abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221346138
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 20:16 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ja, maar zo ben ik nu eenmaal. Een ordinair wijfje. Met een grote bek.
Niks mis mee, toch?
Behalve als het gericht is op mevrouw Schwartz, blijkbaar _O-
  woensdag 15 juli 2026 @ 20:18:00 #127
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221346141
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 20:16 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ja, maar zo ben ik nu eenmaal. Een ordinair wijfje. Met een grote bek.
Niks mis mee, toch?
Heb je de andere reacties ook gelezen? Zoals die ene die schreef dat Sophie aan zijn blanke middelvinger mag sabbelen. Om maar wat te noemen.
Kun je gewoon TR voor zetten. Er zijn niet per toeval al enkele nog veel onsmakelijkere reacties weg.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221346186
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 20:10 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Als mevrouw Schwartz zich niet racistisch uitgelaten had zou niemand haar aangesproken hebben op haar racistische uitlatinging inderdaad.
En als Rosa Parks destijds wel was opgestaan voor die bleekscheet, hoe zou Amerika er nu dan uitzien?
  woensdag 15 juli 2026 @ 20:22:03 #129
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221346189
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 19:37 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Jij snapt helemaal niks. Je hoeft het niet met haar eens te zijn, maar dat geeft niemand het recht om haar met de dood te bedreigen, antisemitische teksten te sturen.

Ik zie geen hysterisch schreeuwende wijven, ik zie slechts hysterisch schreeuwende burgerlullen met een kleurloze huid, die denken dat ze het grootste gelijk van de wereld hebben door hier tegenin te gaan op de meest achterlijke en primitieve manier waarmee deze kleurloze zakkenwassers juist het gelijk van Sophie bewijzen.

Zelfs Trump kan dit niet meer veranderen ondanks zijn hysterisch geschreeuw en zijn zinloos heen en weer rennen van de ene ramp naar de andere.

Achteraan sluiten dus en je bek houden. Anderen hebben het nu voor het zeggen. Jullie rol is uitgespeeld. :P
Fijn hè, die zomerse deals op wijnen en cava bij de Gall en Gall.

Geniet ervan.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221346232
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2026 20:18 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Kun je gewoon TR voor zetten. Er zijn niet per toeval al enkele nog veel onsmakelijkere reacties weg.
Okee, die heb ik dan gemist. Ik snap de hele ophef rond dit gebeuren niet zo goed. Maar het is wel zo dat wanneer een vrouw zulke teksten openbaar maakt, dat zij dan hele wagonladingen stront over zich heen krijgt.
Waarom is dat nodig?
pi_221346275
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 20:22 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Fijn hè, die zomerse deals op wijnen en cava bij de Gall en Gall.

Geniet ervan.
Het doet pijn, he? Als een vrouw haar onversneden mening geeft.
pi_221346295
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 20:27 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Okee, die heb ik dan gemist. Ik snap de hele ophef rond dit gebeuren niet zo goed. Maar het is wel zo dat wanneer een vrouw zulke teksten openbaar maakt, dat zij dan hele wagonladingen stront over zich heen krijgt.
Waarom is dat nodig?
Als mensen zich racistisch uitlaten wordt daar in de regel niet zo positief op gereageerd inderdaad, als mevrouw Schwartz daar niet tegen kan moet ze wellicht overwegen om zich niet racistisch uit te laten tijdens haar optredens.
  woensdag 15 juli 2026 @ 20:33:50 #133
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221346322
quote:

[..]
Jij snapt helemaal niks. Je hoeft het niet met haar eens te zijn, maar dat geeft niemand het recht om haar met de dood te bedreigen, antisemitische teksten te sturen.

Ik zie geen hysterisch schreeuwende wijven, ik zie slechts hysterisch schreeuwende burgerlullen met een kleurloze huid, die denken dat ze het grootste gelijk van de wereld hebben door hier tegenin te gaan op de meest achterlijke en primitieve manier waarmee deze kleurloze zakkenwassers juist het gelijk van Sophie bewijzen.

Zelfs Trump kan dit niet meer veranderen ondanks zijn hysterisch geschreeuw en zijn zinloos heen en weer rennen van de ene ramp naar de andere.

Achteraan sluiten dus en je bek houden. Anderen hebben het nu voor het zeggen. Jullie rol is uitgespeeld. :P
Dat de reacties over de top zijn maakt haar gedrag goed?

Edit: je post ff afgelezen. Ja dus. Je bent echt te achterlijk voor woorden bezig als je een van beide dingen goedkeurt. Als er iemand zou zeggen willen alle mensen met een tintje even naar achter gaan dan worden er weer steden afgefikt
  woensdag 15 juli 2026 @ 20:37:02 #134
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221346341
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 20:13 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Welk racisme?
Zegt genoeg, helaas moet je mischien je ene hersencel gaan zoeken nu het nog kan.
  woensdag 15 juli 2026 @ 20:37:32 #135
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221346346
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 20:21 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
En als Rosa Parks destijds wel was opgestaan voor die bleekscheet, hoe zou Amerika er nu dan uitzien?
Totaal maar ook echt totaal niet vergelijkbaar :')
pi_221346353
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 20:32 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Als mensen zich racistisch uitlaten wordt daar in de regel niet zo positief op gereageerd inderdaad, als mevrouw Schwartz daar niet tegen kan moet ze wellicht overwegen om zich niet racistisch uit te laten tijdens haar optredens.
Nogmaals, hoe zou Amerika er nu uitzien als Rosa Parks destijds wel was opgestaan zodat de witte man kon zitten?
pi_221346361
quote:

[..]

Trump is net zo een jodenhoer als dit wijf.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  woensdag 15 juli 2026 @ 20:41:09 #138
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_221346367
Aan die kop kan ik al zien dat ze zo links als de tyfus is. Wat mij betreft gaat ze een paar jaar als vrijwilliger in donker Afrika waterputten slaan. Opzouten uit ons land.
pi_221346368
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 20:38 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Nogmaals, hoe zou Amerika er nu uitzien als Rosa Parks destijds wel was opgestaan zodat de witte man kon zitten?
Een Amerika zonder afro-amerikanen zou tigmaal veiliger zijn in ieder geval. Al geeft dat geen antwoord op je vraag, vermoed ik.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_221346369
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 20:13 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Welk racisme?
Je bent niet bekend met dat Sophie heeft verzocht aan blanke mannen om naar achteren te gaan?

Dat noemen we racisme (en ook seksisme trouwens).
pi_221346370
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 20:37 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Zegt genoeg, helaas moet je mischien je ene hersencel gaan zoeken nu het nog kan.
Witte mannen krijgen het verzoek om op te staan en naar achteren te gaan. Wat is daar racistisch aan?
Sinds wanneer zijn witte mannen een ras?
  woensdag 15 juli 2026 @ 20:43:05 #142
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_221346381
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 20:41 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Witte mannen krijgen het verzoek om op te staan en naar achteren te gaan. Wat is daar racistisch aan?
Deze moet ik gequote hebben _O-
pi_221346384
quote:

[..]
Precies hetzelfde.

Verder: wat heeft Rosa Parks nu weer te maken met deze situatie?
pi_221346388
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 20:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je bent niet bekend met dat Sophie heeft verzocht aan blanke mannen om naar achteren te gaan?

Dat noemen we racisme (en ook seksisme trouwens).
Ja, dat was me bekend. Wat is het probleem?
pi_221346398
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 20:41 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Dus zwarte mannen zijn geen ras en je mag dus volgens jou prima weer bij een uitgaansgelegenheid een bordje slechts vir blankes neerhangen.

Goh, wat zaten mensen vroeger toch te zeiken op Zuid-Afrika...
pi_221346405
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 20:43 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ja, dat was me bekend. Wat is het probleem?
Dat jij ofwel aan het trollen bent, ofwel ter zake een vrij geschifte mening erop na houdt.
pi_221346410
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 20:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Precies hetzelfde.

Verder: wat heeft Rosa Parks nu weer te maken met deze situatie?
Zo dom ben je toch niet dat je dit echt gelooft?
pi_221346423
quote:

[..]
Niet zo heel anders waarschijnlijk, er wordt vaak gedaan alsof historische ontwikkelingen een lineair proces zijn waarbinnen enkele sleutelfiguren voor DE doorbraak zorgen, maar dat is zelden zo. In werkelijkheid bevond Amerika zich ten tijde van Parks al in een proces van snelle maatschappelijke veranderingen. Tevens is het een groot land en genoten zwarte mensen in sommige staten meer veiligheid en vrijheid dan op andere plekken.

Niet dat het voor deze discussie echt uitmaakt, dit is immers Nederland en hier hebben zwarte mensen nooit in de bus plaats hoeven maken voor blanken.
pi_221346472
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 20:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat jij ofwel aan het trollen bent, ofwel ter zake een vrij geschifte mening erop na houdt.
Ik zit niet te trollen en mijn mening is absoluut niet geschift.
Een jonge vrouw probeert op een ontzettend onhandige, onbeholpen manier een bepaald soort mannen een spiegel voor te houden en ze faalt jammerlijk. Helaas pindakaas.

Vervolgens krijgt ze een hele hoop doodsbedreigingen, haatmails en antisemitische teksten toegestuurd.
En daar heeft dan schijnbaar niemand moeite mee. Nee, deze vrouw moet publiekelijk aan de schandpaal worden genageld.
pi_221346480
Sophie straat :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')