Onze avonturen samenquote:
Ben jij de vertrouwenspersoon van Fok!?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:50 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Gesprekjes kunnen met mij gevoerd worden
Correct, dus ik ga wat anders doen.quote:
wtfquote:Op zondag 12 juli 2026 00:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Correct, dus ik ga wat anders doen.
Het kasteel is voor jou.
Speelt die in de groene trui?quote:
Wat voor telefoon?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb daarnet mijn gloednieuwe smartphone laten vallen. Gelukkig geen gebroken scherm
Blijkbaarquote:Op zondag 12 juli 2026 00:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ben jij de vertrouwenspersoon van Fok!?
Weet je wie ook leuke avonturen had?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Google pixel 10quote:
Wie houdt me tegen dan?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:50 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Als je daar post mag je hier toch helemaal niet posten?
Dat is niet nutteloos. Engeland scoort bijna uit een onmogelijke positie en jij begint over je gevallen telefoon.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stop met nutteloze TR's te plaatsen
Je weet wat ik wil zeggenquote:Op zondag 12 juli 2026 00:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stop met nutteloze TR's te plaatsen
Kaak gebrokenquote:
Als je die vaak genoeg laat vallen worden het vanzelf pixelsquote:
Ik heb tegen GGMM gezegd dat ik wel wil flashen.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ben gaan werken
Ik wil pizza
Lijkt me een saai dagboek
Nog steeds geen DM ontvangenquote:Op zondag 12 juli 2026 00:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb tegen GGMM gezegd dat ik wel wil flashen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |