Ja, precies.quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:45 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik geen biljoenen eisen maar levenslang of doodstraf via ophanging. Precies wat Goebels zou krijgen als ie niet eerder uit de chat had gestapt. Maar ja, doodstraf is er helaas niet, dus wat mij betreft levenslang.
Ik zou dat vóór 7 oktober 2023 ook niet echt realistisch vinden. Maar Israël is veranderd op die dag. Voortaan gaan ze net zo hard terug vechten. Tijd dat dit soort dingen ongestraft blijven is voorbij.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Laat ik vooropstellen dat het uitstekend zou zijn als zulke media volledig geruïneerd zouden worden. Dat zou de samenleving ook ten goede komen en een depolariserend effect hebben.
Maar de ophef in bepaalde contreien zou natuurlijk gigantisch zijn. Ik denk dat men zelf de portemonnee zou opentrekken op zulke media te redden van de ondergang. Wat zou men immers zonder alle dagelijkse intersectionele, postmoderne of dekoloniale lens bekeken actualiteiten moeten, die zo lekker op de onderbuik weten in te spelen?
Maar erg realistisch acht ik het niet. Media hebben namelijk persvrijheid en zulke media weten tot in perfectie de grens tussen fictie en feiten te bewandelen.
Eenzijdige berichtgeving kan namelijk zeer feitelijk zijn, het is natuurlijk alleen niet het hele verhaal, je belicht de actualiteiten door een bepaalde lens. Dat beheersen zulke media erg goed. Beter dan veel rechtse trouwens, die zijn sneller geneigd een grens over te gaan en dan iets te plaatsen wat aantoonbaar niet waar is.
Verwar de pers vrijheid niet met leugens, censuur en desinformatie.quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, precies.
Weg met persvrijheid.
Gewoon journalisten ophangen zoals in Iran gebeurt.
Echt top actie.
Actie komt nog, nu nog niet. Isolatie van Israël? Prima. Vergeet niet je F35s in te leveren.quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Israël nog meer geïsoleerd.
Top actie.
Nee, die gunnen we Turkije.quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:50 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Actie komt nog, nu nog niet. Isolatie van Israël? Prima. Vergeet niet je F35s in te leveren.
Dat is inderdaad exact wat jij aan het doen bent. Met criminele intentiesquote:Op donderdag 16 juli 2026 11:43 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Ik noemde ook wat precies ik crimineel vind. Doelbewuste desinformatie van de burgers, censuur, systematische verspreiding van de leugens, aanzetten tot haat en discriminerend berichtgeving - dat soort dingen zijn inderdaad crimineel. Je hoeft geen jurist te zijn om dat te weten.
Journalisten ophangen doen ze in Iran, maar niet in Israël. Hier wordt via de rechtbanken gehandeld.quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, precies.
Weg met persvrijheid.
Gewoon journalisten ophangen zoals in Iran gebeurt.
Echt top actie.
Je mening is genoteerd.quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is inderdaad exact wat jij aan het doen bent. Met criminele intenties
Censuurquote:Op donderdag 16 juli 2026 11:48 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Verwar de pers vrijheid niet met leugens, censuur en desinformatie.
You're having a stroke, mate?quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:45 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik geen biljoenen eisen maar levenslang of doodstraf via ophanging. Precies wat Goebels zou krijgen als ie niet eerder uit de chat had gestapt. Maar ja, doodstraf is er helaas niet, dus wat mij betreft levenslang.
Datzelfde Turkije die EU chantageerde met vluchtelingen? Succes mee.quote:
Dat is wat Goebels te wachten stond, zei ik erbij. Dat je er niet eens mee bent, dat mag.quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You're having a stroke, mate?
Doodstraf dmv ophanging, veeg me op
Ja, dat blijkt minder erg dan wat Israël volgens jou wil doen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:53 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Datzelfde Turkije die EU chantageerde met vluchtelingen? Succes mee.
Ik wil niets afdwingen. Ik zeg alleen wat Israël wilt doen en heb m'n mening erover geuit.quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Censuur![]()
Jij bent degene die censuur wil afdwingen door journalisten op te hangen.
Je weet niet wat Goebbels te wachten stond.quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:54 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Dat is wat Goebels te wachten stond, zei ik erbij. Dat je er niet eens mee bent, dat mag.
Omdat mn onzin nog niet abject genoeg is, vergelijk ik westerse media maar weer met Goebels.quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:45 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Dit kan toch niet anders dan trollen zijn?quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You're having a stroke, mate?
Doodstraf dmv ophanging, veeg me op
Ja, jij wilt ze ophangen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:55 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Ik wil niets afdwingen. Ik zeg alleen wat Israël wilt doen en heb m'n mening erover geuit.
Gaat niet alleen om Nederlandse kranten, maar Europese. Persvrijheid betekent niet dat journalisten niet verantwoordelijk kunne. worden gesteld voor hun criminele activiteiten.quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt minder erg dan wat Israël volgens jou wil doen.
Beetje de persvrijheid in Nederland aanvallen.
Als er doodstraf was, wel. Maar levenslang vind ik ook goed voor zoiets ernstigs.quote:
Op die manier wil je censuur afdwingen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:01 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Als er doodstraf was, wel. Maar levenslang vind ik ook goed voor zoiets ernstigs.
Doodstraf natuurlijk. Dat was duidelijk. Een van de top functionarissen van de Nazi regime, wat denk je zelf?quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je weet niet wat Goebbels te wachten stond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |