Op Reddit zie ik veel Brazilianen hetzelfde zeggen omdat het racisme van de Argentijnen echt erg lijkt te zijn.quote:Op zondag 12 juli 2026 18:34 schreef Pisces29 het volgende:
Hup Engeland.
Want werkelijk niemand wil het walgelijke Argentinië.
Wat een humor, hihaho.quote:Op zondag 12 juli 2026 18:56 schreef Caland het volgende:
TUCHEL YOU’RE THE ONE
CHURCHILL BOMBED YOUR MUM
FOOTBALL’S COMING HOME AGAIN
🏴 🏴 🏴
En nu spreken ze straks Arabisch i.p.v. Duits. Shithole.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooie Britse banter
(en gewoon een banger)
Het is maar voetbal makker. Niet zo bozig doen altijdquote:Op zondag 12 juli 2026 20:24 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
En nu spreken ze straks Arabisch i.p.v. Duits. Shithole.
WE zijn '78 nog niet vergeten en de mindgames van de smerige Argentijnen.quote:Op zondag 12 juli 2026 19:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Op Reddit zie ik veel Brazilianen hetzelfde zeggen omdat het racisme van de Argentijnen echt erg lijkt te zijn.
Echt het meest walgelijke voetballand dat bestaat. Dus sowieso England.
Daar staat het 1-0 voor Engeland though.quote:
En schadevergoeding voor de Belgrano zekerquote:
Vuurtje nog wat meer opstoken zodat we een knokwedstrijd krijgenquote:Op maandag 13 juli 2026 08:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En schadevergoeding voor de Belgrano zeker
Schitterend. Meer van dit!
Ze willen blijkbaar weer een pak op hun sodemieter krijgen.quote:
Ik heb 1-1 in Scorito. Graag via penalty's door.quote:Op maandag 13 juli 2026 12:12 schreef Schanulleke het volgende:
Ik hoop niet alleen dat Engeland deze wedstrijd wint, ik hoop dat ze Argentinië vernederen.
Dit, 1000%quote:Op zondag 12 juli 2026 19:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Op Reddit zie ik veel Brazilianen hetzelfde zeggen omdat het racisme van de Argentijnen echt erg lijkt te zijn.
Echt het meest walgelijke voetballand dat bestaat. Dus sowieso England.
Maxima is het niet met jou eens.quote:Op zondag 12 juli 2026 18:34 schreef Pisces29 het volgende:
Hup Engeland.
Want werkelijk niemand wil het walgelijke Argentinië.
Dat of een eigen goal van Messi in de 93e minuut met een assist van Kane en Engeland die het na afloop viert met Messi poppetjes in hun hand.quote:Op maandag 13 juli 2026 12:12 schreef Schanulleke het volgende:
Ik hoop niet alleen dat Engeland deze wedstrijd wint, ik hoop dat ze Argentinië vernederen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |