abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221268610
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 20:57 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Als we monument niet zouden onderhouden stonden de meesten er ook al lang niet meer. :')
Moderne huizen hebben geen onderhoud nodig, die storten al na tien jaar in elkaar.
Het is allemaal haastwerk, lopende bandwerk.

Maar goed, jij bent de lolbroek. Jij denkt leuk te zijn. Met je onderbroek duidelijk zichtbaar.
En nee, ik trek niet aan je vinger.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 21:06:48 #52
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221268614
De VS is dus blijkbaar ook niet bestand tegen de lange arm van Iran.
pi_221268616
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 20:50 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
En toch zie ik regelmatig op funda dat er woningen te koop staan die onder monumentenzorg vallen.
Ik denk dat we een beetje meer respect zouden moeten hebben voor bouwwerken uit het verleden.

Al is het maar om niet te vergeten dat toendertijd zoveel moois werd gebouwd door pure mankracht.
Mannen die steen voor steen naar boven sjouwden.

Mannen en misschien ook vrouwen die mooie pilaren hakten, mooie tegels sneden, mooie beelden maakten, allemaal met bloed zweet en tranen. En vergeet niet, ook ontzettend veel artistiek talent.

Liefde voor het werk, liefde voor het geloof en liefde voor de medemens. Want die kon toch maar zomaar deze kerk of die kathedraal binnenlopen.

Fantasierijke gebouwen, prachtige gebrandschilderde ramen, speelse indelingen, en ga zo maar door.

En wat zien we nu. Fantasieloze rechttoe rechtaan kamers in een villa of een penthouse.
Saai, ongeinspireerd en eentonig.
Dat ben ik wel met je eens. In deze tijd onbetaalbaar.

Italie heeft ontzettend veel cultuur op het gebied van oude architektuur. Maar door slecht onderhoud en te weinig geld gaat zo nu en dan ook uit de oude tijd deels wat verloren of in een zeer slechte staat.

https://nos.nl/video/2589(...)ijdens-werkzaamheden

Maar handwerk is inderdaad bijzonder mooi ook al omdat je daar je ziel insteekt. Achter een tekentafel kon ik mijn ziel steken in een ontwerp(chemische plant) dat ik met Acad/3d plant compleet miste. Ik kan dat verder niet uitleggen.
pi_221268661
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_221268666
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:05 schreef Wantie het volgende:

[..]
Honderden eeuwen geleden woonden mensen in rieten huisjes.
De meesten wel ja. De elite woonden in koele paleizen.
Met badkamers, stromend water en zelfs verwarming (indien nodig).

Mijn punt was dus dat geloof bergen kan verzetten, en dat zie je aan de gebouwen.
Maar ook aan de muziek, literatuur en beeldende kunsten.

En wat zien we nu?
pi_221268682
Ze zullen vast een jetfuel brandje hebben gehad ergens in het gebouw.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_221268704
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:10 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Mijn punt was dus dat geloof bergen kan verzetten, en dat zie je aan de gebouwen.

En wat zien we nu?
We zien nu hetzelfde, alleen niet in een kantoorgebouw dat wordt omgebouwd tot appartementen.
Dat valt onder de noemer rieten hutjes.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  dinsdag 7 juli 2026 @ 21:14:05 #58
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_221268705
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:10 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

En wat zien we nu?
Dat moet je aan de toekomstige mens vragen. Kwestie van perspectief namelijk.
pi_221268709
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:03 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Yep. Rieten hutjes of zo.
Beetje minder hoog van de toren blazen. Hoe lang zal jouw huis (bouwjaar 2006 of zo) blijven staan?
Het huis waar ik in woon staat er al sinds 1904. Dus geen idee waar je 2006 vandaan haalt.
quote:
Ik heb het dus over de gebouwen van honderden eeuwen terug.
Die werden dus in elkaar gezet met pure mankracht zonder moderne machines.

Mannen van nu zouden dat niet eens meer kunnen al zouden ze het willen.
Dat is onzin. Sterker nog, heel veel "onverwoestbare" kathedralen staan op de resten van de kerken die daarvoor daar stonden en zijn ingestort of gesloopt. Mooi voorbeeld daarvan is de dom in Utrecht. "Onverwoestbaar", behalve dan dat onder het domplein nog resten liggen van de "onverwoestbare" kerken die daarvoor daar stonden. En de toren staat natuurlijk los van de kerk omdat het middenschip in 1674 instortte. En ze zijn net klaar met jarenlang onderhoud waar de hele domtoren in de steigers stond om alles te renoveren. Tot zover onverwoestbaar.

Bij de piramide van Ghize mist er trouwens ook de hele buitenkant.

[ Bericht 1% gewijzigd door knoopie op 07-07-2026 21:30:12 ]
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_221268722
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Ze zullen vast een jetfuel brandje hebben gehad ergens in het gebouw.
Brand en staal gaan inderdaad slecht samen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  dinsdag 7 juli 2026 @ 21:16:41 #61
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221268737
Doe maar niet * Tengano :{w
  dinsdag 7 juli 2026 @ 21:17:47 #63
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221268749
RTL meldt dat de kans het grootste is dat verdiepingen instorten, en niet de hele wolkenkrabbber.
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 7 juli 2026 @ 21:18:49 #64
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221268766
Zijn er geen andere komkommer items?
  dinsdag 7 juli 2026 @ 21:18:58 #65
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221268768
Instortende wolkenkrabbers hebben ze in New York wel ervaring mee. :+

Nog steeds #too soon?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221268801
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:17 schreef MissButterflyy het volgende:
RTL meldt dat de kans het grootste is dat verdiepingen instorten, en niet de hele wolkenkrabbber.
Dat gewicht moet toch naar beneden als er geen dragende pilaren meer zijn, dan gaan die bovenste verdiepingen dus óf ongecontroleerd om (hopelijk recht naar beneden, maar onwaarschijnlijk) of het gebouw gaat nog verder overhellen waardoor er een aantal verdiepingen af "scheuren" (of hoe je dat ook moet noemen). Lijken me allebei best heftig in dat bebouwde gebied.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 21:22:44 #67
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221268826
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:21 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Dat gewicht moet toch naar beneden als er geen dragende pilaren meer zijn, dan gaan die bovenste verdiepingen dus óf ongecontroleerd om (hopelijk recht naar beneden, maar onwaarschijnlijk) of het gebouw gaat nog verder overhellen waardoor er een aantal verdiepingen af "scheuren" (of hoe je dat ook moet noemen). Lijken me allebei best heftig in dat bebouwde gebied.
Heb het bericht nog even nagelezen maar dat is wat de brandweer er van zegt.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_221268884
Sowieso vraag ik me af hoe ze dit bedacht hebben:

Toen ik een muur door wilde laten breken moest er een hele constructieberekening aan te pas komen en moest het gewicht opgevangen worden. 19 verdiepingen bovenop een gebouw knallen zou je toch flink funderingswerk voor nodig hebben zou je zeggen.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 21:31:09 #69
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_221268914
Bekijk deze YouTube-video

The Commodores - Brick House
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_221268953
Zo zie je maar weer, zet een communist aan de macht en het verval is direct duidelijk.
pi_221268965
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:27 schreef beefkeek het volgende:
Sowieso vraag ik me af hoe ze dit bedacht hebben:
[ afbeelding ]

Toen ik een muur door wilde laten breken moest er een hele constructieberekening aan te pas komen en moest het gewicht opgevangen worden. 19 verdiepingen bovenop een gebouw knallen zou je toch flink funderingswerk voor nodig hebben zou je zeggen.
Fouten in berekingen en/of ontwerp is meestal niet de fout. Eerder bij de uitvoering door af te wijken van het bestek, tekeningen, materialen en voorschriften.
pi_221269003
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 18:59 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Iets te ijverig geweest met het weghalen van muren?
Schijnbaar hebven ze 11 verdiepingen toegevoegd.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_221269046
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:37 schreef Cherni het volgende:

[..]
Fouten in berekingen en/of ontwerp is meestal niet de fout. Eerder bij de uitvoering door af te wijken van het bestek, tekeningen, materialen en voorschriften.
Dat lijkt me dan ook ontzettend nauw te komen, je wil tenslotte dat dat gewicht op de juiste plekken terecht komt. De foutmarge lijkt me bij dit soort gebouwen ontzettend klein.
pi_221269101
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:47 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Dat lijkt me dan ook ontzettend nauw te komen, je wil tenslotte dat dat gewicht op de juiste plekken terecht komt. De foutmarge lijkt me bij dit soort gebouwen ontzettend klein.
Ik ben geen staalsconstructeur, Maar ik kan mij zo voorstellen dat je met de opdrachtgever bespreekt of er eventueel in de toekomst verdiepingen bij komen. Dan ga je daar al je ontwerp op afstellen ivm windbelastingen, etc etc.
pi_221269127
Wie gaat er dan ook een paar verdiepingen op zetten. :N
pi_221269205
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:54 schreef Cherni het volgende:

[..]
Ik ben geen staalsconstructeur, Maar ik kan mij zo voorstellen dat je met de opdrachtgever bespreekt of er eventueel in de toekomst verdiepingen bij komen. Dan ga je daar al je ontwerp op afstellen ivm windbelastingen, etc etc.
Ja, in dit geval is het gebouw uit de jaren 70 ofzo, en zijn ze er nu zulke grote structurele veranderingen aan aan het doen. Ik kan me niet voorstellen dat de huidige funderingspalen dan voldoende zijn, tenzij ze rekening gehouden hebben met 20 extra verdiepingen (wat me onlogisch lijkt qua kosten).

Nouja, we zullen 't vast binnenkort allemaal wel weten.
pi_221269299
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:02 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ja, in dit geval is het gebouw uit de jaren 70 ofzo, en zijn ze er nu zulke grote structurele veranderingen aan aan het doen. Ik kan me niet voorstellen dat de huidige funderingspalen dan voldoende zijn, tenzij ze rekening gehouden hebben met 20 extra verdiepingen (wat me onlogisch lijkt qua kosten).

Nouja, we zullen 't vast binnenkort allemaal wel weten.
Uiteraard, dat weet ik niet. Maar het is natuurlijk verstandig om naar de toekomst te kijken om rekening te houden met uitbreidingen.

Het kan natuurlijk zo zijn dat vanwege de kosten dat niet gedaan is. Dan hoeft het nog geen probleem te zijn mits de bestaande tekeningen/berekingen AS BUILT zijn gemaakt en je ook nog ter plaatse alles naloopt of AS BUILT wel klopt omdat er in de tussentijd geklooit kan zijn dat niet is bijgewerkt op papier. Je loopt dan een groter risico.
pi_221269329
Midden in Manhattan FD staat ook een nog onafgemaakte skyscraper (205 m) die te ver naar 1 kant overhelt door constructiefouten in de fundering. De vraag is of die ooit nog afgemaakt gaat worden.

Verder zijn er in afgelopen jaren 2 megaprojecten opgeleverd in de zogenaamde Billionaires Row vlakbij Central Park, die met enorme leegstand kampen, 432 Park Avenue (425 m) en de Steinway Tower (435 m).
Diverse oorzaken maar o.a. dat die gebouwen hoog bovenin meer bewegen en geluid maken dan min of meer verwacht.

pi_221269406
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:11 schreef Modus het volgende:
Midden in Manhattan FD staat ook een nog onafgemaakte skyscraper die te ver naar 1 kant overhelt door constructiefouten in de fundering. De vraag is of die ooit nog afgemaakt gaat worden.

[ afbeelding ]

Verder zijn er in afgelopen jaren 2 megaprojecten opgeleverd in de zogenaamde Billionaires Row vlakbij Central Park, die met enorme leegstand kampen, 432 Park Avenue en de Steinway Tower.
Diverse oorzaken maar o.a. dat die gebouwen hoog bovenin meer bewegen en geluid maken dan min of meer verwacht.

[ afbeelding ] [ afbeelding ]
In Las Vegas had je The Harmon die door een fout in de bewapening nooit open is gegaan. Inmiddels gesloopt

dinsdag 7 juli 2026 @ 22:18:21 #80
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221269422
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 20:30 schreef Stupidisco het volgende:
[ x ]

[ x ]
I think we need to go mate.

Dood
Eng
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221269543
quote:
Midden in Manhattan FD staat ook een nog onafgemaakte skyscraper (205 m) die te ver naar 1 kant overhelt door constructiefouten in de fundering. De vraag is of die ooit nog afgemaakt gaat worden.

[ afbeelding ]

Verder zijn er in afgelopen jaren 2 megaprojecten opgeleverd in de zogenaamde Billionaires Row vlakbij Central Park, die met enorme leegstand kampen, 432 Park Avenue (425 m) en de Steinway Tower (435 m).

Je moet toch gestoord zijn om daar uberhaupt in te willen wonen of te werken.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 22:35:04 #82
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_221269706
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:25 schreef Cherni het volgende:

[..]
Je moet toch gestoord zijn om daar uberhaupt in te willen wonen of te werken.
Juist cool, man.
Bekijk deze YouTube-video
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_221270070
Kwam dit tegen op Reddit:

Als je ziet hoe schuin die bovenste verdiepingen staan en hoe die kolom eronder eraan toe is.. brr
pi_221270076
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_221270311
Als ik die bouwvakker was en ik zie zo'n kolom dermate doorgebogen dan zou ik niet blijven staan om te filmen, dan ben ik buiten en krijg je mij niet meer naar binnen :')

Tevens 11 verdiepingen op een gebouw uit 1961 willen bouwen en dan vreemd opkijken als het fout gaat :') Gekke Amerikanen.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_221270403
Eerder met het plaatsen van muren. Wolkenkrabbers zijn geen huizen met een draagmuur ofzo he. Die zijn vrijwel altijd gebouwd met een stalen constructie en betonnen kolom in het midden waar de trappen en liften zich dan bevinden. Die sloop je niet zomaar weg. Alle wandjes op de etages zijn niet van constructief belang. Tenzij je ineens wel aan 1 kant allerlei stenen muren gaat metselen.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 23:34:12 #87
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_221270537
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:14 schreef knoopie het volgende:

[..]
Het huis waar ik in woon staat er al sinds 1904. Dus geen idee waar je 2006 vandaan haalt.
[..]
Dat is onzin. Sterker nog, heel veel "onverwoestbare" kathedralen staan op de resten van de kerken die daarvoor daar stonden en zijn ingestort of gesloopt. Mooi voorbeeld daarvan is de dom in Utrecht. "Onverwoestbaar", behalve dan dat onder het domplein nog resten liggen van de "onverwoestbare" kerken die daarvoor daar stonden. En de toren staat natuurlijk los van de kerk omdat het middenschip in 1674 instortte. En ze zijn net klaar met jarenlang onderhoud waar de hele domtoren in de steigers stond om alles te renoveren. Tot zover onverwoestbaar.

Bij de piramide van Ghize mist er trouwens ook de hele buitenkant.
Mijn huis was van 1860 .
Staat nu nog steeds (wel toen ik het verkocht in 2019) :+
pi_221270938
Slechte VVE ;)

Toch goed dat hier in Nederland een wet is om te sparen met een minimaal bedrag voor onderhoud (bij VVE bedoel ik dan)
  woensdag 8 juli 2026 @ 00:23:11 #89
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221271173
twitter
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  woensdag 8 juli 2026 @ 00:54:58 #90
24533 ACT-F
pi_221271620
Het lijkt wel of een paar balkjes de extra verdiepingen dragen:

pi_221274210
quote:

[ afbeelding ]

Ik moet er sowieso niet aan denken om hoger dan de 2e verdieping te wonen, laat staan bovenin zo'n torenflat. Als ik het geld had om me daar zo'n penthouse te veroorloven dan liet ik er eerder een volledig off the grid huis voor neerzetten in een afgelegen bosrijk gebied ofzo. Ik blijf lekker aan de grond.
pi_221274287
Had niet anders verwacht, toen ik daar rondliep moest ik echt even slikken hoe oud en vervallen alles was daar :') In meer grote steden in de VS trouwens, overal roest en scheuren, alsof ze sinds de bouw van de infrastructuur er nooit meer naar hebben omgekeken.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  woensdag 8 juli 2026 @ 16:12:46 #93
24533 ACT-F
pi_221275945
Niks aan de jongens. Ze fixen het wel even. Slaap rustig verder:
quote:
“Freak accident”: Pfizer building developer denies risk of collapse

The developer behind the conversion of the former Pfizer headquarters in Midtown is speaking out to quell concerns after the massive development site was the subject of an emergency response early Tuesday.

Hours after city officials warned of an “extremely dangerous situation” at the in-progress conversion of the former office property, Nathan Berman of MetroLoft said in an interview with The Real Deal that reports of the building’s impending collapse have been “blown a little bit out of proportion,” adding that despite videos of sagging upper floors and buckled support columns, the building “was never at risk of collapse” and the issues are “fixable.”

Berman said the added weight during construction likely led to columns bending. “It’s very simple,” said Berman. “You add more load to something that can’t support it, it’ll give way, and that’s what happened, and now it just needs to be fixed.”

Berman disputed a claim made earlier in the day by Cliff Johnsen of Steamfitters Local 638, who told reporters that the builders had not used enough steel to support the added weight.

“Total nonsense. This was well designed, and approved by structural engineers,” said Berman. “This is a freak accident that something occurred with these two specific columns that either were not reinforced or were not reinforced sufficiently, and they gave way. That’s it. There’s no mystery, and there’s no magic.”

Berman claimed that the overall space affected was only a 20-by-20-square-foot corner. He also denied reports that debris, including bricks, fell from the building, which Berman said has no bricks.

“This is a 1.3 million-square-foot project with an issue at the building’s northwest corner,” said Berman, adding that the building has a “huge base that is as stable as anything in the city.”

Officers from the FDNY responded to 235 East 42nd Street around 8 a.m. over reports of bricks falling from the high-rise property. Officials discovered several sagging floors on the upper levels, as well as two buckled support columns, and ordered evacuations for construction workers, along with nine nearby buildings, as a precaution.

MetroLoft partnered with David Werner to combine two buildings that formerly housed the headquarters of Pfizer into one residential development with about 1,600 units. Part of those plans for 235 and 219 East 42nd Street included adding floors to 219 East 42nd Street, while redesigning the building at 235 East 42nd Street.

Berman, one of the city’s most prolific office-to-residential converters, said the issues at the Midtown project could have happened at any construction project, not just a conversion, which typically involves redesigning a building’s floorplates.

“When you add more floor area, you do this according to certain plans, which we have, and then those plans were approved by the building department, but mistakes sometimes happen, or sometimes you run into a faulty column, which may have been cracked before, and it went undetected,” said Berman.

Berman said his team will need to replace the two collapsed columns and raise the sagging floors. The developers are two and half months ahead of schedule, according to Berman, so the repairs will put the project back on its original timeline, which is scheduled for completion in 2027.

“This is a very fixable issue, and something that our guys are experienced enough to fix,” said Berman.
https://therealdeal.com/n(...)es-risk-of-collapse/
  woensdag 8 juli 2026 @ 20:13:37 #94
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221277545
Staat ie nog?

(that's what she said :@)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221277661
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 12:29 schreef Fleischmeister het volgende:
Had niet anders verwacht, toen ik daar rondliep moest ik echt even slikken hoe oud en vervallen alles was daar :') In meer grote steden in de VS trouwens, overal roest en scheuren, alsof ze sinds de bouw van de infrastructuur er nooit meer naar hebben omgekeken.
Dat is ook letterlijk wat er gebeurt. Biden gooide niet voor niets die Infrastructure Bill van 1,2 biljard er doorheen. Dat was omdat er verspreid door het hele land duizenden bruggen, tunnels, wegen en spoorlijnen liggen die ooit met veel fanfare gebouwd waren, en vervolgens nooit meer zijn onderhouden.

Amerika kent ook niet zoiets als wegenbelasting. Een project wordt publiek gebouwd met belastinggeld, of privaat door er een tolweg van te maken. In beide gevallen wordt er alleen geld opgehaald voor de bouw, niet voor het onderhoud. Amerikanen zijn sowieso niet heel happig op onderhoud. Het is alsof men er niet echt in geloofd ofzo. Onderhoud, hoezo onderhoud? Weet je wat dat kost? Wie gaat dat betalen dan? Beetje dat.

Op YouTube kanaal B1M komen regelmatig videos voorbij van Amerikaanse bouwprojecten die bedoeld zijn om oude infrastructuur te vervangen. Als je dan de beelden ziet van hoe die oude infrastructuur er al jaren bij ligt dan sla je stijl achterover van het lachen. Dat is dan zogenaamd een eerste wereld land, maar net zoals alles in Amerika is de pracht en praal allemaal nep en oppervlakkig. Als je het bladgoud een beetje wegkrabt komt er alleen maar roest tevoorschijn.
pi_221277673
quote:
80s.gif Op woensdag 8 juli 2026 16:12 schreef ACT-F het volgende:
“This is a very fixable issue, and something that our guys are experienced enough to fix,” said Berman.
Berman ziet oprecht geen problemen OF hij bagatelliseert het en schijt ondertussen 7 kleuren stront... :)

Deze uitspraken van Berman moeten we even onthouden.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_221277693
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 20:29 schreef TigerXtrm het volgende:
Het is alsof men er niet echt in gelooft ofzo. Onderhoud, hoezo onderhoud? Weet je wat dat kost? Wie gaat dat betalen dan? Beetje dat.
Dat is de neoliberale denkwijze. Maximaal verdienen en daarna laten vertroepen als de buit binnen is.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_221277697
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 20:31 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Berman ziet oprecht geen problemen OF hij bagatelliseert het en schijt ondertussen 7 kleuren stront... :)

Deze uitspraken van Berman moeten we even onthouden.
Natuurlijk schijt hij 7 kleuren stront. Als dat gebouw instort, zeker als er doden vallen, dan heeft ie een claim van honderden miljoenen aan z'n broek en gaat dat hele bedrijf failliet.
pi_221280761
Het kanaal B1M zal binnen enkele weken toch wel met een uitgebreide analyse komen. Die de vreemde uitspraken van die projectmanager flink onderuit gaan halen . :D
pi_221280811
quote:
80s.gif Op woensdag 8 juli 2026 16:12 schreef ACT-F het volgende:
Niks aan de jongens. Ze fixen het wel even. Slaap rustig verder:
[..]
https://therealdeal.com/n(...)es-risk-of-collapse/
Hij downplayed de problemen wat maar in essentie zegt hij toch niks geks?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')