Sorry amigo.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is maar voetbal makker. Niet zo bozig doen altijd
Rellen op de tribune sluit ik ook niet uit.quote:Op maandag 13 juli 2026 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit gaat leveren
Ik hoop op een walgelijke zaagwedstrijd
Bij de altijd hoog in de emotie Argentijntjes is dat eerder regel dan uitzonderingquote:Op dinsdag 14 juli 2026 09:07 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Rellen op de tribune sluit ik ook niet uit.
En dan rood voor Kane die protesteert.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 09:26 schreef LangeTabbetje het volgende:
Messi die de winnende met de hand maakt zou wel lollig zijn
Hopen dat die wat Arabische / Maghrebi sympathie voor Egypte voelt.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 08:59 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ismail Elfath, de scheidsrechter van Spanje- Uruguay is gekozen om deze wedstrijd te leiden.
[ afbeelding ]
Liever rood voor Kane omdat die Paredes een Virgil 2.0 geeft dan.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 09:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
En dan rood voor Kane die protesteert.
quote:Op maandag 13 juli 2026 23:05 schreef Perrin het volgende:
Knappe scheids die dít in de hand gaat houden.
Het is nooit weggeweest. De Falklands worden in Argentinië er iedere keer weer aan de haren bij gesleept wanneer binnenlands nieuws verbloemd moet worden, verkiezingen gaande zijn of het patriottisme weer eens aangewakkerd moet worden (geen toeval dus dat een politicus dit nu opgooit).quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |