Daar heeft zijn ambulant psychiater een heel dossier over.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat is er mis met Hans van breukelen
Ik hoop hetquote:
Ik ben er ook bang voor.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:38 schreef vul_maar_in het volgende:
Dit worden geen pingels.
U hoorde het hier eest.
Erg mooiquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan hebben jij en ik nu een meningsverschil
hoop vooral met haar katten die zijn wel liefquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop het
Hey Aberhopelijk gaat het goed met je
Aber zelf is ook erg lief, alleen weet ze dat soms goed te verbergen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hoop vooral met haar katten die zijn wel lief
Had er geen goesting meer in.quote:
Was blessaquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:41 schreef Felagund het volgende:
Waarom staat Nico Williams niet in de basis?
hoop verder ook wel dat het goed gaat met haar hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aber zelf is ook erg lief, alleen weet ze dat soms goed te verbergen.
Maar dat zal door de pijn van het leven komen
Het leven doet geen pijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aber zelf is ook erg lief, alleen weet ze dat soms goed te verbergen.
Maar dat zal door de pijn van het leven komen
Omdat de bondscoach 11 anderen erin had gezet.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:41 schreef Felagund het volgende:
Anders steelt hij de aandacht van Yamal.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:41 schreef Felagund het volgende:
Was blessaquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:41 schreef Felagund het volgende:
Zoals mijn 2-0 voorspelling.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het leven doet geen pijn.
Alleen eigen gemaakte keuzes kunnen pijn doen.
In Charles we trust.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:41 schreef PzKpfw het volgende:
Oyarzabal.. daar gaat m'n Scorito topscoorder.
Nee klopt mensen worden nooit misbruikt en er gaan nooit geliefden doodquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het leven doet geen pijn.
Alleen eigen gemaakte keuzes kunnen pijn doen.
Jij hebt Oyarzabal als topscorerquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:41 schreef PzKpfw het volgende:
Oyarzabal.. daar gaat m'n Scorito topscoorder.
Was geblesseerd( @Coco @GGMM)quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:41 schreef Felagund het volgende:
Wambertoquote:
@KingRoland las Jamaiquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:42 schreef raptorix het volgende:
Jamal is zo een voorspelbare speler, vond heerlijk om tegen dit soort spelers te spelen.
Je kunt gewoon op je kamer blijven.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee klopt mensen worden nooit misbruikt en er gaan nooit geliefden dood
Allemaal eigen keuzes
Dat zei mevrouw love nog een paar maanden geledenquote:
Bij Bruine Ster Belgrado?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:42 schreef raptorix het volgende:
Jamal is zo een voorspelbare speler, vond heerlijk om tegen dit soort spelers te spelen.
Ik dacht dat we een blok aan het vormen waren?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja ik koos speciaal iets anders dan jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |