Bij het speelschema dient u rekening te houden met de prestaties van Engeland op het WK Voetbal. Als de Britten in de finale belanden, wordt er zaterdags de hele dag gedart. En zondags alleen op zondagmiddag.quote:Brekket
(1) Luke Littler v Niko Springer
(16) Nathan Aspinall v Joe Cullen
(8) Josh Rock v Luke Woodhouse
(9) Stephen Bunting v Niels Zonneveld
(4) Michael van Gerwen v Andrew Gilding
(13) Chris Dobey v Dirk van Duijvenbode
(5) Jonny Clayton v Damon Heta
(12) Gary Anderson v Ryan Joyce
(2) Luke Humphries v Cameron Menzies
(15) Ross Smith v Kevin Doets
(7) Gerwyn Price v Martin Schindler
(10) Danny Noppert v Rob Cross
(3) Gian van Veen v Krzysztof Ratajski
(14) Wessel Nijman v Dave Chisnall
(6) James Wade v Jermaine Wattimena
(11) Ryan Searle v William O’Connor
quote:]Session One
Saturday July 18 (1900 BST) or Saturday July 18 (1300 BST)
Round One x4
Josh Rock v Luke Woodhouse
Stephen Bunting v Niels Zonneveld
Luke Littler v Niko Springer
Nathan Aspinall v Joe Cullen
Session Two
Sunday July 19 (1300 BST) or Saturday July 18 (1900 BST)
Round One x4
Chris Dobey v Dirk van Duijvenbode
Gary Anderson v Ryan Joyce
Michael van Gerwen v Andrew Gilding
Jonny Clayton v Damon Heta
Session Three
Sunday July 19 (1900 BST) or Sunday July 19 (1300 BST)
Round One x4
Ryan Searle v William O’Connor
James Wade v Jermaine Wattimena
Gian van Veen v Krzysztof Ratajski
Wessel Nijman v Dave Chisnall
Monday July 20 (1900 BST)
Round One x4
Ross Smith v Kevin Doets
Gerwyn Price v Martin Schindler
Luke Humphries v Cameron Menzies
Danny Noppert v Rob Cross
Tuesday July 21 (1900 BST)
Round Two x4 – match order TBC
Littler/Springer v Aspinall/Cullen
Rock/Woodhouse v Bunting/Zonneveld
Van Gerwen/Gilding v Dobey/Van Duijvenbode
Clayton/Heta v Anderson/Joyce
Wednesday July 22 (1900 BST)
Round Two x4 – match order TBC
Humphries/Menzies v Smith/Doets
Price/Schindler v Noppert/Cross
Van Veen/Ratajski v Nijman/Chisnall
Wade/Wattimena v Searle/O’Connor
Thursday July 23 (2000 BST
Quarter-Finals x2
Friday July 24 (2000 BST
Quarter-Finals x2
Saturday July 25 (2000 BST
Semi-Finals
Sunday July 26
Afternoon Session (1300-1700)
Betfred Women's World Matchplay
Evening Session (2000 BST*)
Betfred World Matchplay Final
* For July 23-26 evening sessions, Sky Sports on air from 1930 BST, with play commencing approximately 2005 BST.
quote:Prize fund
Winner - 225.000 pond
Runner-up - 125.000 pond
Halve finale - 65.000 pond
Kwartfinale - 35.000 pond
Tweede ronde - 22.500 pond
Eerste ronde - 12.500 pond
quote:Op woensdag 8 juli 2026 16:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Cross, Doets de té ontwijken spelers, denk ik. Chisnall de speler die iedereen op voorhand zou willen loten.
Van Veen de kwetsbaarste seed.
Early exit incoming..quote:Op zondag 12 juli 2026 22:53 schreef Szura het volgende:
Wordt godverdomme hoog tijd dat Wessel eens een klapper neerzet op tv
Ik volg dat niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 06:44 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand de beelden van klompvoet gezien die deze week lekker staat te spacen op IbizaKan echt niet. Deze man moet snel uit de top 10 verdwijnen.
Al afgevinkt door eend slob.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:43 schreef Zipportal het volgende:
Heywoodu reageert niet op quotes. Dan moet @:coco het maar weer doen.
Graag reeksen.
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 06:44 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand de beelden van klompvoet gezien die deze week lekker staat te spacen op IbizaKan echt niet. Deze man moet snel uit de top 10 verdwijnen.
Met Greebe in een graf komenquote:Op vrijdag 17 juli 2026 19:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ x ]
Een eerdere situatieschets. @:rambodirk @:powerloungen
Genetisch afval.
Stukje tepelhofquote:Op vrijdag 17 juli 2026 19:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ x ]
Een eerdere situatieschets. @:rambodirk @:powerloungen
Genetisch afval.
Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:16 schreef DobbyDobby het volgende:
Hopelijk vliegt Litler er eens een x uit voor een leuke major.
Tuurlijk hopen we dat hij de 1e ronde er al uit vliegtquote:Op vrijdag 17 juli 2026 06:44 schreef de_boswachter het volgende:
Darts moet terug naar het open net in Nederland.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:37 schreef Zipportal het volgende:
Drie users aanwezig. Ik vind hier wat van.
Nee dit toernooi boeit mij totaal niet. Nooit gedaan ook.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
@:poepz0r wel online maar kijkt niet, ACT.
Dan kijk je maar wat homoseks met je IPTV. Eem bollen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee dit toernooi boeit mij totaal niet. Nooit gedaan ook.
Valsspeler, telt niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:12 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:wimderon
Eem gamenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan kijk je maar wat homoseks met je IPTV. Eem bollen.
Aandoenlijk. Net zoals zijn 10-4 nederlaag.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:39 schreef wimderon het volgende:
Het heeft opeens een schooljongen-kapsel @:Alaphilippe_ @:Mani89
[ afbeelding ]
Vieze rooie.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kevin vd Voort heeft al net zo'n lelijke kop als zn vader
Hoe kun je NOG saaier wordenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:39 schreef wimderon het volgende:
Het heeft opeens een schooljongen-kapsel @:Alaphilippe_ @:Mani89
[ afbeelding ]
Die wordt nu al tot in den treure gepusht op de socials van Buntingquote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:34 schreef de_boswachter het volgende:
De zoon van Bunting ben ik ook beu.
Irritant snert jong met zn brilquote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:34 schreef de_boswachter het volgende:
De zoon van Bunting ben ik ook beu.
Omdat je anders tot half 3 vannacht aan t darten bent met deze spelersquote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:34 schreef RipCity het volgende:
ik voel me echt een darts-noob. Waarom stopt het opeens bij 13-12? Is toch geen 2 verschil?
Fairquote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Omdat je anders tot half 3 vannacht aan t darten bent met deze spelers
Geen pc voor nodig allenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
@:wereldgozer bijna uitgespeeld allen
Algemeen bekend dat littler er pas na de tweede pauze aan begint. Het is zo voorspelbaarquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:16 schreef Szura het volgende:
Vette pad trekt weer eens een tussensprint
Luke Pogacar.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:23 schreef wimderon het volgende:
Wat een bizarre legs vanaf 6-5
11 darts
11 darts
hold van Springer in 12
11 darts
11 darts
Dom toernooi allenquote:Op zondag 19 juli 2026 14:03 schreef Zipportal het volgende:
Viaplay zendt gewoon de Sky stream integraal uit. Tia Glen voor je. @:poepz0r
Dit toernooi slaat nergens op. Altijd gigantisch in het voordeel van de topspelers door het extreem lange format. Stukje bescherming vd topquote:Op zondag 19 juli 2026 14:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit overslaan maar wel uitmelktoernooien kijken.
ACT.
Hup Gilding.quote:Op zondag 19 juli 2026 14:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit toernooi slaat nergens op. Altijd gigantisch in het voordeel van de topspelers door het extreem lange format. Stukje bescherming vd top
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@wimderon
[ Bericht 5% gewijzigd door Zipportal op 19-07-2026 15:33:16 ]
quote:Op zondag 19 juli 2026 15:25 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]Deze post mist een stukje tandvlees.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:wimderon
Lijkt me ook wel een alleraardigste gast voor een drankje in de kroegquote:
Zeker. Prima kerel.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel een alleraardigste gast voor een drankje in de kroeg
quote:Op zondag 19 juli 2026 21:55 schreef GwaiLow het volgende:
Wat is die Sjurmeen matig geworden de afgelopen maanden. Stond eerst toch heel vaak 95 a 100 gemiddeld te smijten. Nu zie ik vaak 90 of lager.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 19 juli 2026 21:55 schreef GwaiLow het volgende:
Wat is die Sjurmeen matig geworden de afgelopen maanden. Stond eerst toch heel vaak 95 a 100 gemiddeld te smijten. Nu zie ik vaak 90 of lager.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 19 juli 2026 21:55 schreef GwaiLow het volgende:
Erg mooi.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wade staat weer ouderwets vies te Waden
FatVinnie en KOEEEEEEEEEEEEEEERT.quote:Op maandag 20 juli 2026 19:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou Martijn hiervoor zijn kinderen weer in de steek laten?
Ik geef Menzies een paar legs de kans.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Fijn dat we beginnen met het leukste potje. Dan kunnen we daarna heerlijk andere dingen doen.
Ik moet nog een call voorbereiden.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geef Menzies een paar legs de kans.
Voor mijn gevoel staat zijn kop wel strakker dan ooit. Alsof hij zin heeft om iemand keihard in elkaar te rammen.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ross heeft zich helemaal volgestopt met coke.
Kan jij je een aansprekende zege van Schindler op TV herinneren?quote:Op maandag 20 juli 2026 22:05 schreef DobbyDobby het volgende:
Lachwekkend dat Price dit nog gaat winnen ook
Eigenlijk niet. Moet ik ChatGPT al vragen.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Kan jij je een aansprekende zege van Schindler op TV herinneren?
Lijkt me een stukje ontlading door de druk die ze zichzelf opleggen, bij degenen die het normaal niet of minder doen in ieder geval.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat is het waard om na iedere paar beurten zo wild te brullen? Bunting begint er ook meer last van te krijgen. De enige brul die interessant is, is als je met je rug tegen de muur staat. En niet als je 7-4 voor komt.
Ik spreek voor mezelf. Maar dat probeer ik echt op te sparen tot de laatste dart in een wedstrijd.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lijkt me een stukje ontlading door de druk die ze zichzelf opleggen, bij degenen die het normaal niet of minder doen in ieder geval.
Even bollen jaaaaaaquote:Op maandag 20 juli 2026 23:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Loek zijn hoofdje lijkt weer iets boller dan de laatste tijd.
Het leek de eerste 10 legs ook echt nergens opquote:Op maandag 20 juli 2026 23:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Loek zijn hoofdje lijkt weer iets boller dan de laatste tijd.
Humphries' hersenen zou je willen doneren aan de wetenschap. Bijna net zoveel talent als Littler, maar die torren in zijn kop. Oei, oei, oei.quote:Op maandag 20 juli 2026 23:08 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Het leek de eerste 10 legs ook echt nergens op
Who cares dat figuren als die papzak eruit liggen, alleen Doets jammer. En Van Veen-Nijman is ook gewoon een mooie match-up op dit moment.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar 4 vlaggetjes door naar R2. Uitgerekend iedereen tegen elkaar
Je kan Van Veen v Nijman ook beter nu in het toernooi hebben dan later. Met alle vraagtekens die rond die jongens hangen. Prima L16-match-up. Van Gerwen v Van Duijvenbode is niet eens een L16-match-up waard.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 10:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Who cares dat figuren als die papzak eruit liggen, alleen Doets jammer. En Van Veen-Nijman is ook gewoon een mooie match-up op dit moment.
Paar gokkers in zijn DM en huilen maar. Stukje Fries.quote:Op maandag 20 juli 2026 23:41 schreef GwaiLow het volgende:
Boh wat is Danny waardeloos, en Robbie uiteraard heel sterk. Snel naar huis Nop
Dat zo'n figuur nog 13K volgers heeft. Daar komt niks zinnings uit.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 13:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Paar gokkers in zijn DM en huilen maar. Stukje Fries.
Het edele dartsspel moet weer naar het VOLK op teevee.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hopelijk wat drukker dan gisteren. Ga niet tegen mijzelf lullen hier.
DRT opheffen. @:poepz0r
Prima, maar niet als een GOD.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gooit toch gewoon prima? Rustig ademhalen, we hebben 1 breek gehad.
Het staat alweer 4-4.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:33 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Prima, maar niet als een GOD.
Clayton wel op afspraak.
Ja ik hoop vooral op een leuk potje, Asp verwacht ik weinig tegengas van.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:48 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Mij ook niet. Laten we hopen op vuurwerk maat.
Ik hoop dat the Asp kan stunten.
Over 5 maanden WK. Dan is @Dr_Flash ook uit zijn winterslaap.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hopelijk wat drukker dan gisteren. Ga niet tegen mijzelf lullen hier.
DRT opheffen. @:poepz0r
Die zit tegenwoordig ook in TDF interessant te doen. Dagjesvolk.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Over 5 maanden WK. Dan is @:dr_flash ook uit zijn winterslaap.
Net zoiets als dat ik m’n lul in de uitlaat van een trein ging duwen. Doe je toch niet?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:06 schreef mitt het volgende:
Die zit tegenwoordig ook in TDF interessant te doen. Dagjesvolk.
Ehm...Ja..quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Net zoiets als dat ik m’n lul in de uitlaat van een trein ging duwen. Doe je toch niet?
Hij is wel afgevallen van al die gekkigheidquote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
Maikol is overal aan het hoeren, snoeren zuipen en drugs gebruiken.
Coke en pillen zijn prima afvallers.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:13 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Hij is wel afgevallen van al die gekkigheid
Met Dafnuh was het excuus altijd dat hij een ziekte had en daarom last had van overgewicht. Nu dat wijf haar kut heeft geopend voor Jan en alleman blijkt Maikoool toch ineens niet zo ziek te zijn maar een ongedisciplineerde vreetzak. NU KAN IE INEENS WEL AFVALLEN. DAFNUH ZAL ZIEDEND ZIJN ALLEN.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:13 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Hij is wel afgevallen van al die gekkigheid
Cultuur & Historiequote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:16 schreef Zipportal het volgende:
BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Doet tegenwoordig het aubergine dieet!quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:20 schreef DobbyDobby het volgende:
Dirk is inmiddels ook ongekend dik trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:06 schreef mitt het volgende:
[..]
Die zit tegenwoordig ook in TDF interessant te doen. Dagjesvolk.
quote:
Blockchain Technology & Cryptocurrencies dit mag ook wel mee, vuilnisman.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Cultuur & Historie
weg met dit subforum, komt geen hond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |