WOUT van Aert met een fan.quote:Vive le vélo is een Vlaams televisieprogramma dat sinds 2005 elk jaar uitgezonden wordt tijdens de Ronde van Frankrijk. Het programma biedt een mix van analyses, interviews, reportages en sfeerverslagen vanuit verschillende locaties langs het parcours van de Tour de France.
Presentator Karl Vannieuwkerke ontvangt dagelijks gasten van binnen en buiten de koers op een wisselde locatie. Maarten Vangramberen verzorgt de interviews aan de start en ontvangt de ritwinnaar. Sammy Neyrinck duikt voor zijn dagelijkse reportages achter de coulissen van de koers en tekent opmerkelijke verhalen op langs het Tourparcours.
Regelmatig terugkerende gasten: Sep Vanmarke, Jan Bakelants, Eddy Planckaert, Sven1, Sven2, Marijn de Vries, Jolien D'hoore, Stijn Steels, Bram Tankink, Laura Verdonschot, Dirk De Wolf, Bert De Backer en velen andere.
DE BINGO:quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sammy.
Neyrinck.
Neyrinck.
Sammy.
Kutfilmpjes.
Sentimentele pianomuziek.
Voeteneind. Berm. Bank.
Herhaling. Hetzelfde. Telkens weer.
Over schoolkrantvraagjes, de kracht van herhaling en ongemakkelijke fistbumps.
Een exclusieve reportage voor WLR.
Die gaan volgende week voor plan Bquote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Christophe Roodhooft was wel duidelijk overigens. Die zei dat Philipsen gewoon slecht sprint.
Karrel is wel de ultieme wensdenker als het om de Belgen gaat.quote:
In sprintetappes natuurlijk niet, met Philipsen is het nog steeds een prima kans op ritwinst.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die gaan volgende week voor plan B
Goed gezien!quote:
Een Van Estje?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:50 schreef superniger het volgende:
Wat zou een Nederlandse versie van een Odieltje kunnen zijn?
De Jaap Eden, maar die heeft wel status.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:50 schreef superniger het volgende:
Wimpiequote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:50 schreef superniger het volgende:
Een Jopie.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:50 schreef superniger het volgende:
Draaien ze bij Vive le Velo hun handen niet voor om.quote:
Normaal zijn ze wars van commercie.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Draaien ze bij Vive le Velo hun handen niet voor om.
Dictator Lappartient is ook burgemeester.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:57 schreef AllesKaputt het volgende:
1% van de Franse bevolking is burgemeester.
Altijd terechtquote:
Gelukkig wordt die nu niet meer tijdens de Giro gereden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Balwaaze Belgium Tour genoemd.
Al de tweede keer vanavond!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Balwaaze Belgium Tour genoemd.
Mensen TROOST bieden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:05 schreef Felagund het volgende:
Wat is de waarde van een stickeractie? Karrel vist naar complimentjes.
Ik moest denken als Archiel Arveladze bij het horen van de naam Achiel.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Achiel
Die naam heb ik nog niet eerder gehoord.
Dit is puur het bevredigen van het ego van Karrel. Hij is eigenlijk de beste therapeut op aarde.quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Achiel
Die naam heb ik nog niet eerder gehoord.
Heeft Sarah al een stickertje op de bus geplakt?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:07 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ze moeten toch wat, nu WOUT niet mee doet
Gele Fietsquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:10 schreef Szura het volgende:
Ik ben inmiddels kwijt hoeveel codes je inmiddels kunt smsen
Ortruba vindt dit geen leuke opmerking.quote:
Sammy komt even op een tweede plek.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:13 schreef Szura het volgende:
Waar blijft Sammy, hij heeft ook al niks getwitterd
Hij sluit toch bijna direct aan?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Oh, ik vind de Tour voor vrouwen direct aansluitend wel beter dan dit.
Maar eerst een weekje niets, denk dat direct er achteraan meer mensen nog in de Tour-stemming houdt.quote:
Dit heeft wel iets van de jaren 60 weg.quote:
1260.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit heeft wel iets van de jaren 60 weg.
Michelle Dutroux-Martin vindt dit leuk.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:21 schreef Felagund het volgende:
Je moet achter uw man staan, of het nu een advocaat, wielrenner of een bakker is!
Je vraagt je af wat die allemaal zo slecht was dat ie het uiteraard heeft laten monteren.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pijnlijk gênant item. Sammy had de opnames beter weg kunnen gooien.
Heerlijk, het voelt aan als een soort sociaal experiment,quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:25 schreef Felagund het volgende:
Dit was weer zeer gênant, Vive le Velo blijft leveren.
Ergens hoop je dat een redactielid van de show deze hele forumreeks een keer per toeval ontdekt.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heerlijk, het voelt aan als een soort sociaal experiment,
Karrel zal trots zijn dat er meer dan 23.000 berichten over zijn programma zijn gepost!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ergens hoop je dat een redactielid van de show deze hele forumreeks een keer per toeval ontdekt.
Ik verdenk Karrel er van het zelf te googelen wat ze van Vive le Velo vinden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ergens hoop je dat een redactielid van de show deze hele forumreeks een keer per toeval ontdekt.
Ik denk dat het ego van Karrel dat niet zou overleven.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hij leest gewoon na afloop deze topicreeks even doorquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik verdenk Karrel er van het zelf te googelen wat ze van Vive le Velo vinden.
Hij zal helaas niet op “Karrel” googelenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik verdenk Karrel er van het zelf te googelen wat ze van Vive le Velo vinden.
Hoe vaak gaat de naam Kurt Bogaerts vallen?quote:
Jan wordt nogmaals voor de bus gegooid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |