Bruce Springsteen, MGMT, The Smithsquote:Op woensdag 8 juli 2026 16:46 schreef Lienekien het volgende:
Ik zet het geluid uit als op tv muziek langskomt van een artiest die hij echt niet trekt. John Denver, Anouk, Racoon. Dat werk.
Bruce is OK, Morrissey is een lul, daar lachen we om. MGMT ken ik niet.quote:
Vraag het Frits Spits. Die was 46 jaar gelukkig getrouwd.quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:39 schreef DjVero het volgende:
Een leuk huwelijk. Is dat geen contradictio in terminis?
En in de sokkenla.quote:Op woensdag 8 juli 2026 15:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een lief briefje in de lunchtrommel doen
Voor velen wel helaas, maar hier moet het leuk blijven.quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:39 schreef DjVero het volgende:
Een leuk huwelijk. Is dat geen contradictio in terminis?
Gezapig als in rustig is ook wat waard. Precies weten wat je aan elkaar hebt. Weinig drama.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:42 schreef nostra het volgende:
[..]
Voor velen wel helaas, maar hier moet het leuk blijven.Ik heb helaas geen tips, ik vind die gezapigheid als basis eigenlijk wel fijn (al zijn we ook niet getrouwd).
Alleen een kleurtje veranderd de rest helaas niet.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:15 schreef Masberum het volgende:
Haar haar een andere kleur laten geven zodat ze eruit ziet als een andere vrouw
Liefquote:Op woensdag 8 juli 2026 15:42 schreef YoopY het volgende:
Als je samen over straat loopt een bloemetje plukken. Elke dag 1
quote:
Mijn ADHD-echtgenoot heeft minstens 100x "Love you" op plekken in ons huis verstopt (permanent marker en impulsiviteit zijn een helse combi) en nu weet 'ie van minstens 80 stuks niet meer waar ze staanquote:Op woensdag 8 juli 2026 20:26 schreef maily het volgende:
[..]
En in de sokkenla.
En bij de schroevendraaiers.
In de binnenzak van zijn/haar winterjas.
Enz. enz.
Tsjah, ook vergeetachtigheid hoort bij ADHD hèquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:17 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Mijn ADHD-echtgenoot heeft minstens 100x "Love you" op plekken in ons huis verstopt (permanent marker en impulsiviteit zijn een helse combi) en nu weet 'ie van minstens 80 stuks niet meer waar ze staan
Ja. En elke keer een verrassing, voor ons allebeiquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:19 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Tsjah, ook vergeetachtigheid hoort bij ADHD hè![]()
Lief wel!
Ook een nieuwe haarkleur?quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Alleen een kleurtje veranderd de rest helaas niet.
En wat kan jij doen voor haar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |