Natuurlijk is niemand verplicht om een relatie aan te gaan of seks te hebben. Dat zijn rare denkbeelden en die ondersteun ik ook niet.quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat ben ik volledig met je eens! We zitten volgens mij aardig op één lijn.
Ik heb het idee dat het minder goed wordt geaccepteerd dat er vrouwen zijn die (al dan niet voorlopig) hun wens voor een relatie in de koelkast zetten. Want daar ging het om: vrouwen zouden niet willen. En dan is het toch een beetje gek om te stellen dat ze hun eisen moeten bijstellen? Zoals je zegt: je kunt alleen jezelf veranderen, niet een ander. Dus zolang zij het prima vinden zoals het is, hoeven ze toch niets bij te stellen? En mannen evenmin, natuurlijk. Maar als je als man niet aan een vrouw komt en je dat wel wil, moet je dus niet bij de vrouwen zijn, maar bij jezelf. Bekijk kritisch wat er aan zou kunnen schorten en hoe je jezelf meer aantrekkelijk kunt maken. En wil je geen relatie, is dat ook helemaal prima. Blijf je lekker zoals je bent.
Ik heb zelf meerdere lange relaties gehad. Mijn man niet, die was nog behoorlijk groen. Maar ik vond hem gewoon leuk. Hij had mooie ogen, een leuke lach en we hadden veel lol samen. Dat is allemaal veel belangrijker dan wat hij verdient, hoe lang hij is (3 cm langer dan ik) en of hij macht en status heeft.
Wat een flauwekul.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:51 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Andere prioriteiten. Meer uiterlijk gericht en een preferentie voor domineren op eerder genoemde onderdelen. Dan is 'naar beneden bijstellen' misschien gemakkelijker. Als je meer coöperatief bent ingesteld en karaktereigenschappen centraal stelt is dat misschien moeilijker. Zijn natuurlijk ook allemaal verwachtingspatronen. For each their own.
Maar telt dit dan ook niet over de MGTOW groep van een tijdje geleden? Die stonden toen ook even in de spotlights en gaven ook een hoop redenen aan van: vrouwen dit, vrouwen dat,..quote:Op donderdag 9 juli 2026 00:27 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Inderdaad, de "kijk ons eens lekker single zijn omdat de meeste van jullie een stel Mongolen bij elkaar zijn, leuk he?" artikelen
Ga alsjeblieft heen en geniet van je single leven en laat ons lekker met rust terwijl we bier drinken, voetb kijken en kut roepen in onze oermannenholen
Lekkere onderbouwing weer.quote:
Dat is nou juist het ding. Het voelt niet aan als 'ze willen geen relatie meer'. Het voelt aan als een klacht en verwijt jegens mannen, vooral omdat er weinig zelfreflectie te vinden is in deze artikelen. Ze komen hierdoor juist over als vrouwen die slechts beweren geen relatie meer te willen uit een combinatie van 'wrok en tekortkomingen' en daar een hele 'beweging' op voort proberen te bouwen. Het gros van de mannen wegzetten als dit of dat, zonder eigen aandeel in acht te nemen, is niet meer dan discriminatie. En dat schijnt wel een erg populaire tendens te zijn tegenwoordig.quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dan is het toch een beetje gek om te stellen dat ze hun eisen moeten bijstellen? Zoals je zegt: je kunt alleen jezelf veranderen, niet een ander. Dus zolang zij het prima vinden zoals het is, hoeven ze toch niets bij te stellen?
Zeker weten, is echt precies van hetzelfde laken een pak. Is gewoon de vrouwelijke variant op MGTOW, alleen dan wel sociaal geaccepteerdquote:Op donderdag 9 juli 2026 16:13 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar telt dit dan ook niet over de MGTOW groep van een tijdje geleden? Die stonden toen ook even in de spotlights en gaven ook een hoop redenen aan van: vrouwen dit, vrouwen dat,..
Dan dacht ik ook: joh doe lekker je ding! Niemand is verplicht een relatie te willen?
Ook dit zal overwaaien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |