Hier keur je het goed.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:37 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jij snapt helemaal niks. Je hoeft het niet met haar eens te zijn, maar dat geeft niemand het recht om haar met de dood te bedreigen, antisemitische teksten te sturen.
Ik zie geen hysterisch schreeuwende wijven, ik zie slechts hysterisch schreeuwende burgerlullen met een kleurloze huid, die denken dat ze het grootste gelijk van de wereld hebben door hier tegenin te gaan op de meest achterlijke en primitieve manier waarmee deze kleurloze zakkenwassers juist het gelijk van Sophie bewijzen.
Zelfs Trump kan dit niet meer veranderen ondanks zijn hysterisch geschreeuw en zijn zinloos heen en weer rennen van de ene ramp naar de andere.
Achteraan sluiten dus en je bek houden. Anderen hebben het nu voor het zeggen. Jullie rol is uitgespeeld.
Het is volstrekte onzin dat blanke mannen het allemaal zo geweldig hadden vroeger.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:45 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Oh, bedoel je die oubollige stoplap?
Het is toch een feit dat veel vrouwen en kleurlingen heel lang genoegen moesten nemen met een tweederangs plaatsje in deze maatschappij?
Want de witte man had wel de beste plaatsen voor zichzelf gereserveerd.
Nu is dat allemaal aan het veranderen, mede dankzij het positievediscriminatievirus wat we een aantal jaren geleden vrijgaven.
Vind ik ook de grootste kolder, maar goed, het zal wel nodig zijn om de scheefgegroeide verhoudingen een beetje recht te trekken. Je kunt tenslotte ook geen omelet maken zonder een ei te breken.
En nu hebben dan Sophie, jong en naief die het paard achter de kar spant en denkt dat ze hiermee de wereld kan veranderen. Het zijn voornamelijk de reacties op haar daad die laten zien waar we nu staan. Een en al haat, ranzigheid en gescheld.
Er moet nog heel veel gebeuren. Rustig aan, dan breekt het lijntje niet. Morgen is er weer dag.
Hopelijk heb ik hiermee ook de verplichte quotum aan stoplappen, dooddoeners en cliché's weer geleverd.
Jij moet ophouden mij in een bepaalde richting te duwen. Even de moeite nemen om alles op je gemak eens te herlezen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee dat heb je niet je draait overal omheen met feitjes hier en daar die niet relevant zijn. Kom er gewoon voor uit ja of nee?
Hier keur je het goed.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:37 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jij snapt helemaal niks. Je hoeft het niet met haar eens te zijn, maar dat geeft niemand het recht om haar met de dood te bedreigen, antisemitische teksten te sturen.
Ik zie geen hysterisch schreeuwende wijven, ik zie slechts hysterisch schreeuwende burgerlullen met een kleurloze huid, die denken dat ze het grootste gelijk van de wereld hebben door hier tegenin te gaan op de meest achterlijke en primitieve manier waarmee deze kleurloze zakkenwassers juist het gelijk van Sophie bewijzen.
Zelfs Trump kan dit niet meer veranderen ondanks zijn hysterisch geschreeuw en zijn zinloos heen en weer rennen van de ene ramp naar de andere.
Achteraan sluiten dus en je bek houden. Anderen hebben het nu voor het zeggen. Jullie rol is uitgespeeld.
hier ookquote:Op woensdag 15 juli 2026 20:30 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Het doet pijn, he? Als een vrouw haar onversneden mening geeft.
Moet jij eens opletten zegquote:Op woensdag 15 juli 2026 19:37 schreef Hiddendoe het volgende:
Al gedaan zoals je ziet. Die richting ben je toch echt zelf ingeslagen alleen durf je het niet te erkennenquote:Op woensdag 15 juli 2026 23:05 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jij moet ophouden mij in een bepaalde richting te duwen. Even de moeite nemen om alles op je gemak eens te herlezen.
En vergeet de soldaten niet. Die hadden het ook heel slecht hoor. Lange dagen, weinig geld en ze mochten vaak niet eens een dorpje plunderen. Nou vraag ik je.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is volstrekte onzin dat blanke mannen het allemaal zo geweldig hadden vroeger.
Veruit de meesten waren horigen, of later fabrieksarbeiders, wat niet meer is dan keihard werken om net genoeg te krijgen om rond te komen.
De geschiedenis wordt door idioten geheel herschreven.
Even wat gas terug nemen, slimpie. Heb je die smilie gezien waar ik mee afsloot?quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Al gedaan zoals je ziet. Die richting ben je toch echt zelf ingeslagen alleen durf je het niet te erkennen
Nog altijd er om heen draaienquote:Op woensdag 15 juli 2026 23:14 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Even wat gas terug nemen, slimpie. Heb je die smilie gezien waar ik mee afsloot?![]()
En mijn tweede reactie; 'het doet pijn...' heb je gelezen waar ik op reageerde?
Wat moet ik met users die in dit soort discussies mijn drankgebruik er moeten slepen? Hoe relevant is dat dan?
Zalig zijn de eenvoudige van geest.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:17 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Wat veroordelend weer. Had ik niet van je verwacht.
Als je het topic leest waar vrouwen geen man nodig hebben zegt het genoegquote:Op woensdag 15 juli 2026 23:17 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Wat veroordelend weer. Had ik niet van je verwacht.
Hij is zelf altijd zo ruimdenkend over vrouwen, mensen van kleur en queers. Ik ben echt teleurgesteld dat hij zich nu zo uit. Een deceptie.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:19 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Zalig zijn de eenvoudige van geest.
Schei toch uit man. Kom op, gaan we lekker een pilsje bij de pieper pakken.quote:
Nee sorry ik ga niet met volk zoals jij om. En ik doel hier puur op je gedragquote:Op woensdag 15 juli 2026 23:22 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Schei toch uit man. Kom op, gaan we lekker een pilsje bij de pieper pakken.
Jij trakteert. Want jij bent een man.
En ik moet niks hebben van mensen die mij willen dwingen om dingen te zeggen die mensen zoals jij graag willen horen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee sorry ik ga niet met volk zoals jij om. En ik doel hier puur op je gedrag
Hap hap.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:38 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ah, ja, daar zijn we dan natuurlijk wél weer goed genoeg voor, de beurs trekken. Typisch.
Ja of nee is niet dwingen het is gewoon er niet omheen draaienquote:Op woensdag 15 juli 2026 23:37 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En ik moet niks hebben van mensen die mij willen dwingen om dingen te zeggen die mensen zoals jij graag willen horen.
quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:49 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Je valt zo vaak zo hard door de mand dat je het zelf niet meer doorhebt.
Cognitieve dissonantie lijkt het.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:49 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Je valt zo vaak zo hard door de mand dat je het zelf niet meer doorhebt.
quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je praat ernstig wangedrag goed. Je praat racisme goed. Je praat mannenhaat goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |