Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 13 juli 2026 09:50 schreef de_boswachter het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (zie het nu pas)
Greaves is los. ET11/12 al binnen, nu ook ET13.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:00 schreef de_boswachter het volgende:
Beau staat weer ouderwets te schroeien. Vorige rondes won ze met 87 en 88, nu na 4 legs 106 tegen Hurrell..
Heel mooi. En nu wat afval de afgrond in aubquote:Op donderdag 30 juli 2026 14:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Greaves is los. ET11/12 al binnen, nu ook ET13.
Ze bouwt aan een mooie basis voor 2027.
Met de Matchplay 2027-projecties kun je al een beetje concluderen welke spelers aan de bak moeten, komend jaar. (Zie linkertabel. Groen = geplaatst, blanco = niet).quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heel mooi. En nu wat afval de afgrond in aub
HEEJIEJEEEJquote:Op donderdag 30 juli 2026 15:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Pietje verliest van Rhys Griffin die zelf 79 gemiddeld gooit. Stop er toch mee jongen
Op weg naar .. ET14?quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Barneveld naar ET13, bel de krant.
Het WK2027 is nog niet uit zicht.
Sharp goede darter (onder de radar), dus Ree moet oppassen.quote:
Hij denkt nog een major te gaan winnen. Dan moeten er wel erg veel hun werparm breken.quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Pietje verliest van Rhys Griffin die zelf 79 gemiddeld gooit. Stop er toch mee jongen
N echte sharpshooterquote:Op donderdag 30 juli 2026 16:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sharp goede darter (onder de radar), dus Ree moet oppassen.
Schiet alleen een beetje op en neer bij die jongen.
Ik denk dat Pietje even een lijntje met Yanicks voodoo-service moet gaan leggenquote:Op donderdag 30 juli 2026 18:15 schreef spleeh het volgende:
[..]
Hij denkt nog een major te gaan winnen. Dan moeten er wel erg veel hun werparm breken.
Uiteindelijk wel in de laatste leg. Maar wat stoort die vieze handenveger me mateloosquote:
Nandor Major kan wel geweldig gooien hoor. Kan mij herinneren dat ik jaren geleden naar hem zat te kijken en dat hij Pikachu versloeg. Dan kan je wel wat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
Zonneveld en Doets zakken weer eens door een ondergrens tegen absolute nobuddies zie ik.
Ja dan moet je echt wat kunnen ja om Pikachu te verslaan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 15:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nandor Major kan wel geweldig gooien hoor. Kan mij herinneren dat ik jaren geleden naar hem zat te kijken en dat hij Pikachu versloeg. Dan kan je wel wat.
Jammer dat Klompvoet nog ademt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 21:42 schreef de_boswachter het volgende:
Irriteerde me overigens weer mateloos aan MVG na afloop. Eerste wat hij zei was dat Hurrell zijn blessure fakete en dat mensen losers niet herinneren. Deed vies joviaal tegen de vrouwelijke schrijfster. Vies mannetje.
En maar raar vinden dat die af en toe een hengst krijgt. Dochter zal wel een typische 12 sigaretten per dag-tokkie worden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 21:42 schreef de_boswachter het volgende:
Irriteerde me overigens weer mateloos aan MVG na afloop. Eerste wat hij zei was dat Hurrell zijn blessure fakete en dat mensen losers niet herinneren. Deed vies joviaal tegen de vrouwelijke schrijfster. Vies mannetje.
SO!quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 22:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jammer dat Klompvoet nog ademt.
Heb je het over die blinde? Ik ben toch wel voor Noppie hoor.quote:
Ik volg die podcast met hem af en toe, maar er kan eigenlijk geen kritische noot van af als het om v Gerwen gaat.quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Holmaat Vinzent kan weer zeggen dat Mike er vanaf nu alles aan gaat doen
Jawel is een tijdje geweest dat hij iets zei in de trend van ‘ we liggen niet op één lijn ‘. Tot zover de kritiek.quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:26 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik volg die podcast met hem af en toe, maar er kan eigenlijk geen kritische noot van af als het om v Gerwen gaat.
Ja dat is waar, maar hij gaat het vanaf nu weer serieuzer oppakken.quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jawel is een tijdje geweest dat hij iets zei in de trend van ‘ we liggen niet op één lijn ‘. Tot zover de kritiek.
En house of pain mag dan wel? "I came to win, battle me that's a sin"quote:
Smith, Cross, Dolan, Bunting. Het blijft maar opduikenquote:Op zondag 30 augustus 2026 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
Ach de vervelende nietsnut Ross Smiss.
Ok vinzentquote:Op zondag 30 augustus 2026 19:05 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar hij gaat het vanaf nu weer serieuzer oppakken.
De pest is dat ik denk dat hij een van de weinige is die Luke het vuur aan de schenen kan leggen.
Nou ja van Nijman hoeven we het ook niet te hebben, of had hij weer een wedje staan?quote:
Ben je niet blij dat je Edhouse wat minder ziet?quote:Op zondag 30 augustus 2026 23:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Smith, Cross, Dolan, Bunting. Het blijft maar opduiken
Enorm. Lukeman, Mansell. Het verliest allemaal mooi veel geld later dit jaarquote:Op maandag 31 augustus 2026 13:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben je niet blij dat je Edhouse wat minder ziet?
Ik vind t wel een vermakelijk podcastjequote:Op zondag 30 augustus 2026 18:26 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik volg die podcast met hem af en toe, maar er kan eigenlijk geen kritische noot van af als het om v Gerwen gaat.
Vincent is toch de manager/personal trainer van MVG?quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Holmaat Vinzent kan weer zeggen dat Mike er vanaf nu alles aan gaat doen
Ik merk dat ik wat minder luister doordat het af en toe lijkt op de MvG meets Psychologie Magazine podcast.quote:Op maandag 31 augustus 2026 15:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik vind t wel een vermakelijk podcastje
Maar dat MVG geneuzel is wel een langspeelplaat
Ik vind Vincent juist opvallend kritisch op MvG voor iemand die zo dichtbij m staat. Neemt geen blad voor de mondquote:Op zondag 30 augustus 2026 18:26 schreef pmponer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 15:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dan moet je echt wat kunnen ja om Pikachu te verslaan.
Als het gaat om dat hij het niet eens is met de werk ethiek oid dan zegt hij er wel eens wat over. Maar over de resultaten blijft het altijd wel stil.quote:Op maandag 31 augustus 2026 17:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind Vincent juist opvallend kritisch op MvG voor iemand die zo dichtbij m staat. Neemt geen blad voor de mond
Heb jij wel eens n Barney attakquote:Op maandag 31 augustus 2026 15:55 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik merk dat ik wat minder luister doordat het af en toe lijkt op de MvG meets Psychologie Magazine podcast.
Opkankeren met MVGquote:Op donderdag 3 september 2026 13:55 schreef Zipportal het volgende:
Hup Dolle Dirk/Vandenogaerde @:de_boswachter
Het erg lelijke Viaplay TV gaat weer veel gratis uitzenden.
https://www.vkmag.com/mag(...)K0wdn5oEF2pS7us1ziOgquote:Op vrijdag 4 september 2026 11:24 schreef de_boswachter het volgende:
Beelden van MVG op Ibiza (die duidelijk aan de drugs zit) worden weer veelvuldig gedeeld op social media. Ach ach ach. Tijd voor een onverwachte controle lijkt me.
LEKKOR GENIETUH OP IEBIESAquote:Op vrijdag 4 september 2026 12:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
https://www.vkmag.com/mag(...)K0wdn5oEF2pS7us1ziOg
Maar hij is nu echt heel serieus bezig met zn vak, aldus Vincent.
Staat Van Gerwen nou bijna een gast te zoenen daar?
* piep piep piep piepquote:Op vrijdag 4 september 2026 21:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vast diabetes. Binnenkort bij Allah.
Hij is op zoek naar n nieuwe bijnaam dus als je nog iets weetquote:
Veldvullingquote:Op vrijdag 4 september 2026 21:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij is op zoek naar n nieuwe bijnaam dus als je nog iets weet
Loser?quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij is op zoek naar n nieuwe bijnaam dus als je nog iets weet
Beau. Andermaal geschiedenisschrijfsterquote:
🙏quote:Op vrijdag 4 september 2026 16:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Stephen Burton, jawel!
We mogen nog hopen, @:wimderon
Stukje obesitas.quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:06 schreef Zipportal het volgende:
Pindagun heeft weer een bord pommes naar binnen geschoven.
Doets heb niks te zeggen thuis.quote:Op zaterdag 5 september 2026 14:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Je zal maar mentaal compleet instorten omdat Klompvoets holmaatje wat gezegd heeft over je wijf.
Ook al zo’n halve idd. Slapjanus. Gaat ‘m ook op de lange termijn niet worden.quote:Op zaterdag 5 september 2026 14:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Je zal maar mentaal compleet instorten omdat Klompvoets holmaatje wat gezegd heeft over je wijf.
Vanavond is belangrijker.quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:44 schreef de_boswachter het volgende:
Mooi pinda ook verloren. Tot nooit meer.
Toch knap dat Mike na dat ruige feesten van gister of eergister toch weer z'n partij wint. Maar heel professioneel is hij inderdaad niet meer, dus hij mag ook niet veel meer verwachten van zichzelf.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
110% anti XTC slikker met z’n vleespet
Dit is niet nieuw, maar het afvalproject werd destijds omgezet in een aankomen-traject omdat hij toen opeens niets meer raakte.quote:Op zondag 6 september 2026 09:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij was toch bezig met afvallen?
Dacht dat jij dat niet had allemaal. Ook zo wispelturig als de pest jij. Heb je borderline of wat.quote:Op zondag 6 september 2026 13:56 schreef Zipportal het volgende:
Van Veen verloren. Kan die weer vloggen met zijn scheve bek. Algoritme aids. @:de_boswachter
https://www.youtube.com/@:GVV180/videos
KLIK WEG HANG OP.
YouTube heeft iedereen. Zal nog eens een mention droppen, Jan B.quote:Op zondag 6 september 2026 13:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dacht dat jij dat niet had allemaal. Ook zo wispelturig als de pest jij. Heb je borderline of wat.
God heeft een plek voor iedereenquote:Op zondag 6 september 2026 14:00 schreef Zipportal het volgende:
YouTube heeft iedereen. Zal nog eens een mention droppen, Jan B.
Jezus, moet hij dat doen ofzo? Dat heb die jongen toch niet nodigquote:Op zondag 6 september 2026 13:56 schreef Zipportal het volgende:
Van Veen verloren. Kan die weer vloggen met zijn scheve bek. Algoritme aids. @:de_boswachter
https://www.youtube.com/@:GVV180/videos
KLIK WEG HANG OP.
Ah drugsgebruiker heb verloren. Heel mooi.quote:Op zondag 6 september 2026 21:45 schreef Zipportal het volgende:
Nu een knal voor de kop geven. @:de_boswachter
Hebben ze bij de PDC geen usada oid?quote:Op zondag 6 september 2026 21:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ah drugsgebruiker heb verloren. Heel mooi.
Die homo komt niet meer online na zijn laatste ban. In december duikt die act weer op. @de_boswachterquote:
Rendac.quote:Op maandag 7 september 2026 14:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die homo komt niet meer online na zijn laatste ban. In december duikt die act weer op. @:de_boswachter
https://www.telegraaf.nl/(...)erwen/161210688.htmlquote:Twee Aziatische darters trokken zich woensdag terug vanwege visumproblemen en dat heeft grote gevolgen voor Michael van Gerwen.
Domper voor Van Gerwen
Daryl Gurney en Maik Kuivenhoven zijn hun vervangers. De eerstgenoemde wordt de nieuwe tegenstander van Van Gerwen en dat is een flinke domper voor de Brabander. Met Gurney, de nummer 29 van de PDC-ranking, treft Mighty Mike namelijk een op papier veel sterkere tegenstander.
Hup superchinquote:Op woensdag 9 september 2026 16:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)erwen/161210688.html
Erg mooi. @:de_boswachter
Cullen heeft dirt van de Heinrich Welling van de PDC.quote:Op donderdag 10 september 2026 14:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Cullen v HNQ4
Bialecki v Huybrechts
Cross v Reyes
@:wimderon Je verwacht het niet
Om dan heel geforceerd zondag niks uit te zenden......quote:Op donderdag 10 september 2026 20:47 schreef Zipportal het volgende:
Viaplay TV gaat de vrijdag en zaterdag wel weer gratis uitzenden.
Belgie is geen dartland, hun hele goude door vtm gesponsorde generatie is naar de klote.quote:Op vrijdag 11 september 2026 19:33 schreef The_Undertone het volgende:
De hype is duidelijk een beetje over, er zit geen kat in de zaal.
Dan nog met een NAC Breda nummer opkomen. Ollanderquote:Op vrijdag 11 september 2026 20:38 schreef Gretzl het volgende:
Belgisch vlaggetje, maar Lankhuizen is eigenlijk een Nederlander
+ Een Belgenshirt .quote:Op vrijdag 11 september 2026 20:56 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Dan nog met een NAC Breda nummer opkomen. Ollander
Flink reizen van Engeland naar Belgiequote:Op vrijdag 11 september 2026 21:24 schreef Zipportal het volgende:
De ideale setup is nog niet gevonden.
Gewoon op die wangen stampenquote:Op zaterdag 12 september 2026 18:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die vetvlek moet eens afvallen.
FAT FUCK.quote:Op zaterdag 12 september 2026 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
HIJ BESEFT HET WEL HIJ BESEFT HET WEL
Hij snapt niet dat zijn kinderen niet gaan slapen als hij het zegt......quote:Op zaterdag 12 september 2026 21:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kinderen die doordeweeks om 00:00 naar bed gaan. SAD.
Blijven streamen.
quote:Op zondag 13 september 2026 21:03 schreef TjjWester het volgende:
Van Veen tegen Wade als finale......
?quote:Op zondag 13 september 2026 21:03 schreef TjjWester het volgende:
Van Veen tegen Wade als finale......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Littler is wel een ontzettende huilie. Natuurlijk heeft hij gelijk over de fluiters maar tegelijkertijd stookt hij het vuurtje op bij zijn thuispubliek. Dan ben je geen knip voor de neus waard.quote:Op maandag 21 september 2026 11:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
ET15-qualifier is donderdag. Uiteindelijke toernooi is half oktober in Maastricht.
Littler, Rock en Anderson zullen sowieso niet in Nederland te zien zijn.
Onzin. Dit gaat zich niet alleen om Littler, het Nederlandse darts publiek heeft zich ook al schandalig gedragen tijdens de diverse Premier League avonden en andere toernooien de afgelopen jaren. Is telkens wel wat. En de Nederlandse media die framen het maar elke keer weg als zijnde een fan-tas-tische sfeer en dito publiek.quote:Op maandag 21 september 2026 17:19 schreef Szura het volgende:
Het is kebabnek naar het hoofd gestegen, hij is zelf ook een provocateur en maakt zich niet populair met raar gedrag zoals die keer dat hij ruzie begon te maken met Van Veen. Mooi dat hij wegblijft, hopelijk volgen er meer toernooien.
Littler heeft volkomen gelijk imo. Het dartspubliek hoort zich gewoon te gedragen en in Nederland is dat blijkbaar bijzonder moeilijkquote:Op maandag 21 september 2026 17:19 schreef Szura het volgende:
Het is kebabnek naar het hoofd gestegen, hij is zelf ook een provocateur en maakt zich niet populair met raar gedrag zoals die keer dat hij ruzie begon te maken met Van Veen. Mooi dat hij wegblijft, hopelijk volgen er meer toernooien.
https://nos.nl/artikel/26(...)ernooi-in-maastrichtquote:Uitgejoelde Littler voegt daad bij het woord met boycot toernooi in Maastricht
Luke Littler heeft zich afgemeld voor het EuroTour-toernooi in Maastricht van 16 tot en met 18 oktober. De 19-jarige darter zei zondag niet meer in Nederland te willen spelen na massaal boegeroep bij de World Series Finals.
In AFAS Live in Amsterdam kreeg Littler afgelopen weekend te maken met een vijandig publiek. Tijdens zijn wedstrijden tegen Danny Noppert en Nathan Aspinall klonken er massale fluitconcerten en boegeroep als hij moest gooien. Het was zo erg dat Aspinall de scheidsrechter vroeg om in te grijpen.
Na zijn nederlaag van zondagmiddag tegen Jonny Clayton zei Littler een boycot te overwegen. Eerder besloot hij om dezelfde reden al om niet meer in Duitsland te spelen.
"Ik ben al lang niet meer in Duitsland geweest, we moeten afwachten of het verandert als ik in Dortmund ben", zei Littler in de persconferentie over het EK van volgende maand, waar hij wel speelt.
Den Bosch
Zondag werd duidelijk dat Littler niet zou deelnemen aan de Players Championships in Den Bosch, die dinsdag en woensdag worden gehouden. Die afmelding heeft geen verband met het vijandige Nederlandse publiek.
Littler had alleen in Den Bosch willen spelen als hij alle PDC-toernooien van 2026 had kunnen winnen, maar dat was na zijn nederlaag in Amsterdam niet meer mogelijk. Op de toernooien in Den Bosch had Littler zich kunnen plaatsen voor de Players Championship Finals.
Littler is tweevoudig wereldkampioen (2025 en 2026) en staat bovenaan de wereldranglijst. Tot het toernooi in Amsterdam had hij alle majors dit jaar gewonnen.
Niet bedankt
"Als het in Nederland zo blijft, ga ik hier geen EuroTours meer doen. Het heeft geen zin om te reizen en mijn tijd te verspillen als ik uitgefloten word. Ik wil gewoon darten en wat handtekeningen uitdelen", zei de Engelsman zondag.
"De afgelopen twee nachten heb ik niets gedaan. Ik liep van het podium en heb niemand bedankt. Dat heeft geen nut als iedereen me uitfluit."
In april kreeg Littler in Rotterdam ook met een vijandig publiek te maken. Dat was enkele weken na een klein akkefietje tussen hem en Gian van Veen op het podium tijdens een eerdere speelronde. Littler vierde een gemiste wedstrijdpijl van Van Veen, en toen de Nederlander alsnog won was Littler niet gediend van zijn reactie.
Voorafgaand aan het duel tussen Littler en Clayton riep dartsicoon Raymond van Barneveld het publiek in Amsterdam op zich te gedragen. Tijdens de wedstrijd was het wat rustiger, maar in de beslissende fase begon het publiek zich tot grote ergernis van Littler toch weer te roeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |