SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
http://forum.fok.nl/topic/1983062![]()
Wegens het voetbal kan het niet anders. Anders moeten ze om 24h00 ofzo uitzenden.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind dit wel een vrij belachelijk tijdstip eigenlijk.
Beter dan na de wedstrijd ja, dit is op zich een mooi wedstrijd om dit met het bord op schoot te kijken.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wegens het voetbal kan het niet anders. Anders moeten ze om 24h00 ofzo uitzenden.
Vive le vélo straks in 2 delen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind dit wel een vrij belachelijk tijdstip eigenlijk.
Lijkt van wel ja.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:09 schreef superniger het volgende:
Is Harmeling nog steeds manisch depressief?
En Egbers voor de niet-wielercomponentquote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:13 schreef Felagund het volgende:
Ze hadden ook nog Leezer kunnen uitnodigen.
Rob zit hoog in zijn emotie!quote:
Zeer interessante lecture van prof Bloem.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:45 schreef Halcon het volgende:
Had dit geneuzel niet in een van de 300 talkshows gekund?
Ik vond het wel fijn om een keer iets van inhoud in de show te hebben.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:52 schreef kibo het volgende:
[..]
Zeer interessante lecture van prof Bloem.
Denk dat jij en veel andere zolderkamer fok!ers hier hun voordeel mee kunnen doen.
Moet wel hč. Stel je voor dat ze niet meer aan de rebus toekomen!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:02 schreef Tommeke het volgende:
Leuke tafel vanavond. Jammer dat het er zo snel doorheen gejast moest worden soms.
Zit Dumoulin er ook? Die kan er misschien naar vragen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 15:33 schreef Momo het volgende:
Jakobsen vanavond. Zal die misschien niet zijn wielerpensioen aankondigingen?
Dumoulin lijkt me niet degene die zijn woorden intrekt als ze samen aan tafel zittenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 15:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zit Dumoulin er ook? Die kan er misschien naar vragen.
Nee, dat lijkt mij ook niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 15:38 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dumoulin lijkt me niet degene die zijn woorden intrekt als ze samen aan tafel zitten
Als die er niet ziet, dan zou toch ook wel iemand moeten vragen waarom hij als een contributiebetaler rond rijdt...quote:Op zaterdag 11 juli 2026 15:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zit Dumoulin er ook? Die kan er misschien naar vragen.
Dumoulin zit er ook.quote:19.04-19.51 uur,NPO 1: DE AVONDETAPPE
Te gast:Tom Dumoulin,Tom Veelers,Fabio
Jakobsen en Thijs Wiersma.
Kan bijna niet missen dat dat ook nog even aangehaald wordt zou je denkenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:46 schreef mitt het volgende:
'Ja Fabio, jij hebt ook wel eens een valpartij meegemaakt...'
Oh toch niet. Pluchen handschoentjes nu. Rozequote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:13 schreef AllesKaputt het volgende:
Fabio J. gaat nooit meer een koers finishen .
Ronde van Stiphout?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:13 schreef AllesKaputt het volgende:
Fabio J. gaat nooit meer een koers winnen.
Dat hebben we in Nederland ook wel.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe krijgen ze dat gore bruine water toch voor elkaar joh
Bij de beloften moet dat nog wel lukken, maar als hij over een jaar of 2/3 de stap naar de profs wil zetten zal hij wel echt een definitieve keuze moeten maken.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wiersma lijkt voorlopig dus echt het schaatsen en wielrennen te willen blijven combineren. Vraag mij toch af hoe lang dat goed kan gaan (zo lang je bij beide wil presteren).
Dat eerste is toch vrij onzinnig.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het enige waar Fabio een punt had was dat Tom wel had kunnen informeren of er nog iets achterliggends bij Fabio aan de hand is. De rest had ie nog vriendelijk genoeg gezegd.
In het schaatsen als topper ook wel.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Als subtopper in het wielrennen kun je een goede boterham verdienen. De keuze lijkt dan snel gemaakt.
Dat zijn er echt maar een paar (Nuis, De Boo). Bij de rest is het een goed betaalde hobby.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
In het schaatsen als topper ook wel.
Zwaar oneerlijk dat hij uitgesloten wordt.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:41 schreef Felagund het volgende:
Milan heeft zelf ook een mailtje gestuurd?
BEATquote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:48 schreef Pistolero het volgende:
Welke ploeg gaat hier nog zijn vingers aan branden?
VolkerWessels?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:48 schreef Pistolero het volgende:
quote:
quote:De wielerploeg VolkerWessels voor mannen stopt ermee na het seizoen 2026. Dat heeft de ploeg bekendgemaakt in een persbericht. Er gingen al langer geruchten over de toekomst van het continentale team.
Die rijden hem er ook afquote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die stoppen er mee. Of bedoel je bij de vrouwen?
Team Flanders-Baloise is misschien een optie?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Thijs is in zijn podcastje nog kritischer op Fabio dan Tom, dus dat lijkt me sterk.
Is Thijs niet voor een deel ook maar gewoon kritisch om het kritisch zijn?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Thijs is in zijn podcastje nog kritischer op Fabio dan Tom, dus dat lijkt me sterk.
Gerucht gaat dat Groenewegen naar Movistar gaat. Dus: Rockets ?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:48 schreef Pistolero het volgende:
Als Dylan slim is blijft hij bij de Rockets.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:10 schreef lars91 het volgende:
[..]
Gerucht gaat dat Groenewegen naar Movistar gaat. Dus: Rockets ?
Die stoppen er na dit seizoen mee of moet zijn dat Fabio dispensatie krijgt om met meisjes fietsen mee te mogen doen.quote:
Ook die stoppen er mee, en nemen alleen Vlamingen aan.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Team Flanders-Baloise is misschien een optie?
Ja, dat wordt ‘m sowieso niet. Als hij continentaal wil rijden dan Tarteletto of Beat of zo. En dan een Gerst-je, Tusveldje of Barry Bitterbal Markus-je doen.quote:Op zondag 12 juli 2026 10:46 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Ook die stoppen er mee, en nemen alleen Vlamingen aan.
Dan zou hij naar Movistar moeten gaan toch tegenwoordig? Of hebben ze bij Quickstep nog een voorraad?quote:Op zondag 12 juli 2026 19:07 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Even wat gappen uit de snoeppot van Dr. Taus.
Oude snoepjes onderuit de pot.quote:Op zondag 12 juli 2026 19:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan zou hij naar Movistar moeten gaan toch tegenwoordig? Of hebben ze bij Quickstep nog een voorraad?
Goed idee. Zoals shirtjesquote:Op zondag 12 juli 2026 19:13 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ze moeten maar eens Avondetappe-merchandise gaan verkopen, net als de zuiderburen.
Weinig medelijden meequote:Op zondag 12 juli 2026 19:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zelfs Nederland of Vlaanderen doorreizen zit er niet in.
Code Rood bij de NPO.
Ze geven hun wielershirts gratis weg, niet echt een goed business model inderdaad.quote:Op zondag 12 juli 2026 19:13 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ze moeten maar eens Avondetappe-merchandise gaan verkopen, net als de zuiderburen.
En krijgt Hamburgers met friet vanavond.quote:Op zondag 12 juli 2026 19:30 schreef Felagund het volgende:
Matje blijft een interview met Han Kock bespaart.
Fietsen is bijzaakquote:Op zondag 12 juli 2026 19:33 schreef Felagund het volgende:
Gelukkig eten ze wel lekker bij Picnic PostNL!
Zet Boogie er dan neerquote:Op maandag 13 juli 2026 18:58 schreef superniger het volgende:
Rox.
Die verplaatst alleen maar lucht.
Karrel is een luilak.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:12 schreef maxi-mus het volgende:
De Belgen hadden vandaag ook wel even kunnen werken.
Snuifje!quote:
Je zou bijna vergeten dat we ook op de Tourmalet waren.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
Als by far de meest memorabele momenten twee sprintetappes waren, was het dan een leuke 1e week?
Ik vond het gisteren een leuke rit, net als de ploegentijdrit, maar verder was het wat tegenvallend ja.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
Als by far de meest memorabele momenten twee sprintetappes waren, was het dan een leuke 1e week?
Goed puntquote:Op maandag 13 juli 2026 19:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kaasje voor de pot van morgen bewaren! Frankrijk.
Lars Boom toch zeker welquote:Op maandag 13 juli 2026 19:43 schreef maxi-mus het volgende:
Lars is volgens ROX één van de beste veldrijders ooit.
Die is van hetzelfde niveau ja, al werd die wel wereldkampioen.quote:
En Roubaix gewonnen.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is van hetzelfde niveau ja, al werd die wel wereldkampioen.
In zijn dromen?quote:
of was het een touretappe die erop leek?quote:
Dat laatste ja, bij Boom ging standaard na 200 kilometer het licht uit in Parijs tegen Roubaix. Wel een keer 4e en 6e geworden.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
of was het een touretappe die erop leek?Ik weet het niet meer.
https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-france/2014/stage-5quote:Op maandag 13 juli 2026 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
of was het een touretappe die erop leek?Ik weet het niet meer.
Dat was een legendarische etappe van historische plaats Ieper naar historische plaats Arenberg, gruwelijk nat, waar Lieuwe Westra hoogstpersoonlijk Nibali over de kasseien loodste en zo de basis legde voor zijn eindzege dat jaar. Froome viel weer eens tijdens het bestuderen van zijn bovenbuis, en stapte af. Sep Vanmarcke was zoals zo vaak de beste in koers, maar reed op een beslissend moment lek. Ach, Sep.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-france/2014/stage-5
Volgens mij was Boom echt de beste die etappe. Zijn beste dag op de fiets even afgezien van de 5e plaats op het WK. Maar die laatste was te danken aan de bondscoach, niet aan Lars zelf.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 09:56 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Dat was een legendarische etappe van historische plaats Ieper naar historische plaats Arenberg, gruwelijk nat, waar Lieuwe Westra hoogstpersoonlijk Nibali over de kasseien loodste en zo de basis legde voor zijn eindzege dat jaar. Froome viel weer eens tijdens het bestuderen van zijn bovenbuis, en stapte af. Sep Vanmarcke was zoals zo vaak de beste in koers, maar reed op een beslissend moment lek. Ach, Sep.
Hier een heerlijke retro samenvatting met Herbert & Maarten.
WAAR IS MOLLEMA?
Eens. Ook die nietszeggende gesprekjes met Gesink en Van Dijk voegen weinig toe,quote:Op dinsdag 14 juli 2026 09:19 schreef Remco het volgende:
[..]
Krantje gekocht, werkdag erop zitten, lekker man.
Er zijn er weinig zoutlozer dan Stomphorst.
Boom was wel belachelijk goed ja. Maar toch. Ach, Sep. Op 16:30.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 10:07 schreef Coppi het volgende:
[..]
Volgens mij was Boom echt de beste die etappe. Zijn beste dag op de fiets even afgezien van de 5e plaats op het WK. Maar die laatste was te danken aan de bondscoach, niet aan Lars zelf.
Eerste Nederlandse etappezege in 9 jaar tijd!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 09:56 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Dat was een legendarische etappe van historische plaats Ieper naar historische plaats Arenberg, gruwelijk nat, waar Lieuwe Westra hoogstpersoonlijk Nibali over de kasseien loodste en zo de basis legde voor zijn eindzege dat jaar. Froome viel weer eens tijdens het bestuderen van zijn bovenbuis, en stapte af. Sep Vanmarcke was zoals zo vaak de beste in koers, maar reed op een beslissend moment lek. Ach, Sep.
Hier een heerlijke retro samenvatting met Herbert & Maarten.
WAAR IS MOLLEMA?
Ja, je hebt wel gelijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 10:23 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Boom was wel belachelijk goed ja. Maar toch. Ach, Sep. Op 16:30.
Bekijk deze YouTube-video
Per week!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 11:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Eerste Nederlandse etappezege in 9 jaar tijd!
Moeilijk voor te stellen, tegenwoordig winnen we er 2 per jaar.
Met daarvoor de millimetersprint tussen Weening en Klödenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 11:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Eerste Nederlandse etappezege in 9 jaar tijd!
Moeilijk voor te stellen, tegenwoordig winnen we er 2 per jaar.
Die doet geen Froompje, daar kun je alleen maar respect voor hebben ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:15 schreef Remco het volgende:
Denk dat er weinigen zijn die iets tegen Mollema hebben.
Aan het begin van dat 5 jarig Lidl contract hielden we allemaal ons hart vast maar eigenlijk komt die elk jaar sindsdien nog een maand behoorlijk op niveau.
De Bod werd ook eens 3e in de Ronde van Oostenrijkquote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:15 schreef Remco het volgende:
Denk dat er weinigen zijn die iets tegen Mollema hebben.
Aan het begin van dat 5 jarig Lidl contract hielden we allemaal ons hart vast maar eigenlijk komt die elk jaar sindsdien nog een maand behoorlijk op niveau.
Weg met Friezenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Geboren in Heerenveeninderdaad een Friese dame
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Weg met Friezen![]()
Had ze maar moeten uit komen voor Nederland.
Ziedend!quote:
Nu realistisch, er zijn er minimaal 100 beter in Nederlandquote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Weg met Friezen![]()
Had ze maar moeten uit komen voor Nederland.
In de inclusiviiteits gedachte van de npo is dit wel degelijk een Marokkaansequote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Geboren in Heerenveeninderdaad een Friese dame
Prima toch, dat ze die kans pakt.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nu realistisch, er zijn er minimaal 100 beter in Nederland
Lijkt mij ook, zo te zien heeft ze er plezier in. Als wielrenster stelt het verder niet veel voor.quote:
Hahahahahaquote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:45 schreef superniger het volgende:
Rijden de Marokkanen op gestolen fietsen?
Humor om te lachen.quote:
Maandje geleden.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:09 schreef Remco het volgende:
Rox weer helemaal terug bij de NOS? Raar verhaal.
Laatste keer haren wassen was nog in de Skil-Shimano tijd.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:11 schreef Mani89 het volgende:
Koen de Kort ziet er nog steeds uit of hij in bed plast.
Sportnieuws.nl is een beetje de mediacourant onder de sport media maar Roxanne komt hier nou niet heel sympathiek over zegquote:
Ook lastig om je piemel vast te houden met een paar vingers.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:11 schreef Mani89 het volgende:
Koen de Kort ziet er nog steeds uit of hij in bed plast.
Dat is tot nu toe elke keer zo.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mogen ze elke keer max 25 km van Hilversum zitten? Of is het toeval als ik kijk.
Bijna 33 km vandaag op de fiets:quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mogen ze elke keer max 25 km van Hilversum zitten? Of is het toeval als ik kijk.
Ik denk nog steeds dat het een wat flauw statement is.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
De openingsrit van het Grand Depart in Engeland zou de eerste zijn die mij te binnen schiet.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
Kunnen jullie je één memorabele overwinning van Kittel heugen?
Beetje inherent aan massasprints vind ik.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
Kunnen jullie je één memorabele overwinning van Kittel heugen?
is daar een gifje van?quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Daar kwam een bikini voorbij ge-sup-t
Dat was ook een beetje mijn punt.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Beetje inherent aan massasprints vind ik.
Omdat Cavendish daar viel?quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De openingsrit van het Grand Depart in Engeland zou de eerste zijn die mij te binnen schiet.
Lijkt me toch geen pretje bij 3 weken lang 40 gradenquote:Op woensdag 15 juli 2026 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
De pijpenkrullen moeten nog even in beeld.
Wist je wie ook een volksmenner was?quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je moet wel een beetje een volksmenner zijn.
quote:
Pieter Jelles Troelstra?quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wist je wie ook een volksmenner was?
Camiel Eurlings (ook) bij het CDA congres!quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit doet me dan weer terugdenken aan Maxim Verhagen.
quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:38 schreef AllesKaputt het volgende:
Waarom hadden de dieven van Picnic-PostNL een medalje om???
Gouden tijden.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Camiel Eurlings (ook) bij het CDA congres!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |