abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juli 2026 @ 21:51:36 #151
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221278612
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 20:23 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Waarom denk je dat?
Andere prioriteiten. Meer uiterlijk gericht en een preferentie voor domineren op eerder genoemde onderdelen. Dan is 'naar beneden bijstellen' misschien gemakkelijker. Als je meer coöperatief bent ingesteld en karaktereigenschappen centraal stelt is dat misschien moeilijker. Zijn natuurlijk ook allemaal verwachtingspatronen. For each their own.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221278645
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 17:19 schreef Koekoekmakto het volgende:
On topic dan maar weer.

Het schijnt dus onverstandig te zijn voor vrouwen om niet te downdaten. Is het niet meer verstandig voor mannen om in zichzelf te investeren, om te voldoen aan de wensen van de vrouwen. Zo onredelijk zijn die gedachten toch niet? Anders blijven ze alleen. Alsof je bij een sollicitatie hoopt dat de functie-eisen nog naar beneden bijgesteld gaan worden. Beetje valse hoop. Zichzelf aanpassen aan de nieuwe verhoudingen of single blijven is volgens mij hoe het vanaf nu zal gaan. De oude sociaal economische drijfveren gaan eraf. Partnerschap en romantiek blijft over.

That's the way love goes.
Je kan dat doen als man, of je kan natuurlijk ook gewoon lekker naar Thailand ofzo. Niemand is verplicht per se met een landgenoot te partneren
  woensdag 8 juli 2026 @ 21:54:14 #153
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221278661
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 19:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Verklaar dan maar eens dat zoveel mannen wel een relatie hebben ondanks dat vrouwen hen niet willen…
Groot deel van de vrouwen en mannen die een relatie willen hebben gewoon een relatie inderdaad, ook mensen die niet knap zijn. Als je het over een swipe spelletje hebt op datingapps dan is het niet zo raar dat vrouwen oppervlakkig kiezen voor knappe mannen, net als mannen op die apps ook eerder knappe jonge vrouwen zullen liken en niet een huismoeder met overgewicht.
pi_221278708
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het lijkt erop dat mannen recht hebben op een relatie en dat vrouwen, welke reden ze er ook voor hebben om geen relatie te willen (die sowieso ongegrond is of niet bestaand), mannen onrecht aandoen door geen relatie te willen.

Disclaimer: niet alle mannen, niet alle vrouwen, etc.
Denk dat veel mannen blij zouden zijn als vrouwen alleen nog maar willen neuken en geen relatie meer willen, mits vrouwen zich niet allemaal gaan beperken tot de 20% populairste mannen.
  woensdag 8 juli 2026 @ 21:59:39 #155
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221278724
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 21:58 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Denk dat veel mannen blij zouden zijn als vrouwen alleen nog maar willen neuken en geen relatie meer willen, mits vrouwen zich niet allemaal beperken tot de 20% populaire mannen.
In de praktijk heeft 80% van de mannen gewoon een vrouw. Dus waar die 20% regel vandaan komt...
En ik denk dat de grote meerderheid van de mannen boven de 25 gewoon een relatie wil. De overgrote meerderheid.
The End Times are wild
  woensdag 8 juli 2026 @ 22:00:45 #156
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221278731
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 21:53 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Je kan dat doen als man, of je kan natuurlijk ook gewoon lekker naar Thailand ofzo. Niemand is verplicht per se met een landgenoot te partneren
Zo is dat. Altijd wel wat mensen te vinden die een rijke westerling willen vangen. Iedereen gelukkig.

Single vrouwen met hun leesclub en kat, Single mannen met hun pop en PlayStation. Sneue lui met een afhankelijke importhoer. Het leven is een feest. 🥳
pi_221278811
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:00 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Zo is dat. Altijd wel wat mensen te vinden die een rijke westerling willen vangen. Iedereen gelukkig.

Single vrouwen met hun leesclub en kat, Single mannen met hun pop en PlayStation. Sneue lui met een afhankelijke importhoer. Het leven is een feest. 🥳
Zo, wist niet dat jij zo'n ongegeneerde racist bent. Een vriend van mij is met een Braziliaanse vrouw getrouwd, ga jij hem even vertellen dat hij een sneu figuur is met een afhankelijke importhoer?
Enige sneue figuur hier ben jij

[ Bericht 5% gewijzigd door MultiBanaan op 08-07-2026 22:18:16 ]
  woensdag 8 juli 2026 @ 22:49:00 #158
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221279073
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:11 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Zo, wist niet dat jij zo'n ongegeneerde racist bent. Een vriend van mij is met een Braziliaanse vrouw getrouwd, ga jij hem even vertellen dat hij een sneu figuur is met een afhankelijke importhoer?
Enige sneue figuur hier ben jij
Ik dacht dat je van direct hield? Ken die vriend en zijn relatie ook niet. Lekker boeiend ook verder wat multibanaan en zijn maat van mij vinden. Hopelijk zijn ze gelukkig.
  Moderator woensdag 8 juli 2026 @ 23:01:57 #159
441859 crew  Lenny77
pi_221279179
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juli 2026 18:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Heb je onderbouwing van die 80% vrouwen die single is gebleven en groot verdriet heeft van het feit dat ze geen kinderen hebben?
Hier geloof ik ook niets van.
Zeker niet in de vorm van: groot verdriet.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221279186
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:49 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Ik dacht dat je van direct hield? Ken die vriend en zijn relatie ook niet. Lekker boeiend ook verder wat multibanaan en zijn maat van mij vinden. Hopelijk zijn ze gelukkig.
Ik hou vooral van respect, iets waar het bij jou echt volledig aan ontbreekt.
Je kent ze inderdaad niet, en toch voelde je de noodzaak om ze op zeer smerige wijze te schofferen, dat zegt veel over jou als persoon. Niet voor het eerst trouwens, begin een patroon te ontdekken bij jou. Heb je eigenlijk respect voor jezelf? Serieuze vraag
  Moderator woensdag 8 juli 2026 @ 23:07:54 #161
441859 crew  Lenny77
pi_221279217
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:00 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]

Moet dit nu??
Je kan ook met iets meer respect over die vrouwen spreken..
  woensdag 8 juli 2026 @ 23:13:56 #162
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221279245
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 23:02 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Ik hou vooral van respect, iets waar het bij jou echt volledig aan ontbreekt.
Je kent ze inderdaad niet, en toch voelde je de noodzaak om ze op zeer smerige wijze te schofferen, dat zegt veel over jou als persoon. Niet voor het eerst trouwens, begin een patroon te ontdekken bij jou. Heb je eigenlijk respect voor jezelf? Serieuze vraag
Ik voelde die noodzaak totaal niet. Dit is weer een gevalletje tegen een opmerking aanlopen vanwege zelfgekozen betrekking.

En natuurlijk heb ik geen respect voor mijzelf, beste Freud. Je hebt me al rancuneus, ziek, racist, simpel, triest en dom genoemd. Ik hoop vooral dat het opluchting geeft. Ik voel persoonlijk die noodzaak voor een psychologische descriptie van een andere user niet zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Koekoekmakto op 08-07-2026 23:19:27 ]
  woensdag 8 juli 2026 @ 23:17:15 #163
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221279264
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 23:07 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Moet dit nu??
Je kan ook met iets meer respect over die vrouwen spreken..
Een financieel geïnspireerde asymmetrische afhankelijkheidsrelatie? Zo beter?
  Moderator woensdag 8 juli 2026 @ 23:20:44 #164
441859 crew  Lenny77
pi_221279278
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 23:17 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Gewoon buitenlandse vrouw is toch ook al best ok?
pi_221279306
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 16:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja, er zijn dus net zoveel vrouwen die in relaties fysiek of psychisch geweld plegen als mannen, dus dit staat vrij haaks op de data.
https://www.ocwincijfers.(...)-seksueel-geweld-m-v

Mannen zijn iets vaker betrokken bij huiselijk geweld. Ga je het echter kijken naar kindermishandeling lichamelijk en geestelijk zijn sta veel vaker mannen. Dat is de emotionele onveiligheid waar ik op doel.
blablablabla
pi_221279313
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 23:13 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Ik voelde die noodzaak totaal niet. Dit is weer een gevalletje tegen een opmerking aanlopen vanwege zelfgekozen betrekking.

En natuurlijk heb ik geen respect voor mijzelf, beste Freud. Je hebt me al rancuneus, ziek, racist, simpel, triest en dom genoemd. Ik hoop vooral dat het opluchting geeft. Ik voel de noodzaak voor een psychologische descriptie van een andere user niet zo.
Dus waarom maakte je die opmerking dan? Gewoon voor de lol? En de noodzaak om je opmerking terug te nemen voel je zeker ook niet

Ik vind het bijzonder dat de 'iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen, ik ben anti racisme' toch in onvervalst onversneden racistische stereotypen vervallen in onbewaakte momenten. Moet eerlijk zeggen dat ik niet had verwacht dat je er zo makkelijk in zou trappen, tegelijkertijd verbaasd het me ook niet. Maar wellicht mooi om te concluderen dat je toch weer wat over jezelf hebt geleerd
pi_221279319
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 23:17 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Dat is net zo racistisch maar dan met duurdere woorden. Probeer het nog eens
Zit trouwens ook nog een seksisme component in. Nice double whammy
  woensdag 8 juli 2026 @ 23:32:01 #168
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221279329
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 23:20 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Gewoon buitenlandse vrouw is toch ook al best ok?
Dat kan ook, maar dan bespreek je niet de afhankelijkheid en asymmetrie. Multibanaan kwam zelf aanzetten met het idee voor een buitenlandse partner ipv mannen die zich zouden moeten aanpassen naar de wensen van Nederlandse vrouwen. En hij hield van direct. Dat is een kolfje naar mijn hand.

Afhankelijke -nee- is wel duidelijk. In mijn familie en op de sportclub heb ik dit een paar keer meegemaakt. Het besmuikte lachen achter de rug om was erg indirect.
Pijnlijk. Mijn respect voor die mannen was lager dan voor die vrouwen. Die willen ook het beste ervan maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lenny77 op 08-07-2026 23:37:09 ]
pi_221279362
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 23:32 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Dat kan ook, maar dan bespreek je niet de afhankelijkheid en asymmetrie. Multibanaan kwam zelf aanzetten met het idee voor een buitenlandse partner ipv mannen die zich zouden moeten aanpassen naar de wensen van Nederlandse vrouwen. En hij hield van direct. Dat is een kolfje naar mijn hand.

Afhankelijke -nee- is wel duidelijk. In mijn familie en op de sportclub heb ik dit een paar keer meegemaakt. Het besmuikte lachen achter de rug om was erg indirect.
Pijnlijk. Mijn respect voor die mannen was lager dan voor die vrouwen. Die willen ook het beste ervan maken.
Dus als een Nederlandse man met een vrouw uit een ander land trouwt, dan is er per definitie sprake van een sneue zielepoot - afhankelijke importprostituee dynamiek ja? Zouden er misschien ook nog andere opties mogelijk zijn? Of weerhoudt je seksisme en racisme je ervan om die te zien?
  woensdag 8 juli 2026 @ 23:42:53 #170
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221279369
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 23:26 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]

Moet eerlijk zeggen dat ik niet had verwacht dat je er zo makkelijk in zou trappen, tegelijkertijd verbaasd het me ook niet. Maar wellicht mooi om te concluderen dat je toch weer wat over jezelf hebt geleerd
Je bent een fantastische leraar. Dank voor al je psylogogische interventies.
pi_221279383
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 23:42 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Je bent een fantastische leraar. Dank voor al je psylogogische interventies.
Veel succes, als je er nog daadwerkelijk wat mee doet is er nog hoop voor jou
  woensdag 8 juli 2026 @ 23:54:23 #172
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221279393
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 23:49 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Veel succes, als je er nog daadwerkelijk wat mee doet is er nog hoop voor jou
Nee, natuurlijk niet. Maar misschien dat een ander nog naar je gaat luisteren. Gun ik je wel.
pi_221279408
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 23:54 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar misschien dat een ander nog naar je gaat luisteren. Gun ik je wel.
Uiteraard niet, want ik ben een man, en alle mannen zijn teringlijers. En we zijn ook met zoveel he? Hoe hou je het toch vol als vrouw tussen zoveel zaadschieters
pi_221279462
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juli 2026 13:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]
[..]
Het kan best zijn dat een deel van die vrouwen liever wel een relatie zou willen, en wel graag (een) kind(eren) zou willen, maar wel alleen met de juiste partner.

Het kan toch niet zo zijn dat ze maar moet settelen met iemand waar ze eigenlijk niet bij wil zijn, omdat ze EEN relatie en EEN kind wil? Dat is de omgekeerde wereld.

Je wil een relatie met die ene persoon, en je wil een kind met je partner.
De vraag is of het 'settelen' is of dat het een combinatie is van vooroordelen en onrealistische eisen hebben. Dat ze single blijven moeten zij weten, maar als je het gros van de mannen verwijt dat ze niet voldoen aan je blijkbaar irreële ideaalbeeld, kun je je afvragen bij wie het probleem ligt. Het is bijvoorbeeld belachelijk hoeveel vrouwen er een dubbele standaard op nahouden als het om rolverdeling en emancipatie gaat. Maar goed, dan blijf je toch lekker single, maar waarom er constant over blijven zeiken in de vorm van artikelen, columns, podcasts etc?
pi_221279491
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 00:14 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
De vraag is of het 'settelen' is of dat het een combinatie is van vooroordelen en onrealistische eisen hebben. Dat ze single blijven moeten zij weten, maar als je het gros van de mannen verwijt dat ze niet voldoen aan je blijkbaar irreële ideaalbeeld, kun je je afvragen bij wie het probleem ligt. Het is bijvoorbeeld belachelijk hoeveel vrouwen er een dubbele standaard op nahouden als het om rolverdeling en emancipatie gaat. Maar goed, dan blijf je toch lekker single, maar waarom er constant over blijven zeiken in de vorm van artikelen, columns, podcasts etc?
Inderdaad, de "kijk ons eens lekker single zijn omdat de meeste van jullie een stel Mongolen bij elkaar zijn, leuk he?" artikelen
Ga alsjeblieft heen en geniet van je single leven en laat ons lekker met rust terwijl we bier drinken, voetb kijken en kut roepen in onze oermannenholen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')