over journalisten. Zie onder
[..]
Ja, ook journalisten moeten worden verantwoordelijk gesteld, als het nodig is.
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2026 12:26 schreef opgebaarde het volgende:
Sta gewoon achter je woorden of neem het terug, maar ga niet weer laf ontkennen zoals je ook al deed toen je sp3c probeerde te beledigen met hem kwalificeren als een 12 jaar oude kiddo.
Iedereen, niet alleen journalisten of hoofdredacteurs, maar iedereen die mee werkt aan die anti-Israëlische informatie campagne moeten worden berecht. Ben je nu tevreden?
pi_221352865
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2026 12:23 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Ik vermoed dat hij een beetje in de war is met himmler die wel berecht was en in zijn cel voordat de doodstraf voltrokken zou worden zelfmoord heeft kunnen plegen. Alhoewel wat mensen ophangen zonder proces vind men in sommige rechts conservatieve contreien eigenlijk soms niet zo erg als ik hier zo tussen de regels lees.
Nou, Goebbels was toch de propaganda minister?

Blijkbaar vindt hij Europese journalistiek even erg als de propaganda van Goebbels.

Daarbij voor het gemak vergeten dat Goebbels een van de drijfveren achter de holocaust was...
pi_221352890
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2026 12:29 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Tijd en energie steken in verantwoordelijk stellen van daders voor hun daden.
Wat ze bondgenoten gaat kosten.
Veel succes met Iran.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')