abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221299308
Het zal voor iedereen anders zijn, want wat de een leuk vindt, vindt de ander drie keer niks. Maar in zijn algemeenheid haar verrassen met een leuke bezigheid (concert b.v. van een artiest die ze leuk vindt, afgewisseld met iets wat ze nog nooit eerder heeft gedaan onder het mom van nieuwe ervaringen opdoen), of zomaar iets kopen voor haar, bosje bloemen, als je laat moet werken en pas thuiskomt nadat ze al naar bed is gegaan een kaartje onder de dekens leggen, whatever.

Uiteindelijk draait het vooral om gezien worden en gewaardeerd worden. Je moet het ook denk ik niet moeilijker maken dan het is. Zelfs als je de gekste capriolen uithaalt heb je na 25 jaar eigenlijk alles wel gezien van elkaar.
  Moderator zaterdag 11 juli 2026 @ 09:42:15 #52
441859 crew  Lenny77
pi_221300568
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 17:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Daarbij snap ik de posts niet die over seks en andere mensen om seks mee te hebben beginnen.

Volgens mij is TS daar helemaal niet naar op zoek, juist niet. Het is toch een bepaalde manier van denken van bepaalde mensen die dan meteen aan seks denken.
Dit soort mensen geven mij ook ergens een bepaalde vorm van afkeer. Leuk om gewenst te zijn bij je partner maar je hebt daar toch meer het gevoel bij dat je er alleen maar rondloopt voor 1 ding. En zelfs dat is niet goed genoeg als ze ook nog extra buiten de deur zoeken. Meestal hoef je bij zo een mensen ook niet echt te hopen op van die kleine mooie dingetjes want zij denken alleen maar aan hun lul en aan seks.

Mag ik hardop denken dat dit soort relaties de 25 jaar niet halen?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221301441
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 09:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dit soort mensen geven mij ook ergens een bepaalde vorm van afkeer. Leuk om gewenst te zijn bij je partner maar je hebt daar toch meer het gevoel bij dat je er alleen maar rondloopt voor 1 ding. En zelfs dat is niet goed genoeg als ze ook nog extra buiten de deur zoeken. Meestal hoef je bij zo een mensen ook niet echt te hopen op van die kleine mooie dingetjes want zij denken alleen maar aan hun lul en aan seks.

Mag ik hardop denken dat dit soort relaties de 25 jaar niet halen?
Ik denk overigens wel dat de vraag: hoe houden we het leuk in bed een vraag is die in veel langdurige relatie wel in meer of mindere mate speelt.

Alleen was het hier duidelijk niet de vraag van TS.
  Spellchecker zaterdag 11 juli 2026 @ 11:32:50 #54
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221301490
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 11:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik denk overigens wel dat de vraag: hoe houden we het leuk in bed een vraag is die in veel langdurige relatie wel in meer of mindere mate speelt.

Open er een topic over :!
pi_221301510
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 11:32 schreef maily het volgende:

[..]
Jij zoekt tips? :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Moderator zaterdag 11 juli 2026 @ 12:06:31 #56
441859 crew  Lenny77
pi_221301723
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 11:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

En dat is een hele goede vraag en een belangrijke. Want als dat stuk faalt dan heb je een grote kans dat de rest ook faalt.

Alleen lijkt het bij sommigen alleen maar om seks te gaan.

(Topic geopend)

[ Bericht 1% gewijzigd door Lenny77 op 11-07-2026 12:15:01 ]
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221302984
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 11:32 schreef maily het volgende:

[..]
‘Rom?
pi_221302988
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 12:06 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
En dat is een hele goede vraag en een belangrijke. Want als dat stuk faalt dan heb je een grote kans dat de rest ook faalt.

Alleen lijkt het bij sommigen alleen maar om seks te gaan.

(Topic geopend)
Dat laatste sluit ik niet uit… ;)
pi_221360731
Twee weken vakantie met het hele gezin, plus een bonus-zoon, plus schoonmoeder. Gisteren weer thuis, weer even "landen" met z'n vieren. Vandaag dus zo'n huishoud-dagje. En ik merkte dat we allebei echt ons best deden (en doen) om het samen te dragen. Mede dankzij wat tips van hier. Dus dank iedereen wederom!

Eigen voorbeeld: de auto door de wasstraat, even alles lekker fris en netjes. Gewoon, zodat zij vanmiddag een schone auto tot haar beschikking heeft. En zij haalt nu alvast de boodschappen voor het weekend, zodat ik dat later niet hoef te doen.
  Spellchecker vrijdag 17 juli 2026 @ 11:54:21 #60
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221360791
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 11:47 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Twee weken vakantie met het hele gezin, plus een bonus-zoon, plus schoonmoeder. Gisteren weer thuis, weer even "landen" met z'n vieren. Vandaag dus zo'n huishoud-dagje. En ik merkte dat we allebei echt ons best deden (en doen) om het samen te dragen. Mede dankzij wat tips van hier. Dus dank iedereen wederom!

Eigen voorbeeld: de auto door de wasstraat, even alles lekker fris en netjes. Gewoon, zodat zij vanmiddag een schone auto tot haar beschikking heeft. En zij haalt nu alvast de boodschappen voor het weekend, zodat ik dat later niet hoef te doen.
Wat een fijne update!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')