Smith, Cross, Dolan, Bunting. Het blijft maar opduikenquote:Op zondag 30 augustus 2026 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
Ach de vervelende nietsnut Ross Smiss.
Ok vinzentquote:Op zondag 30 augustus 2026 19:05 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar hij gaat het vanaf nu weer serieuzer oppakken.
De pest is dat ik denk dat hij een van de weinige is die Luke het vuur aan de schenen kan leggen.
Nou ja van Nijman hoeven we het ook niet te hebben, of had hij weer een wedje staan?quote:
Ben je niet blij dat je Edhouse wat minder ziet?quote:Op zondag 30 augustus 2026 23:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Smith, Cross, Dolan, Bunting. Het blijft maar opduiken
Enorm. Lukeman, Mansell. Het verliest allemaal mooi veel geld later dit jaarquote:Op maandag 31 augustus 2026 13:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben je niet blij dat je Edhouse wat minder ziet?
Ik vind t wel een vermakelijk podcastjequote:Op zondag 30 augustus 2026 18:26 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik volg die podcast met hem af en toe, maar er kan eigenlijk geen kritische noot van af als het om v Gerwen gaat.
Vincent is toch de manager/personal trainer van MVG?quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Holmaat Vinzent kan weer zeggen dat Mike er vanaf nu alles aan gaat doen
Ik merk dat ik wat minder luister doordat het af en toe lijkt op de MvG meets Psychologie Magazine podcast.quote:Op maandag 31 augustus 2026 15:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik vind t wel een vermakelijk podcastje
Maar dat MVG geneuzel is wel een langspeelplaat
Ik vind Vincent juist opvallend kritisch op MvG voor iemand die zo dichtbij m staat. Neemt geen blad voor de mondquote:Op zondag 30 augustus 2026 18:26 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik volg die podcast met hem af en toe, maar er kan eigenlijk geen kritische noot van af als het om v Gerwen gaat.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 15:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dan moet je echt wat kunnen ja om Pikachu te verslaan.
Als het gaat om dat hij het niet eens is met de werk ethiek oid dan zegt hij er wel eens wat over. Maar over de resultaten blijft het altijd wel stil.quote:Op maandag 31 augustus 2026 17:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind Vincent juist opvallend kritisch op MvG voor iemand die zo dichtbij m staat. Neemt geen blad voor de mond
Heb jij wel eens n Barney attakquote:Op maandag 31 augustus 2026 15:55 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik merk dat ik wat minder luister doordat het af en toe lijkt op de MvG meets Psychologie Magazine podcast.
Opkankeren met MVGquote:Op donderdag 3 september 2026 13:55 schreef Zipportal het volgende:
Hup Dolle Dirk/Vandenogaerde @:de_boswachter
Het erg lelijke Viaplay TV gaat weer veel gratis uitzenden.
https://www.vkmag.com/mag(...)K0wdn5oEF2pS7us1ziOgquote:Op vrijdag 4 september 2026 11:24 schreef de_boswachter het volgende:
Beelden van MVG op Ibiza (die duidelijk aan de drugs zit) worden weer veelvuldig gedeeld op social media. Ach ach ach. Tijd voor een onverwachte controle lijkt me.
LEKKOR GENIETUH OP IEBIESAquote:Op vrijdag 4 september 2026 12:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
https://www.vkmag.com/mag(...)K0wdn5oEF2pS7us1ziOg
Maar hij is nu echt heel serieus bezig met zn vak, aldus Vincent.
Staat Van Gerwen nou bijna een gast te zoenen daar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |