Om daarna weer een finale te verliezen.quote:Op zondag 12 juli 2026 13:29 schreef dvdfreak het volgende:
Gun het beide niet maar dan liever hup engeland
Dit was aangekondigd.quote:
Dit is toch alleen op papier/qua affiche en historie een mooie halve finale? Engeland op de flanken hopeloos en Argentinië dat moeite heeft met alles en iedereen.quote:Op zondag 12 juli 2026 13:43 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Snap het probleem ook niet. 2 mooie halve finales.
Het is spannend, wedstrijden met Argentinie zijn nooit saai dit WK. Veel goals. Potentie op een zaag wedstrijd. Veel emotie. Veel support vanaf de tribunes. Daar kan ik mij op verheugen.quote:Op zondag 12 juli 2026 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is toch alleen op papier/qua affiche en historie een mooie halve finale? Engeland op de flanken hopeloos en Argentinië dat moeite heeft met alles en iedereen.
Sterkte.quote:Op zondag 12 juli 2026 14:51 schreef hhh38 het volgende:
Engeland hopelijk om 2 redenen. Ik ben zondag in Londen en alsjeblieft niet weer dat vervelende Argentinië.
Doe de groeten aan @GGMM .quote:Op zondag 12 juli 2026 14:51 schreef hhh38 het volgende:
Engeland hopelijk om 2 redenen. Ik ben zondag in Londen en alsjeblieft niet weer dat vervelende Argentinië.
Prima herhaling voor dit WK.quote:Op zondag 12 juli 2026 14:32 schreef Richestorags het volgende:
Engeland-Spanje zou een verschrikkelijke herhaling van de Eurofinale worden die ook al niet echt om aan te gluren was.
Ik gun de Argentijnen echter nada. Dus dan maar Engeland. Tegen Frankrijk wordt dat nog een leuke pot maar ik wil sowieso dat de foie gras eters winnen van de stierenvechters.
Hup Engelandquote:Op zondag 12 juli 2026 16:31 schreef WAvanBuren het volgende:
Dat deze ploegen in de halve vinale staan is gewoon een misdaad tegen de menselijkheid. Iemand vragen wie je hoopt dat er wint is hetzelfde als iemand vragen of die liever op de brandstapel wil of geradbraakt wilt worden…
Hoe dan ook, je kan natuurlijk niet juichen voor een land dat je niet kent, derhalve dus maar hup Argentinië.
Op Reddit zie ik veel Brazilianen hetzelfde zeggen omdat het racisme van de Argentijnen echt erg lijkt te zijn.quote:Op zondag 12 juli 2026 18:34 schreef Pisces29 het volgende:
Hup Engeland.
Want werkelijk niemand wil het walgelijke Argentinië.
Wat een humor, hihaho.quote:Op zondag 12 juli 2026 18:56 schreef Caland het volgende:
TUCHEL YOU’RE THE ONE
CHURCHILL BOMBED YOUR MUM
FOOTBALL’S COMING HOME AGAIN
🏴 🏴 🏴
En nu spreken ze straks Arabisch i.p.v. Duits. Shithole.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooie Britse banter
(en gewoon een banger)
Het is maar voetbal makker. Niet zo bozig doen altijdquote:Op zondag 12 juli 2026 20:24 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
En nu spreken ze straks Arabisch i.p.v. Duits. Shithole.
WE zijn '78 nog niet vergeten en de mindgames van de smerige Argentijnen.quote:Op zondag 12 juli 2026 19:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Op Reddit zie ik veel Brazilianen hetzelfde zeggen omdat het racisme van de Argentijnen echt erg lijkt te zijn.
Echt het meest walgelijke voetballand dat bestaat. Dus sowieso England.
Daar staat het 1-0 voor Engeland though.quote:
En schadevergoeding voor de Belgrano zekerquote:
Vuurtje nog wat meer opstoken zodat we een knokwedstrijd krijgenquote:Op maandag 13 juli 2026 08:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En schadevergoeding voor de Belgrano zeker
Schitterend. Meer van dit!
Ze willen blijkbaar weer een pak op hun sodemieter krijgen.quote:
Ik heb 1-1 in Scorito. Graag via penalty's door.quote:Op maandag 13 juli 2026 12:12 schreef Schanulleke het volgende:
Ik hoop niet alleen dat Engeland deze wedstrijd wint, ik hoop dat ze Argentinië vernederen.
Dit, 1000%quote:Op zondag 12 juli 2026 19:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Op Reddit zie ik veel Brazilianen hetzelfde zeggen omdat het racisme van de Argentijnen echt erg lijkt te zijn.
Echt het meest walgelijke voetballand dat bestaat. Dus sowieso England.
Maxima is het niet met jou eens.quote:Op zondag 12 juli 2026 18:34 schreef Pisces29 het volgende:
Hup Engeland.
Want werkelijk niemand wil het walgelijke Argentinië.
Dat of een eigen goal van Messi in de 93e minuut met een assist van Kane en Engeland die het na afloop viert met Messi poppetjes in hun hand.quote:Op maandag 13 juli 2026 12:12 schreef Schanulleke het volgende:
Ik hoop niet alleen dat Engeland deze wedstrijd wint, ik hoop dat ze Argentinië vernederen.
Sorry amigo.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is maar voetbal makker. Niet zo bozig doen altijd
Rellen op de tribune sluit ik ook niet uit.quote:Op maandag 13 juli 2026 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit gaat leveren
Ik hoop op een walgelijke zaagwedstrijd
Bij de altijd hoog in de emotie Argentijntjes is dat eerder regel dan uitzonderingquote:Op dinsdag 14 juli 2026 09:07 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Rellen op de tribune sluit ik ook niet uit.
En dan rood voor Kane die protesteert.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 09:26 schreef LangeTabbetje het volgende:
Messi die de winnende met de hand maakt zou wel lollig zijn
Hopen dat die wat Arabische / Maghrebi sympathie voor Egypte voelt.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 08:59 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ismail Elfath, de scheidsrechter van Spanje- Uruguay is gekozen om deze wedstrijd te leiden.
[ afbeelding ]
Liever rood voor Kane omdat die Paredes een Virgil 2.0 geeft dan.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 09:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
En dan rood voor Kane die protesteert.
quote:Op maandag 13 juli 2026 23:05 schreef Perrin het volgende:
Knappe scheids die dít in de hand gaat houden.
Het is nooit weggeweest. De Falklands worden in Argentinië er iedere keer weer aan de haren bij gesleept wanneer binnenlands nieuws verbloemd moet worden, verkiezingen gaande zijn of het patriottisme weer eens aangewakkerd moet worden (geen toeval dus dat een politicus dit nu opgooit).quote:
Als ik moet kiezen, hoop ik dat het Spanje wordtquote:Op woensdag 15 juli 2026 00:29 schreef Harvest89 het volgende:
Mijn favoriet Frankrijk ligt er uit.
Haalandgod ligt er uit.
Dus nu heb je alleen nog maar kut teams over.
Ik gun Argentinie en Spanje niets, dus juich ik maar voor Engeland.
Iedereen kapot trappen genotquote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Bij winst of verlies , Tucheltje moet geschopt worden.
Ik hoop nu dan toch ook op Engeland. Spanje vind ik vreselijk, maar ik geef wel toe dat dat ook het trauma uit 2010 is. Maar voetballend vind ik het ook geen mooi team om naar te kijken. Argentinië lijkt me duidelijk ... daar heb ik ook trauma's aan en na alle voordeeltjes die ze hebben gehad, hoop ik op een zware afstraffing.quote:Op woensdag 15 juli 2026 00:29 schreef Harvest89 het volgende:
Mijn favoriet Frankrijk ligt er uit.
Haalandgod ligt er uit.
Dus nu heb je alleen nog maar kut teams over.
Ik gun Argentinie en Spanje niets, dus juich ik maar voor Engeland.
Maar waarom is Engeland dan erger?quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:31 schreef Zwoerd het volgende:
Ik erger me dood aan die nerdjes die je overal internet vindt die geen minuut van het WK hebben gezien, maar allemaal anti Argentinië zijn omdat de memes ze vertellen dat ze zo moeten denken.
Argentinië is natuurlijk ook wel kut, maar Engeland is nog net wat erger, laat die maar verliezen, het liefst met penalties.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 15 juli 2026 09:31 schreef Zwoerd het volgende:
Ik erger me dood aan die nerdjes die je overal internet vindt die geen minuut van het WK hebben gezien, maar allemaal anti Argentinië zijn omdat de memes ze vertellen dat ze zo moeten denken.
Argentinië is natuurlijk ook wel kut, maar Engeland is nog net wat erger, laat die maar verliezen, het liefst met penalties.
Ja, niet.quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:31 schreef Zwoerd het volgende:
Ziedend.quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:31 schreef Zwoerd het volgende:
Als je claimt dat het memes zijn en Argentinië zich niet structureel misdraagt qua onsportief gedrag dan vrees ik dat jij degene bent die geen minuut heeft gekeken.quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:31 schreef Zwoerd het volgende:
Jij hebt zeker niet gekeken in 1978 en 2022 man, hoe kun je nou voor Argentinië zijn landverraderquote:Op woensdag 15 juli 2026 09:31 schreef Zwoerd het volgende:
Waarom is Engeland erger dan?quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:31 schreef Zwoerd het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |