SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die doen alleen handel.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:26 schreef sp3c het volgende:
denk oekraine te graaien
china graait het op
lol
ten koste van poetin en Ruslandquote:
China staat altijd open om te bemiddelen.quote:Nordic countries urge China to halt Russia’s war on Ukraine
Norway was the last stop on an unusual Nordic tour for China’s foreign minister Wang Yi over the past five days. After visiting Denmark, Sweden and Finland, Wang landed in Oslo on Monday for meetings and dinner with Norwegian leaders, and Russia’s war on Ukraine was on the agenda.
dat blijkt nergens uitquote:Op woensdag 8 juli 2026 17:28 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.newsinenglish(...)sias-war-on-ukraine/
[..]
China staat altijd open om te bemiddelen.
Gaat weinig ten koste van.quote:
natuurlijk wel, Poetin wil het, China krijgt hetquote:Op woensdag 8 juli 2026 17:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Gaat weinig ten koste van.
Alleen nadelig voor Oekraïne
Jawel hoor. In tegenstelling tot Europa en de VS droppen die nergens bommen, maar regelen ze alles diplomatiekquote:
nee blijkt nergens uitquote:Op woensdag 8 juli 2026 17:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jawel hoor. In tegenstelling tot Europa en de VS droppen die nergens bommen, maar regelen ze alles diplomatiek
China krijgt niets. Die komen alleen bijdragen aan de economie aldaar.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
natuurlijk wel, Poetin wil het, China krijgt het
Oekraine is die gebieden allang kwijt
tot Oekraine de boel herovertquote:Op woensdag 8 juli 2026 17:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
China krijgt niets. Die komen alleen bijdragen aan de economie aldaar.
china steunt Rusland dat dagelijks Oekrainse burgers platschietquote:Op woensdag 8 juli 2026 17:31 schreef Mikeytt het volgende:
Ik zie dagelijks weer nieuwe dode baby's veroorzaakt door regimes die wij financieren en steunen. China doet niets in het buitenland op militair vlak.
Dan blijven die daar ook, of het nou van Rusland of Oekraïne is.quote:
Misschien eens teruglezen danquote:Op woensdag 8 juli 2026 17:32 schreef sp3c het volgende:
ik zie verder ook niet wat china met dit topic te maken heeft tbh
dat lijkt me vrij sterkquote:Op woensdag 8 juli 2026 17:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dan blijven die daar ook, of het nou van Rusland of Oekraïne is.
misschien heb ik alles gelezenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |