abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221787825
Homofiel 6-0 nat.
pi_221788005
Van Veen tegen Wade als finale......
speak only if it improves the silence.
  zondag 13 september 2026 @ 21:41:07 #253
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221788294
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2026 21:03 schreef TjjWester het volgende:
RED ONS HENNIEGOD
pi_221788298
Gian is een net niet darter
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_221788695
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2026 21:03 schreef TjjWester het volgende:
?
U MAD?
pi_221788819
WGP BREKKET

1. Littler v 16. Aspinall
8. Noppert v 9. Van Gerwen
4. Price v 13. R. Smith
5. Clayton v 12. Nijman

2. Humphries v 15. Dobey
7. Rock v 10. Anderson
3. Van Veen v 14. Searle
6. Wade v 11. Bunting

Qualifiers
Woodhouse, Doets, Wattimena, Ratajski, Gilding, O'Connor, Heta, Cross, Joyce, Van Duijvenbode, Zonneveld, Menzies, Springer, Chisnall, Bialecki, Cullen
  zondag 13 september 2026 @ 23:43:06 #257
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221788837
Nummerbordgod _O_
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_221788940
twitter
  maandag 14 september 2026 @ 08:06:11 #259
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221789302
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2026 00:44 schreef wimderon het volgende:
[ x ]
Dat is nogal een statement.
Moet GVV maar beter gooien
Drop you like an ill, bad habit
pi_221831129
ET15-qualifier is donderdag. Uiteindelijke toernooi is half oktober in Maastricht.

Littler, Rock en Anderson zullen sowieso niet in Nederland te zien zijn.

De seedings voor dit event.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 21 september 2026 @ 16:30:01 #261
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221833074
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2026 11:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
ET15-qualifier is donderdag. Uiteindelijke toernooi is half oktober in Maastricht.

Littler, Rock en Anderson zullen sowieso niet in Nederland te zien zijn.
Littler is wel een ontzettende huilie. Natuurlijk heeft hij gelijk over de fluiters maar tegelijkertijd stookt hij het vuurtje op bij zijn thuispubliek. Dan ben je geen knip voor de neus waard.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  maandag 21 september 2026 @ 17:19:18 #262
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221833301
Het is kebabnek naar het hoofd gestegen, hij is zelf ook een provocateur en maakt zich niet populair met raar gedrag zoals die keer dat hij ruzie begon te maken met Van Veen. Mooi dat hij wegblijft, hopelijk volgen er meer toernooien.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_221833369
Misschien zit hij in de verlate puberteit :+
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_221834551
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2026 17:19 schreef Szura het volgende:
Het is kebabnek naar het hoofd gestegen, hij is zelf ook een provocateur en maakt zich niet populair met raar gedrag zoals die keer dat hij ruzie begon te maken met Van Veen. Mooi dat hij wegblijft, hopelijk volgen er meer toernooien.
Onzin. Dit gaat zich niet alleen om Littler, het Nederlandse darts publiek heeft zich ook al schandalig gedragen tijdens de diverse Premier League avonden en andere toernooien de afgelopen jaren. Is telkens wel wat. En de Nederlandse media die framen het maar elke keer weg als zijnde een fan-tas-tische sfeer en dito publiek.

Gewoon normaal doen. Ik moet kebabhoofd ook niet maar je mag blij zijn met je hongerloon dat je zo’n gast ziet spelen als je van het spelletje houdt. Dit is gewoon absolute topklasse, beter gaat ‘m dat niet worden de komende 15 jaar. Blijf dan gewoon thuis als je niet tegen zuipen kan. Je gaat er toch naar toe om topdartsen te kijken? Wat wil je dan… Kutvolk. Echt zo’n stronthekel aan.
U MAD?
  dinsdag 22 september 2026 @ 00:06:56 #265
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221835443
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2026 17:19 schreef Szura het volgende:
Littler heeft volkomen gelijk imo. Het dartspubliek hoort zich gewoon te gedragen en in Nederland is dat blijkbaar bijzonder moeilijk :') Wat @de_boswachter ook al aangeeft. Luke is een rolmodel voor het darts en het aantal incidenten met hem op het podium is zeldzaam (eigenlijk enkel dat gevalletje met Van Veen).

quote:
Uitgejoelde Littler voegt daad bij het woord met boycot toernooi in Maastricht

Luke Littler heeft zich afgemeld voor het EuroTour-toernooi in Maastricht van 16 tot en met 18 oktober. De 19-jarige darter zei zondag niet meer in Nederland te willen spelen na massaal boegeroep bij de World Series Finals.

In AFAS Live in Amsterdam kreeg Littler afgelopen weekend te maken met een vijandig publiek. Tijdens zijn wedstrijden tegen Danny Noppert en Nathan Aspinall klonken er massale fluitconcerten en boegeroep als hij moest gooien. Het was zo erg dat Aspinall de scheidsrechter vroeg om in te grijpen.

Na zijn nederlaag van zondagmiddag tegen Jonny Clayton zei Littler een boycot te overwegen. Eerder besloot hij om dezelfde reden al om niet meer in Duitsland te spelen.

"Ik ben al lang niet meer in Duitsland geweest, we moeten afwachten of het verandert als ik in Dortmund ben", zei Littler in de persconferentie over het EK van volgende maand, waar hij wel speelt.
Den Bosch

Zondag werd duidelijk dat Littler niet zou deelnemen aan de Players Championships in Den Bosch, die dinsdag en woensdag worden gehouden. Die afmelding heeft geen verband met het vijandige Nederlandse publiek.

Littler had alleen in Den Bosch willen spelen als hij alle PDC-toernooien van 2026 had kunnen winnen, maar dat was na zijn nederlaag in Amsterdam niet meer mogelijk. Op de toernooien in Den Bosch had Littler zich kunnen plaatsen voor de Players Championship Finals.

Littler is tweevoudig wereldkampioen (2025 en 2026) en staat bovenaan de wereldranglijst. Tot het toernooi in Amsterdam had hij alle majors dit jaar gewonnen.
Niet bedankt

"Als het in Nederland zo blijft, ga ik hier geen EuroTours meer doen. Het heeft geen zin om te reizen en mijn tijd te verspillen als ik uitgefloten word. Ik wil gewoon darten en wat handtekeningen uitdelen", zei de Engelsman zondag.

"De afgelopen twee nachten heb ik niets gedaan. Ik liep van het podium en heb niemand bedankt. Dat heeft geen nut als iedereen me uitfluit."

In april kreeg Littler in Rotterdam ook met een vijandig publiek te maken. Dat was enkele weken na een klein akkefietje tussen hem en Gian van Veen op het podium tijdens een eerdere speelronde. Littler vierde een gemiste wedstrijdpijl van Van Veen, en toen de Nederlander alsnog won was Littler niet gediend van zijn reactie.

Voorafgaand aan het duel tussen Littler en Clayton riep dartsicoon Raymond van Barneveld het publiek in Amsterdam op zich te gedragen. Tijdens de wedstrijd was het wat rustiger, maar in de beslissende fase begon het publiek zich tot grote ergernis van Littler toch weer te roeren.
https://nos.nl/artikel/26(...)ernooi-in-maastricht
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_221847996
Scott Williams opeens praktisch veilig voor het WK.

Pakt een ET15-ticket erbij

https://tv.dartconnect.com/event/pdceutcq26et15/matches
pi_221848353
Wat een totale bak ellende aan qualifiers
Het beste adres voor al uw primeurs!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')