Die Another Dayquote:Op zondag 12 juli 2026 12:54 schreef beefkeek het volgende:
Is dat niet ‘t plot van de film Geostorm?
quote:Op zondag 12 juli 2026 13:27 schreef Cruzinats het volgende:
Rusland is een prima bondgenoot, maar de woke gekkies slobberen liever aan de besneden pik van de amerikaan.
En dan lopen ze compleet over ons heen. Heel dom van die Ursula om oorlogje te spelen tegen Rusland met de gedachte dat er altijd wel een seniele democraat in het witte huis zal zitten.
Die twee hebben nog daadwerkelijk nut. Het nut van dit ding zie ik niet in.quote:Op zondag 12 juli 2026 14:21 schreef Watmoetjenou het volgende:
Pleur eens op met al die satellieten. Net als Starlink en Blue Origin. Er is straks geen fatsoenlijke sterrenhemel meer te zien en alles is toegelaten.
Op de tekentafel al aubquote:Op zondag 12 juli 2026 13:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Werkt dat niet als een loep dan? Dus dat het lokaal behalve heel licht ook ineens bloedheet wordt. Wat een kutplan, lijkt me ook overkill om dit zo te doen om te helpen bij "een zoektocht naar vermiste personen, bouwwerkzaamheden". Wat betreft dat eerste heb je ook niet perse kans op slagen bij daglicht, voor dat tweede hebben we al bouwlampen.
Ik hoop dat het keihard flopt.
Sterker nog, dat zal de belangrijkste reden zijn.quote:Op zondag 12 juli 2026 14:23 schreef Enchanter het volgende:
Zal me niks verbazen als ze dat ding ook voor andere doeleinden gaan gebruiken
Eerste waar ik aan dacht, toen ik het een paar maanden geleden las.quote:Op zondag 12 juli 2026 13:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Werkt dat niet als een loep dan? Dus dat het lokaal behalve heel licht ook ineens bloedheet wordt. Wat een kutplan, lijkt me ook overkill om dit zo te doen om te helpen bij "een zoektocht naar vermiste personen, bouwwerkzaamheden". Wat betreft dat eerste heb je ook niet perse kans op slagen bij daglicht, voor dat tweede hebben we al bouwlampen.
Ik hoop dat het keihard flopt.
quote:Op zondag 12 juli 2026 13:31 schreef MMaRsu het volgende:
Dadelijk klapt die uit.. maar krijgen ze hem niet ingeklapt
Ondertussen verlicht die half de aarde
quote:Op zondag 12 juli 2026 14:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Sterker nog, dat zal de belangrijkste reden zijn.
De opgegeven redenen (verlichten bouwplaats, zoeken naar vermiste personen) zijn natuurlijk onzin.
https://en.wikipedia.org/wiki/Reflect_Orbitalquote:By the end of 2025, the company had received more than 260,000 enquiries relating to nighttime illumination for construction projects, public events, search and rescue efforts, military operations, and disaster relief.
quote:The Reflect Orbital concept is reminiscent of using a mirror to reflect sunlight. The company plans to launch a fleet of 4,000 satellites into orbit by 2030.
https://universemagazine.(...)vironmentalists-mad/quote:The idea has already received approval and funding, including a $1.25 million contract from the US Air Force.
quote:
quote:An additional threat is posed by the man-made factor. In the event of a collision with space debris, the mirror could lose control. “You will get a giant beacon that will uncontrollably illuminate the Earth in random regions,” warns astrophysicist Siegfried Eggl.
Als Tifa en Jessie erbij zitten ga ik sowieso bij Avalanche. Is SpaceX dan Shinra?quote:Op zondag 12 juli 2026 18:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Dit maakt je jaren later FFVII beter begrijpen, misschien hebben wel wel een avalanche nodig.
Hmm zou niet direct space x denken maar zou kunnen wel, sowieso het bedrijf van de OP.quote:Op zondag 12 juli 2026 19:02 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Als Tifa en Jessie erbij zitten ga ik sowieso bij Avalanche. Is SpaceX dan Shinra?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |