Ja of nee is niet dwingen het is gewoon er niet omheen draaienquote:Op woensdag 15 juli 2026 23:37 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En ik moet niks hebben van mensen die mij willen dwingen om dingen te zeggen die mensen zoals jij graag willen horen.
quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:49 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Je valt zo vaak zo hard door de mand dat je het zelf niet meer doorhebt.
Cognitieve dissonantie lijkt het.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:49 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Je valt zo vaak zo hard door de mand dat je het zelf niet meer doorhebt.
quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je praat ernstig wangedrag goed. Je praat racisme goed. Je praat mannenhaat goed.
Grenzeloos dom wijf.quote:
Dit ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 10:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Wanne gek. Zulke types zijn net zo debiel en schadelijk als een Andrew Tate. Lekker de hele evolutie van iedereen is gelijk kapot maken.
Wat een idioot...quote:
Stukje gratis PR.quote:
Je geeft zelf het antwoord alquote:Op dinsdag 21 juli 2026 13:08 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Stukje gratis PR.
Maar waarom zou je als blanke man nog naar zo'n optreden gaan als je duidelijk niet gewenst ben![]()
Soort zelfkastijding of vernederfetisj?
Blanke mannen. Dankje.quote:
Stel je toch eens voor iemand het tegenovergestelde zou doen. Herhaaldelijk.quote:
Ik zou geen kaartje kopen voor jullie show.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 10:53 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Wat een idioot...
Als ik 1 van die muzikanten was, ging ik meteen van het podium af...
Dat wil ze toch?
Een boze witte vrouw zeker?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 13:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw en word hier ook erg boos van. Stom wijf.
Mickeytt heeft een van zijn vele oude klonen afgestoft.quote:
Ben wel net terug van drie weken Italië, best bruin. Maar dat telt niet zeker.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 13:26 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Een boze witte vrouw zeker?
Opmerkelijk overigens dat het OM hier niet achteraan gaat. Dit is wel heel duidelijk racisme.
Ohquote:Op dinsdag 21 juli 2026 13:27 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Mickeytt heeft een van zijn vele oude klonen afgestoft.
Het is niet alleen het OM wat niets doet. De voltallige media blijft ook angstvallig stil.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 13:26 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Een boze witte vrouw zeker?
Opmerkelijk overigens dat het OM hier niet achteraan gaat. Dit is wel heel duidelijk racisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |