Even bollen jaaaaaaquote:Op maandag 20 juli 2026 23:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Loek zijn hoofdje lijkt weer iets boller dan de laatste tijd.
Het leek de eerste 10 legs ook echt nergens opquote:Op maandag 20 juli 2026 23:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Loek zijn hoofdje lijkt weer iets boller dan de laatste tijd.
Humphries' hersenen zou je willen doneren aan de wetenschap. Bijna net zoveel talent als Littler, maar die torren in zijn kop. Oei, oei, oei.quote:Op maandag 20 juli 2026 23:08 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Het leek de eerste 10 legs ook echt nergens op
Who cares dat figuren als die papzak eruit liggen, alleen Doets jammer. En Van Veen-Nijman is ook gewoon een mooie match-up op dit moment.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar 4 vlaggetjes door naar R2. Uitgerekend iedereen tegen elkaar
Je kan Van Veen v Nijman ook beter nu in het toernooi hebben dan later. Met alle vraagtekens die rond die jongens hangen. Prima L16-match-up. Van Gerwen v Van Duijvenbode is niet eens een L16-match-up waard.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 10:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Who cares dat figuren als die papzak eruit liggen, alleen Doets jammer. En Van Veen-Nijman is ook gewoon een mooie match-up op dit moment.
Paar gokkers in zijn DM en huilen maar. Stukje Fries.quote:Op maandag 20 juli 2026 23:41 schreef GwaiLow het volgende:
Boh wat is Danny waardeloos, en Robbie uiteraard heel sterk. Snel naar huis Nop
Dat zo'n figuur nog 13K volgers heeft. Daar komt niks zinnings uit.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 13:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Paar gokkers in zijn DM en huilen maar. Stukje Fries.
Het edele dartsspel moet weer naar het VOLK op teevee.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hopelijk wat drukker dan gisteren. Ga niet tegen mijzelf lullen hier.
DRT opheffen. @:poepz0r
Prima, maar niet als een GOD.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gooit toch gewoon prima? Rustig ademhalen, we hebben 1 breek gehad.
Het staat alweer 4-4.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:33 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Prima, maar niet als een GOD.
Clayton wel op afspraak.
Ja ik hoop vooral op een leuk potje, Asp verwacht ik weinig tegengas van.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:48 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Mij ook niet. Laten we hopen op vuurwerk maat.
Ik hoop dat the Asp kan stunten.
Over 5 maanden WK. Dan is @Dr_Flash ook uit zijn winterslaap.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hopelijk wat drukker dan gisteren. Ga niet tegen mijzelf lullen hier.
DRT opheffen. @:poepz0r
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |