Laatste keer haren wassen was nog in de Skil-Shimano tijd.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:11 schreef Mani89 het volgende:
Koen de Kort ziet er nog steeds uit of hij in bed plast.
Sportnieuws.nl is een beetje de mediacourant onder de sport media maar Roxanne komt hier nou niet heel sympathiek over zegquote:
Ook lastig om je piemel vast te houden met een paar vingers.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:11 schreef Mani89 het volgende:
Koen de Kort ziet er nog steeds uit of hij in bed plast.
Dat is tot nu toe elke keer zo.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mogen ze elke keer max 25 km van Hilversum zitten? Of is het toeval als ik kijk.
Bijna 33 km vandaag op de fiets:quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mogen ze elke keer max 25 km van Hilversum zitten? Of is het toeval als ik kijk.
Ik denk nog steeds dat het een wat flauw statement is.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
De openingsrit van het Grand Depart in Engeland zou de eerste zijn die mij te binnen schiet.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
Kunnen jullie je één memorabele overwinning van Kittel heugen?
Beetje inherent aan massasprints vind ik.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
Kunnen jullie je één memorabele overwinning van Kittel heugen?
is daar een gifje van?quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Daar kwam een bikini voorbij ge-sup-t
Dat was ook een beetje mijn punt.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Beetje inherent aan massasprints vind ik.
Omdat Cavendish daar viel?quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De openingsrit van het Grand Depart in Engeland zou de eerste zijn die mij te binnen schiet.
Lijkt me toch geen pretje bij 3 weken lang 40 gradenquote:Op woensdag 15 juli 2026 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
De pijpenkrullen moeten nog even in beeld.
Wist je wie ook een volksmenner was?quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je moet wel een beetje een volksmenner zijn.
quote:
Pieter Jelles Troelstra?quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wist je wie ook een volksmenner was?
Camiel Eurlings (ook) bij het CDA congres!quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit doet me dan weer terugdenken aan Maxim Verhagen.
quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:38 schreef AllesKaputt het volgende:
Waarom hadden de dieven van Picnic-PostNL een medalje om???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |