Ja dat is ook helemaal prima. Dat is wat jij fijn vindt en dat mag toch gewoon.quote:Op donderdag 3 september 2026 22:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn mening. Kun jij ‘jezussen’ wat je wil, dat verandert daar niets aan.
Ik wil niet zwijgend samen uit eten gaan. Dan eet ik liever gewoon thuis.
Dat is naar mijn idee vaak genoeg niet waar en daar reageerde ik ook op.. niet op dat jij graag wil praten tijdens het eten, dat maakte je al duidelijkquote:zonder kennelijke interesse in elkaar
Daar kun je ook zwijgenquote:Op donderdag 3 september 2026 22:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan eet ik liever gewoon thuis.
‘Zonder kennelijke interesse in elkaar’ is wat ze uitstralen. Dat is wat het letterlijk betekent. En voor mij is dat een schrikbeeld.quote:Op donderdag 3 september 2026 22:05 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja dat is ook helemaal prima. Dat is wat jij fijn vindt en dat mag toch gewoon.
Ik reageer eigenlijk alleen op dit stuk:
[..]
Dat is naar mijn idee vaak genoeg niet waar en daar reageerde ik ook op.. niet op dat jij graag wil praten tijdens het eten, dat maakte je al duidelijk
Jij hebt maar weinig kaas gegeten van hoe biologische factoren en sociaal-culturele, economische en politieke ontwikkelingen een gender kunnen vormen zo door de eeuwen heen. Dat we in 2026 zijn aanbeland bij de ontkenning hiervan, vind ik zorgelijk. Nee, je bent niet gelijk een nicht als je als man gevoelens hebt, maar laten we niet denken dat mannen vanuit zichzelf urenlang allerhande emoties gaan lopen uiten en steun en zorg gaan zoeken bij hun vrienden en dit tot in den treure bespreken etc etcquote:Op donderdag 3 september 2026 21:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Gast
[..]
Jij reageert met
[..]
Ik begrijp Ollie wel. Geen gesprek te voeren als je dit echt gelooft
Je zou niet gelukkig ervan worden als anderen het idee hebben dat je uitstraalt dat je geen interesse in je partner hebt.. Lijkt me niet fijn om zo bezig te zijn met wat anderen denken..quote:Op donderdag 3 september 2026 22:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
‘Zonder kennelijke interesse in elkaar’ is wat ze uitstralen. Dat is wat het letterlijk betekent. En voor mij is dat een schrikbeeld.
Ik zou daar niet gelukkig van worden. Daar ging mijn reactie om
Ow, je kent me heel goed. Ik weet niks. Zoals ik zei, ik begrijp Ollie heel goed, een fijne avond gewenstquote:Op donderdag 3 september 2026 22:14 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Jij hebt maar weinig kaas gegeten van hoe biologische factoren en sociaal-culturele, economische en politieke ontwikkelingen een gender kunnen vormen zo door de eeuwen heen. Dat we in 2026 zijn aanbeland bij de ontkenning hiervan, vind ik zorgelijk. Nee, je bent niet gelijk een nicht als je als man gevoelens hebt, maar laten we niet denken dat mannen vanuit zichzelf urenlang allerhande emoties gaan lopen uiten en steun en zorg gaan zoeken bij hun vrienden en dit tot in den treure bespreken etc etc
100%quote:Op donderdag 3 september 2026 23:24 schreef TheInnocent het volgende:
ik denk dat het ook helpt om niet teveel van de ander te verwachten en ook met stilte en saaiheid vrede te hebben.. dit is mijn uitdaging in mijn relatie. Ik merk dat ik mijn man best saai vind, hij maakt het niet gezellig, hij kookt niet en doet met tegenzin klusjes in huis, maakt niet echt grapjes ofzo maar hij is wel betrouwbaar, emotioneel beschikbaar, lief en betrokken en heeft het hart op de juiste plaats. Daar gaan we dan voor, de acceptatie dat iemand niet alles kan hebben voor een langdurig leven samen.
Dit vraagt mijn vrouw me ook vaak. Ik ben dan vaak in een paar zinnen wel klaar want ja, hoe boeiend is een gemiddelde werkdag?quote:Op donderdag 3 september 2026 22:08 schreef cinderloom het volgende:
Interesse tonen in de ander:
"Hoe was je werkdag" bijvoorbeeld
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |