abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 juli 2026 @ 20:54:47 #151
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221346489
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 20:53 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik zit niet te trollen en mijn mening is absoluut niet geschift.
Een jonge vrouw probeert op een ontzettend onhandige, onbeholpen manier een bepaald soort mannen een spiegel voor te houden en ze faalt jammerlijk. Helaas pindakaas.

Vervolgens krijgt ze een hele hoop doodsbedreigingen, haatmails en antisemitische teksten toegestuurd.
En daar heeft dan schijnbaar niemand moeite mee. Nee, deze vrouw moet publiekelijk aan de schandpaal worden genageld.
Je snapt er weer eens helemaal niks van en legt mensen ook nog woorden in de mond.

Erg jammer.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  woensdag 15 juli 2026 @ 20:54:49 #152
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_221346490
quote:

[..]
Een jonge vrouw probeert op een ontzettend onhandige, onbeholpen manier een bepaald soort mannen een spiegel voor te houden en ze faalt jammerlijk. Helaas pindakaas.

Vervolgens krijgt ze een hele hoop doodsbedreigingen, haatmails en antisemitische teksten toegestuurd.
En daar heeft dan schijnbaar niemand moeite mee. Nee, deze vrouw moet publiekelijk aan de schandpaal worden genageld.
Spiegel?

Laat me niet lachen. Deze vrouw is zo fout als Argentinië.

Edit; walgelijk hoe deze vrouw zich in de slachtofferrol wentelt. Als je niet kunt incasseren , dan moet je ook niet uitdelen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_221346548
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 20:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Niet zo heel anders waarschijnlijk, er wordt vaak gedaan alsof historische ontwikkelingen een lineair proces zijn waarbinnen enkele sleutelfiguren voor DE doorbraak zorgen, maar dat is zelden zo. In werkelijkheid bevond Amerika zich ten tijde van Parks al in een proces van snelle maatschappelijke veranderingen. Tevens is het een groot land en genoten zwarte mensen in sommige staten meer veiligheid en vrijheid dan op andere plekken.

Niet dat het voor deze discussie echt uitmaakt, dit is immers Nederland en hier hebben zwarte mensen nooit in de bus plaats hoeven maken voor blanken.
Heb je helemaal gelijk in. Ik noemde Rosa omdat haar actie destijds vooral negatief voor haar persoonlijk uitviel.
Ze werd gearresteerd, ze kreeg een boete, ze raakte haar baan kwijt en ze moest naar een andere stad verhuizen.
pi_221346571
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2026 20:54 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Je snapt er weer eens helemaal niks van en legt mensen ook nog woorden in de mond.

Erg jammer.
Nou, leg het maar uit dan. Wat snap ik niet?
pi_221346624
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 20:41 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Een Amerika zonder afro-amerikanen zou tigmaal veiliger zijn in ieder geval. Al geeft dat geen antwoord op je vraag, vermoed ik.
Tja. Wat moesten die nutteloze katoenplukkers eigenlijk in Amerika? Hoe kwamen ze daar eigenlijk?
pi_221346627
Wie is dit racistisch mokkel?

Gewoon lekker stoppen met aandacht geven joh, die stopt vanzelf dan.
pi_221346640
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 21:02 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Tja. Wat moesten die nutteloze katoenplukkers eigenlijk in Amerika? Hoe kwamen ze daar eigenlijk?
verkocht door arabieren en andere donkere mensen uit Afrika.
  woensdag 15 juli 2026 @ 21:04:32 #158
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221346680
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 20:58 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Nou, leg het maar uit dan. Wat snap ik niet?
Dit hebben andere users hiervoor ook al diverse malen geprobeerd.
pi_221346752
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 20:46 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Zo dom ben je toch niet dat je dit echt gelooft?
Waarom zou de VS dan anders zijn nu?
pi_221346870
quote:

[..]

Hoezo suggereer je nou dat ik daar geen moeite mee heb? Natuurlijk keur ik doodsbedreigingen, antisemitisme, etc. af.

Die spiegel slaat verder nergens op. Dat is zoiets als een Marokkaan met een grote groep in elkaar slaan onder het mom van 'spiegel voorhouden'. Nog afgezien dat het illegaal is (net als wat Sophie doet), wat heeft een willekeurige Marokkaan/blanke man ermee te maken dat er groepen Marokkanen zijn die mensen te grazen nemen/ooit in de historie er blanke mensen waren die zwarte mensen hebben onderdrukt?

Je praat ernstig wangedrag goed. Je praat racisme goed. Je praat mannenhaat goed.
pi_221346898
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 20:57 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Heb je helemaal gelijk in. Ik noemde Rosa omdat haar actie destijds vooral negatief voor haar persoonlijk uitviel.
Ze werd gearresteerd, ze kreeg een boete, ze raakte haar baan kwijt en ze moest naar een andere stad verhuizen.
Alleen werd Rosa gediscrimineerd en is Sophie aan het discrimineren...
pi_221347001
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2026 21:04 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Dit hebben andere users hiervoor ook al diverse malen geprobeerd.
Ja weet ik. Maar jij beweerde dat ik het 'nog steeds niet snap'.

Misschien ligt het ook aan mij.
pi_221347151
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 21:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Hoezo suggereer je nou dat ik daar geen moeite mee heb? Natuurlijk keur ik doodsbedreigingen, antisemitisme, etc. af.

Die spiegel slaat verder nergens op. Dat is zoiets als een Marokkaan met een grote groep in elkaar slaan onder het mom van 'spiegel voorhouden'. Nog afgezien dat het illegaal is (net als wat Sophie doet), wat heeft een willekeurige Marokkaan/blanke man ermee te maken dat er groepen Marokkanen zijn die mensen te grazen nemen/ooit in de historie er blanke mensen waren die zwarte mensen hebben onderdrukt?

Je praat ernstig wangedrag goed. Je praat racisme goed. Je praat mannenhaat goed.
Ik praat niks goed. Jouw reactie slaat nergens op. Een verzoek aan mannen om op te staan en achteraan te gaan staan vergelijk jij met een geweldsmisdaad.
En als de mannen in kwestie zich racistisch bejegend voelen hadden ze dat kunnen aankaarten bij het meldpunt racisme.

Ik zie hier voornamelijk users die van een mug een olifant maken.
  woensdag 15 juli 2026 @ 21:29:05 #164
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221347247
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 21:25 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik praat niks goed. Jouw reactie slaat nergens op. Een verzoek aan mannen om op te staan en achteraan te gaan staan vergelijk jij met een geweldsmisdaad.
En als de mannen in kwestie zich racistisch bejegend voelen hadden ze dat kunnen aankaarten bij het meldpunt racisme.

Ik zie hier voornamelijk users die van een mug een olifant maken.
Je snapt het dus gewoon niet :).
pi_221347749
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 15:14 schreef locoG het volgende:
Deze topic bewijst haar gelijk
Je kunt beter je tijd besteden aan het oppoetsen van je grammatica i.p.v. hier rond te hangen en nutteloze oneliners te posten.
-
  woensdag 15 juli 2026 @ 21:58:44 #166
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221347874
Zou het kunnen zijn dat witte mannen gewoon erg scherp zijn in het herkennen van racisme en seksisme, door bijvoorbeeld herkenning? Of, omdat zij ruimte moeten afgeven, deze afgegeven ruimte vervolgens streng bewaken op misbruik?

Ik ben overigens zeker een racist en seksist. Ik zie kleur en gender en weet dat ik (onbewuste) vooroordelen heb. Maar ik ben dan ook niet te fragiel om deze eigenschappen te ontkennen.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221347929
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2026 21:58 schreef Koekoekmakto het volgende:
Zou het kunnen zijn dat witte mannen gewoon erg scherp zijn in het herkennen van racisme en seksisme, door bijvoorbeeld herkenning? Of, omdat zij ruimte moeten afgeven, deze afgegeven ruimte vervolgens streng bewaken op misbruik?

Ik ben overigens zeker een racist en seksist. Ik zie kleur en gender en weet dat ik (onbewuste) vooroordelen heb. Maar ik ben dan ook niet te fragiel om deze eigenschappen te ontkennen.
Laten we het positief en constructief houden; je laatste zin over je eigen racisme is bemoedigend.
  woensdag 15 juli 2026 @ 22:14:09 #168
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221348127
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 20:41 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Witte mannen krijgen het verzoek om op te staan en naar achteren te gaan. Wat is daar racistisch aan?
Sinds wanneer zijn witte mannen een ras?
Zeg het eens andersom.
  woensdag 15 juli 2026 @ 22:18:01 #169
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221348290
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2026 21:58 schreef Koekoekmakto het volgende:

Hoe meer ik dit soort shit lees en dan ook nog de mongolen op fok zoals hiddenwhatever die het goedkeuren. Hoe meer ik die kant op leun :')
pi_221348377
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 22:14 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Zeg het eens andersom.
:?
pi_221348396
quote:

[..]

Vrouw van 31 kiest ervoor om racistische uittingen onderdeel te maken van haar optreden, krijgt daar reactie op.

Helaas pindakaas.
pi_221348402
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 22:18 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Hoe meer ik dit soort shit lees en dan ook nog de mongolen op fok zoals hiddenwhatever die het goedkeuren. Hoe meer ik die kant op leun :')
Beter lezen, halve zool. Ik keur niks goed.
  woensdag 15 juli 2026 @ 22:22:34 #173
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221348414
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 22:22 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Beter lezen, halve zool. Ik keur niks goed.
Moet je toch even je berichten beter gaan lezen :') of stoppen met hallucineren
  woensdag 15 juli 2026 @ 22:23:12 #174
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221348431
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 22:20 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
:?
Alle zwarte, vrouwen, trans naar achter etc.
  woensdag 15 juli 2026 @ 22:34:17 #175
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221348664
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 22:03 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Laten we het positief en constructief houden; je laatste zin over je eigen racisme is bemoedigend.
Dank je. Onderkenning is vaak de eerste stap naar verbetering. En de mensen die veel te maken hebben gehad met achterstelling zijn waarschijnlijk scherper hierop. Witte mannen hebben het idd niet makkelijk gehad. Empathie naar deze groep is zeker gewenst.
pi_221348937
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 22:23 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Alle zwarte, vrouwen, trans naar achter etc.
Oh, bedoel je die oubollige stoplap?
Het is toch een feit dat veel vrouwen en kleurlingen heel lang genoegen moesten nemen met een tweederangs plaatsje in deze maatschappij?
Want de witte man had wel de beste plaatsen voor zichzelf gereserveerd.
Nu is dat allemaal aan het veranderen, mede dankzij het positievediscriminatievirus wat we een aantal jaren geleden vrijgaven.

Vind ik ook de grootste kolder, maar goed, het zal wel nodig zijn om de scheefgegroeide verhoudingen een beetje recht te trekken. Je kunt tenslotte ook geen omelet maken zonder een ei te breken.

En nu hebben dan Sophie, jong en naief die het paard achter de kar spant en denkt dat ze hiermee de wereld kan veranderen. Het zijn voornamelijk de reacties op haar daad die laten zien waar we nu staan. Een en al haat, ranzigheid en gescheld.

Er moet nog heel veel gebeuren. Rustig aan, dan breekt het lijntje niet. Morgen is er weer dag.

Hopelijk heb ik hiermee ook de verplichte quotum aan stoplappen, dooddoeners en cliché's weer geleverd.

:z
  woensdag 15 juli 2026 @ 22:52:01 #177
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221349180
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 22:45 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Het is toch een feit dat veel vrouwen en kleurlingen heel lang genoegen moesten nemen met een tweederangs plaatsje in deze maatschappij?
Nu is dat allemaal aan het veranderen, mede dankzij het positievediscriminatievirus wat we een aantal jaren geleden vrijgaven.

Vind ik ook de grootste kolder, maar goed, het zal wel nodig zijn om de scheefgegroeide verhoudingen een beetje recht te trekken. Je kunt tenslotte ook geen omelet maken zonder een ei te breken.

En nu hebben dan Sophie, jong en naief die het paard achter de kar spant en denkt dat ze hiermee de wereld kan veranderen. Het zijn voornamelijk de reacties op haar daad die laten zien waar we nu staan. Een en al haat, ranzigheid en gescheld.

Er moet nog heel veel gebeuren. Rustig aan, dan breekt het lijntje niet. Morgen is er weer dag.

Hopelijk heb ik hiermee ook de verplichte quotum aan stoplappen, dooddoeners en cliché's weer geleverd.

Als het een andere groep mensen had geweest die ze naar achter wilde hebben was het dan ok?

Het is een ja of nee vraag de rest mag je achterwege laten.
pi_221349391
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 22:52 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Als het een andere groep mensen had geweest die ze naar achter wilde hebben was het dan ok?

Het is een ja of nee vraag de rest mag je achterwege laten.
Ik heb mijn antwoord al gegeven. Wat jij er verder mee doet, zal me worst wezen.
pi_221349401
quote:

[..]
Een vrouw van 31 die ervoor kiest om zich racistisch op te stellen tijdens haar publieke optreden, als mevrouw Schwartz geen negatieve reacties wenst zou ze ook kunnen overwegen om zich niet racistisch op te stellen tijdens haar optredens.
  woensdag 15 juli 2026 @ 22:58:47 #180
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221349434
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 22:56 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik heb mijn antwoord al gegeven. Wat jij er verder mee doet, zal me worst wezen.
Nee dat heb je niet je draait overal omheen met feitjes hier en daar die niet relevant zijn. Kom er gewoon voor uit ja of nee?
  woensdag 15 juli 2026 @ 23:04:43 #181
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221349591
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 19:37 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Jij snapt helemaal niks. Je hoeft het niet met haar eens te zijn, maar dat geeft niemand het recht om haar met de dood te bedreigen, antisemitische teksten te sturen.

Ik zie geen hysterisch schreeuwende wijven, ik zie slechts hysterisch schreeuwende burgerlullen met een kleurloze huid, die denken dat ze het grootste gelijk van de wereld hebben door hier tegenin te gaan op de meest achterlijke en primitieve manier waarmee deze kleurloze zakkenwassers juist het gelijk van Sophie bewijzen.

Zelfs Trump kan dit niet meer veranderen ondanks zijn hysterisch geschreeuw en zijn zinloos heen en weer rennen van de ene ramp naar de andere.

Achteraan sluiten dus en je bek houden. Anderen hebben het nu voor het zeggen. Jullie rol is uitgespeeld. :P
Hier keur je het goed.
pi_221349597
quote:

[..]

Het is volstrekte onzin dat blanke mannen het allemaal zo geweldig hadden vroeger.

Veruit de meesten waren horigen, of later fabrieksarbeiders, wat niet meer is dan keihard werken om net genoeg te krijgen om rond te komen.

De geschiedenis wordt door idioten geheel herschreven.
pi_221349621
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 22:58 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Nee dat heb je niet je draait overal omheen met feitjes hier en daar die niet relevant zijn. Kom er gewoon voor uit ja of nee?
Jij moet ophouden mij in een bepaalde richting te duwen. Even de moeite nemen om alles op je gemak eens te herlezen.
  woensdag 15 juli 2026 @ 23:05:58 #184
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221349629
quote:

[..]
Jij snapt helemaal niks. Je hoeft het niet met haar eens te zijn, maar dat geeft niemand het recht om haar met de dood te bedreigen, antisemitische teksten te sturen.

Ik zie geen hysterisch schreeuwende wijven, ik zie slechts hysterisch schreeuwende burgerlullen met een kleurloze huid, die denken dat ze het grootste gelijk van de wereld hebben door hier tegenin te gaan op de meest achterlijke en primitieve manier waarmee deze kleurloze zakkenwassers juist het gelijk van Sophie bewijzen.

Zelfs Trump kan dit niet meer veranderen ondanks zijn hysterisch geschreeuw en zijn zinloos heen en weer rennen van de ene ramp naar de andere.

Achteraan sluiten dus en je bek houden. Anderen hebben het nu voor het zeggen. Jullie rol is uitgespeeld. :P
Hier keur je het goed.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 20:30 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Het doet pijn, he? Als een vrouw haar onversneden mening geeft.
hier ook
pi_221349650
quote:
Moet jij eens opletten zeg _O- :W
  woensdag 15 juli 2026 @ 23:08:05 #186
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221349683
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 23:05 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Jij moet ophouden mij in een bepaalde richting te duwen. Even de moeite nemen om alles op je gemak eens te herlezen.
Al gedaan zoals je ziet. Die richting ben je toch echt zelf ingeslagen alleen durf je het niet te erkennen :D
pi_221349687
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 23:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het is volstrekte onzin dat blanke mannen het allemaal zo geweldig hadden vroeger.

Veruit de meesten waren horigen, of later fabrieksarbeiders, wat niet meer is dan keihard werken om net genoeg te krijgen om rond te komen.

De geschiedenis wordt door idioten geheel herschreven.
En vergeet de soldaten niet. Die hadden het ook heel slecht hoor. Lange dagen, weinig geld en ze mochten vaak niet eens een dorpje plunderen. Nou vraag ik je. :(
pi_221349797
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 23:08 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Al gedaan zoals je ziet. Die richting ben je toch echt zelf ingeslagen alleen durf je het niet te erkennen :D
Even wat gas terug nemen, slimpie. Heb je die smilie gezien waar ik mee afsloot? :P
En mijn tweede reactie; 'het doet pijn...' heb je gelezen waar ik op reageerde?
Wat moet ik met users die in dit soort discussies mijn drankgebruik er moeten slepen? Hoe relevant is dat dan?
  woensdag 15 juli 2026 @ 23:18:42 #189
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221349848
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 23:14 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Even wat gas terug nemen, slimpie. Heb je die smilie gezien waar ik mee afsloot? :P
En mijn tweede reactie; 'het doet pijn...' heb je gelezen waar ik op reageerde?
Wat moet ik met users die in dit soort discussies mijn drankgebruik er moeten slepen? Hoe relevant is dat dan?
Nog altijd er om heen draaien :P
pi_221349856
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2026 23:17 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Wat veroordelend weer. Had ik niet van je verwacht.
Zalig zijn de eenvoudige van geest.
  woensdag 15 juli 2026 @ 23:19:41 #191
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221349858
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2026 23:17 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Wat veroordelend weer. Had ik niet van je verwacht.
Als je het topic leest waar vrouwen geen man nodig hebben zegt het genoeg
  woensdag 15 juli 2026 @ 23:21:39 #192
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221349872
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 23:19 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Zalig zijn de eenvoudige van geest.
Hij is zelf altijd zo ruimdenkend over vrouwen, mensen van kleur en queers. Ik ben echt teleurgesteld dat hij zich nu zo uit. Een deceptie.
pi_221349876
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 23:18 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Nog altijd er om heen draaien :P
Schei toch uit man. Kom op, gaan we lekker een pilsje bij de pieper pakken.

Jij trakteert. Want jij bent een man. B:)B
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 15 juli 2026 @ 23:24:06 #194
485843 crew  Jippie
pi_221349890
Geveegd en genote, kap eens met persoonlijke aanvallen }:|
pi_221349892
Dit was er weer eentje uit den ouden doosch :9
  woensdag 15 juli 2026 @ 23:32:18 #196
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221349949
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 23:22 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Schei toch uit man. Kom op, gaan we lekker een pilsje bij de pieper pakken.

Nee sorry ik ga niet met volk zoals jij om. En ik doel hier puur op je gedrag
pi_221349972
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 23:32 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Nee sorry ik ga niet met volk zoals jij om. En ik doel hier puur op je gedrag
En ik moet niks hebben van mensen die mij willen dwingen om dingen te zeggen die mensen zoals jij graag willen horen.
pi_221349979
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 23:22 schreef Hiddendoe het volgende:
Ah, ja, daar zijn we dan natuurlijk wél weer goed genoeg voor, de beurs trekken. Typisch.
pi_221349991
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 23:38 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Ah, ja, daar zijn we dan natuurlijk wél weer goed genoeg voor, de beurs trekken. Typisch.
Hap hap.
  woensdag 15 juli 2026 @ 23:40:36 #200
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221349992
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 23:37 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
En ik moet niks hebben van mensen die mij willen dwingen om dingen te zeggen die mensen zoals jij graag willen horen.
Ja of nee is niet dwingen het is gewoon er niet omheen draaien :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')