Nandor Major kan wel geweldig gooien hoor. Kan mij herinneren dat ik jaren geleden naar hem zat te kijken en dat hij Pikachu versloeg. Dan kan je wel wat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
Zonneveld en Doets zakken weer eens door een ondergrens tegen absolute nobuddies zie ik.
Ja dan moet je echt wat kunnen ja om Pikachu te verslaan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 15:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nandor Major kan wel geweldig gooien hoor. Kan mij herinneren dat ik jaren geleden naar hem zat te kijken en dat hij Pikachu versloeg. Dan kan je wel wat.
Jammer dat Klompvoet nog ademt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 21:42 schreef de_boswachter het volgende:
Irriteerde me overigens weer mateloos aan MVG na afloop. Eerste wat hij zei was dat Hurrell zijn blessure fakete en dat mensen losers niet herinneren. Deed vies joviaal tegen de vrouwelijke schrijfster. Vies mannetje.
En maar raar vinden dat die af en toe een hengst krijgt. Dochter zal wel een typische 12 sigaretten per dag-tokkie worden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 21:42 schreef de_boswachter het volgende:
Irriteerde me overigens weer mateloos aan MVG na afloop. Eerste wat hij zei was dat Hurrell zijn blessure fakete en dat mensen losers niet herinneren. Deed vies joviaal tegen de vrouwelijke schrijfster. Vies mannetje.
SO!quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 22:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jammer dat Klompvoet nog ademt.
Heb je het over die blinde? Ik ben toch wel voor Noppie hoor.quote:
Ik volg die podcast met hem af en toe, maar er kan eigenlijk geen kritische noot van af als het om v Gerwen gaat.quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Holmaat Vinzent kan weer zeggen dat Mike er vanaf nu alles aan gaat doen
Jawel is een tijdje geweest dat hij iets zei in de trend van ‘ we liggen niet op één lijn ‘. Tot zover de kritiek.quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:26 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik volg die podcast met hem af en toe, maar er kan eigenlijk geen kritische noot van af als het om v Gerwen gaat.
Ja dat is waar, maar hij gaat het vanaf nu weer serieuzer oppakken.quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jawel is een tijdje geweest dat hij iets zei in de trend van ‘ we liggen niet op één lijn ‘. Tot zover de kritiek.
En house of pain mag dan wel? "I came to win, battle me that's a sin"quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |