Je vraagt je af wat die allemaal zo slecht was dat ie het uiteraard heeft laten monteren.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pijnlijk gênant item. Sammy had de opnames beter weg kunnen gooien.
Heerlijk, het voelt aan als een soort sociaal experiment,quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:25 schreef Felagund het volgende:
Dit was weer zeer gênant, Vive le Velo blijft leveren.
Ergens hoop je dat een redactielid van de show deze hele forumreeks een keer per toeval ontdekt.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heerlijk, het voelt aan als een soort sociaal experiment,
Karrel zal trots zijn dat er meer dan 23.000 berichten over zijn programma zijn gepost!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ergens hoop je dat een redactielid van de show deze hele forumreeks een keer per toeval ontdekt.
Ik verdenk Karrel er van het zelf te googelen wat ze van Vive le Velo vinden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ergens hoop je dat een redactielid van de show deze hele forumreeks een keer per toeval ontdekt.
Ik denk dat het ego van Karrel dat niet zou overleven.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hij leest gewoon na afloop deze topicreeks even doorquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik verdenk Karrel er van het zelf te googelen wat ze van Vive le Velo vinden.
Hij zal helaas niet op “Karrel” googelenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik verdenk Karrel er van het zelf te googelen wat ze van Vive le Velo vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |