Nee hoor. Zie die hoge Britse pief binnen de Britse geheime dienst die jarenlang een dubbelspion was voor Rusland.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:36 schreef probeer het volgende:
[..]
Waarom?
Het achterliggende argument is dat een geloofsuiting blijk zou geven van religieuze vooringenomenheid.
Denk je oprecht dat die vermeende vooringenomenheid plotsklaps wegvalt wanneer het keppeltje/hoofddoekje/bidkruisje af moet?
Je realiseert je hoop ik dat dat niet alleen het geval is bij moslims?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik wil niet te maken hebben met iemand in zo'n positie die vanuit haar geloof mij met diepe overtuiging haat omdat ik een ongelovige ben, is dat nou echt zo raar?
Nee, het voorkomt dat mensen die hun religie belangrijker vinden dan hun functie die functie krijgen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:53 schreef probeer het volgende:
[..]
En als ze haar hoofddoek afdoet, dan haat ze je opeens niet meer? Of hoe werkt dat precies?
Nu kan je aan dat hoofddoekje iig nog zien dat ze je zou haten (ofnouja, dat jij denkt dat ze jou met diepe overtuiging haat). Als ze het af doet kan jij dat straks niet meer zien.
OK, maar is je argument dan niet dat zo iemand überhaupt niet geschikt is voor dat beroep?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. Iemand die het hoofddoekje laat prevaleren boven de neutraliteit van een uniform, is dus niet neutraal. En zal mij dus niet het gevoel geven dat ik die persoon kan vertrouwen. Iemand die bewust kiest om een hoofddoek niet te dragen, laat zien dat de neutraliteit van het uniform belangrijker is. Dat geeft meer vertrouwen
Ga je nu je pandoradoosje open doen met racist, witte mannen supremacy, extreemrechts, buutenlanderhaat etc ?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:54 schreef beefkeek het volgende:
Je realiseert je hoop ik dat dat niet alleen het geval is bij moslims?
Wederom, irrelevant, die andere geloven drammen hier niet al jaren om. We weten hier allemaal waar deze discussie om draait, de verdere islamisering, krampachtig andere voorbeelden erbij proberen te betrekken is ruis.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:54 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Je realiseert je hoop ik dat dat niet alleen het geval is bij moslims?
Zo iemand is in mijn ogen dan ook inderdaad niet geschikt voor een dergelijk beroep. Net als de mensen die om toestemming voor dat hoofddoekje blijven zeuren, dat doekje is kennelijk belangrijker dan neutraliteit van de functie. Ergo, niet geschikt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:58 schreef probeer het volgende:
[..]
OK, maar is je argument dan niet dat zo iemand überhaupt niet geschikt is voor dat beroep?
Denk je dat wanneer diegene verplicht wordt om dat te veranderen, daarmee dan dus daadwerkelijk neutraal wordt?
Als mijn baas me opdraagt dat ik mijn SP t-shirt niet meer aan mag (dit is hypothetisch, ik doe dat ding nooit aan naar werk) dan maakt mij dat toch niet minder lid van de SP?
Nee, verboden gericht op één bevolkingsgroep is discriminatie. Dus of je doet het voor alle geloven, of je doet het niet. Je begint namelijk wel heel dicht in de richting vrijheid van Godsdienst te sturen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wederom, irrelevant, die andere geloven drammen hier niet al jaren om. We weten hier allemaal waar deze discussie om draait, de verdere islamisering, krampachtig andere voorbeelden erbij proberen te betrekken is ruis.
Heb je dat alleen bij gezaghebbers? Of ook bij andere beroepen?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:47 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja , ik kan diegene niet serieus nemen dan, laat je geloofsuitingen thuis en niet op je werk
Dat heb ik overigens ook met vol getatoeëerde agenten etc
Ja, dat is helemaal prima, maar daar gaat het dus eigenlijk niet om, dat is een afleid-argument.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:05 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Nee, verboden gericht op één bevolkingsgroep is discriminatie. Dus of je doet het voor alle geloven, of je doet het niet.
Nee, het laat zien waarom het moeilijk is zo’n verbod in te stellen. Hoe ga je dat doen zonder inbreuk te maken op vrijheid van Godsdienst en zonder één bevolkingsgroep uit te lichten?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is helemaal prima, maar daar gaat het dus eigenlijk niet om, dat is een afleid-argument.
Ligt er aan, een meid achter de kassa vol met tattoos vind ik ook niksquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:06 schreef probeer het volgende:
[..]
Heb je dat alleen bij gezaghebbers? Of ook bij andere beroepen?
Dan is het maar moeilijkquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:08 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Nee, het laat zien waarom het moeilijk is zo’n verbod in te stellen. Hoe ga je dat doen zonder inbreuk te maken op vrijheid van Godsdienst en zonder één bevolkingsgroep uit te lichten?
Ik niet. De VVD deugt gewoon niet. Dat beetje stroop om mijn mond verandert daar niks aan.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:11 schreef Cupfighter het volgende:
Zelden eens met de VVD maar hier sta ik wel achter
Veel ingewikkelder wordt het inderdaad niet. Dit is het uniform, dat draag je. Wil je dat niet? Dan niet die functie. Wordt er ook niemand gediscrimineerdquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan is het maar moeilijk.
Echt, desnoods maken ze maar een grondwet-wijziging en halen ze dat hele achterhaalde gedoe over geloof en daarmee extra rechten eruit.
Maar serieus, dit is echt niet zo onredelijk toch? Er is 1 uniform en als jij, wie dan ook, dat niet kan dragen zoals het is kan je die functie niet vervullen.
Dat is onmogelijk. Je kunt niet het ritueel slachten van dieren door moslims verbieden en het wel toestaan bij joden.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:08 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Nee, het laat zien waarom het moeilijk is zo’n verbod in te stellen. Hoe ga je dat doen zonder inbreuk te maken op vrijheid van Godsdienst en zonder één bevolkingsgroep uit te lichten?
De crux is hier te doen alsof alle religies gelijk zijn, dat zijn ze niet. Sommigen, met name een (de Islam), is aantoonbaar gevaarlijker en daardoor onwenselijker dan anderen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:08 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij al eerder gezegd dat ik daar dan ook niet op tegen ben, mits je dat consequent doorvoert.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan is het maar moeilijk.
Echt, desnoods maken ze maar een grondwet-wijziging en halen ze dat hele achterhaalde gedoe over geloof en daarmee extra rechten eruit.
Maar serieus, dit is echt niet zo onredelijk toch? Er is 1 uniform en als jij, wie dan ook, dat niet kan dragen zoals het is kan je die functie niet vervullen.
Het niks vinden kan natuurlijk best. Smaak en zo.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:10 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ligt er aan, een meid achter de kassa vol met tattoos vind ik ook niks
En dat mijn beste, is wat we in de volksmond discriminatie noemen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De crux is hier te doen alsof alle religies gelijk zijn, dat zijn ze niet. Sommigen, met name een (de Islam), is aantoonbaar gevaarlijker en daardoor onwenselijker dan anderen.
Sja, niet groot, maar goed, als we alleen mogen discussiëren over dingen die 100% zeker zijn wordt het ook zo saaiquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:19 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij al eerder gezegd dat ik daar dan ook niet op tegen ben, mits je dat consequent doorvoert.
Hoe groot denk je dat de kans is dat die grondwetswijziging er daadwerkelijk komt? Zonder die grondwetswijziging ontkom je er dus niet aan dit consequent toe te passen op elk geloof.
Nee dat denk ik niet, ik doe ook gewoon tegen een zorgverlener met een hoofddoekje maar ik voel me minderprettigquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:20 schreef probeer het volgende:
[..]
Het niks vinden kan natuurlijk best. Smaak en zo.
Maar denk je dan ook dat ze jou anders gaat behandelen omdat zij wel zichtbare tattoos heeft en jij niet? Of, bijvoorbeeld bij iemand in de zorg met een hoofddoekje?
In de praktijk komt het bij de politie ook amper voor omdat er weinig moslima’s bij de politie op straat lopen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, niet groot, maar goed, als we alleen mogen discussiëren over dingen die 100% zeker zijn wordt het ook zo saai.
Maar van mij mag het dus idd uiteraard voor elk geloof hoor, maar mijn punt blijft dat het daar dus in de praktijk helemaal niet over gaat, de islam wil de hoofddoek weer meer normaliseren en daarom speelt deze discussie nu, alweer.....
Niet niks nee, het is de bedoelingquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:27 schreef beefkeek het volgende:
[..]
In de praktijk komt het bij de politie ook amper voor omdat er weinig moslima’s bij de politie op straat lopen.
Het probleem is een beetje dat die vrouwen van hun gelooof een hoofddoek moeten dragen. Dat verbieden betekent dat ze daar niet kunnen werken of tegen hun eigen geloof in moeten gaan.
Dat is niet niks.
Mij is altijd verteld dat het een eigen keuze is, het staat iedereen natuurlijk vrij om keuzes te maken die hem of haar ongeschikt maken voor een bepaalde functie.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:27 schreef beefkeek het volgende:
[..]
In de praktijk komt het bij de politie ook amper voor omdat er weinig moslima’s bij de politie op straat lopen.
Het probleem is een beetje dat die vrouwen van hun gelooof een hoofddoek moeten dragen. Dat verbieden betekent dat ze daar niet kunnen werken of tegen hun eigen geloof in moeten gaan.
Dat is niet niks.
Dat is dus een keuze inderdaad. Of aanpassen en integreren of je koppig vasthouden aan niet-Westerse gewoonten.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:27 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dat is niet niks.
Als men zo gaat redeneren dan worden de ongelovigen toch gediscrimineerd door de ouderwetse gelovigen?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:20 schreef beefkeek het volgende:
[..]
En dat mijn beste, is wat we in de volksmond discriminatie noemen.
En dat is dan ook waarom deze discussie nu weer speelt, als ze deze stap winnen gaan ze door naar de politie etc.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:42 schreef Tengano het volgende:
En tja, als er een mogelijkheid wordt geboden om te integreren maar je wil perse vasthouden aan je niet Westerse gewoonten, dan moet je dus ook niet zeuren al je afgewezen, of zoals ze vanuit de slachtofferrol roepen gediscrimineerd wordt.
Als ik mijn schoenen niet uit wil doen in de moskee dan kom ik ook niet binnen.
De hele islam is gebouwd op de grondvesten van discriminatie en suprematie.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:45 schreef torentje het volgende:
Als men zo gaat redeneren dan worden de ongelovigen toch gediscrimineerd door de ouderwetse gelovigen?
BOA’s is nogal wat breder dan alleen politie, wil je dit dan doen voor alle functies wat onder de BOA koepel valt doen, of alleen handhaving?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet niks nee, het is de bedoeling.
Als je die hoofddoek niet af mag zetten bewijs je dat je die wet belangrijker vindt dan de daadwerkelijke wet, en dan hoor je dus niet in een zo'n functie. Wie zegt dat het alleen bij het "negeren" van het uniform blijft?
En als je vindt dat ik dan weinig respect of empathie heb voor gelovigen, dat klopt.
Vrijheid van geloof geldt niet alleen voor geloven die jij leuk vindt, dat geldt voor alle geloven.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is dus een keuze inderdaad. Of aanpassen en integreren of je koppig vasthouden aan niet-Westerse gewoonten.
Wat ik vind is verder niet zo relevant. Het gaat om de effecten van een religie die objectief en feitelijk aantoonbaar zijn in een samenleving.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:01 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Vrijheid van geloof geldt niet alleen voor geloven die jij leuk vindt, dat geldt voor alle geloven.
Kijk, ik heb ook niet alle wijsheid in pacht. Ik, en dat is echt persoonlijk dan, zou geen probleem hebben met een totaalverbod mbt religie in de politiek, handhaving, alles dat er toe doet, daar hoef ik geen geheim van te maken denk ikquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:59 schreef beefkeek het volgende:
[..]
BOA’s is nogal wat breder dan alleen politie, wil je dit dan doen voor alle functies wat onder de BOA koepel valt doen, of alleen handhaving?
Uitingen van geloof is nogal veel breder dan alleen een hoofdoek. Hoe ga je dat doen met vasten, bidden voor het eten etc?
Het punt is dat die hoofdoek een uiting van geloof is. Als je die wil verbieden, waar stop je dan? Als je neutraliteit uit wil stralen moet je dus elke vorm van persoonlijke identiteit weghalen en gaan voor uniformiteit, niet alleen een hoofddoek.
De islam zal de eerste zijn die die vrijheid van geloof zal afschaffen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:01 schreef beefkeek het volgende:
Vrijheid van geloof geldt niet alleen voor geloven die jij leuk vindt, dat geldt voor alle geloven.
Ah de argumenten zijn op dus probeer je me op mijn karakter aan te spreken? Waarom zou je dit alleen voor de Islam willen verbieden? Is het dan toch gewoon discriminatie?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat ik vind is verder niet zo relevant. Het gaat om de effecten van een religie die objectief en feitelijk aantoonbaar zijn in een samenleving.
Dan kun je wel blijven benadrukken dat het voor alle geloven geldt. Maat toen dit ooit was bedacht was de Islam in West-Europa nagenoeg onbekend. Waarom zou je hier dan stug aan vast willen houden behalve als je zelf moslim bent of de Islam wilt verdedigen?
Ik ook niet, mits dat voor elke religie geldt. SGP houdt er vaak net zulke rare gedachten op na, waarom die dan niet?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk, ik heb ook niet alle wijsheid in pacht. Ik, en dat is echt persoonlijk dan, zou geen probleem hebben met een totaalverbod mbt religie in de politiek, handhaving, alles dat er toe doet, daar hoef ik geen geheim van te maken denk ik.
Hoe we in de praktijk moeten voorkomen dat de politieke islam te veel invloed krijgt, dat is een vraagstuk voor de experts.
Jaja, die ook, al het geloof weg uit de politiek etc.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:09 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik ook niet, mits dat voor elke religie geldt. SGP houdt er vaak net zulke rare gedachten op na, waarom die dan niet?
In welk scenario heeft de Islam meer dan 2/3e van alle zetels in de Tweede Kamer om dat te kunnen doen?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
De islam zal de eerste zijn die die vrijheid van geloof zal afschaffen.
Realiseer jij je dat wel.
Het is vooral de vraag waarom sommigen de Islam altijd maar willen verdedigen. En het komt keer op keer vanuit dezelfde hoek. 'Ja, maar dit gemeen', 'Ja, maar dat is discriminatie', 'Ja, maar dat is oneerlijk', 'Ja, maar dat is niet gelijk'.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk, ik heb ook niet alle wijsheid in pacht. Ik, en dat is echt persoonlijk dan, zou geen probleem hebben met een totaalverbod mbt religie in de politiek, handhaving, alles dat er toe doet, daar hoef ik geen geheim van te maken denk ik.
Hoe we in de praktijk moeten voorkomen dat de politieke islam te veel invloed krijgt, dat is een vraagstuk voor de experts.
Dat is uitgelegd: de Islam is anno 2026 onvergelijkbaar met het Christendom, Jodendom of welke andere religie dan ook. En het heeft niets met jou karakter te maken, dit is een forum, ik ken je niet eens, het gaat om het standpunt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:08 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ah de argumenten zijn op dus probeer je me op mijn karakter aan te spreken? Waarom zou je dit alleen voor de Islam willen verbieden? Is het dan toch gewoon discriminatie?
Hoeveel stemmen PRO D66 en DENK al bij elkaar heeft weet ik niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:11 schreef beefkeek het volgende:
In welk scenario heeft de Islam meer dan 2/3e van alle zetels in de Tweede Kamer om dat te kunnen doen?
Of is dit wat ze angst zaaien noemen?
Neuh, aangezien ze dit al 1400 jaar doen is dit gewoon lange termijn werk voor de politieke islam, die meerderheid komt er vanzelf wel, kan nog wel even duren, maar ze hebben dus alle tijd.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:11 schreef beefkeek het volgende:
[..]
In welk scenario heeft de Islam meer dan 2/3e van alle zetels in de Tweede Kamer om dat te kunnen doen?
Goed verhaal, het is nog steeds discriminatie. Oftewel, niet uitvoerbaar.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is vooral de vraag waarom sommigen de Islam altijd maar willen verdedigen. En het komt keer op keer vanuit dezelfde hoek. 'Ja, maar dit gemeen', 'Ja, maar dat is discriminatie', 'Ja, maar dat is oneerlijk', 'Ja, maar dat is niet gelijk'.
Oké, dan vindt men het toch maar gemeen, discriminatie, oneerlijk en niet gelijk?
Als dat de Westerse samenlevingen beschermd, dan is dat het waard. Of wij maken nu onderscheid of het wordt over een x-aantal decennia gedaan door de in razendsnel groeiende Islamitische samenlevingen.
Je moet wel ontzettend naïef zijn als je denkt dat het leven hier in Nederland (of welk ander land) straks precies hetzelfde is als er straks een kwart of de helft van het land Islamitisch is.
[..]
Dat is uitgelegd: de Islam is anno 2026 onvergelijkbaar met het Christendom, Jodendom of welke andere religie dan ook. En het heeft niets met jou karakter te maken, dit is een forum, ik ken je niet eens, het gaat om het standpunt.
Zeg je nu serieus dat PRO D66 en DENK bij elkaar de grondwet aan zouden willen passen om de vrijheid van geloof eruit te halen en alleen de Islam toe te staan?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:14 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hoeveel stemmen PRO D66 en DENK al bij elkaar heeft weet ik niet.
Maar hun islamitisch streven is natuurlijk onmiskenbaar. En het is dan ook D66 die tegen dit verbod is samen met die andere twee anti Westerse partijen natuurlijk.
Je kunt prima intergreren in Nederland zonder dat je meteen je eigen cultuur overboord moet gooien.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:42 schreef Tengano het volgende:
En tja, als er een mogelijkheid wordt geboden om te integreren maar je wil perse vasthouden aan je niet Westerse gewoonten, dan moet je dus ook niet zeuren als je afgewezen, of zoals ze vanuit de slachtofferrol roepen gediscrimineerd wordt.
Als ik mijn schoenen niet uit wil doen in de moskee dan kom ik ook niet binnen.
Nou inderdaad. Niemand kan zich toch voorstellen dat een partij als DENK dit zou willen of doenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:20 schreef beefkeek het volgende:
Zeg je nu serieus dat PRO D66 en DENK bij elkaar de grondwet aan zouden willen passen om de vrijheid van geloof eruit te halen en alleen de Islam toe te staan?
Kom op zeg.
Dat is niet nodig en zo werkt het vaak ook niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:11 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Je had het ook over PRO en D66.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:21 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Niemand kan zich toch voorstellen dat een partij als DENK dit zou willen of doen![]()
#koekoek
Dat was niet de discussie. Er werd gezegd dat het verboden zou worden (vrijheid van geloof afschaffen).quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is niet nodig en zo werkt het vaak ook niet.
Onderzoek toont aan dat voor (grote) maatschappelijke veranderingen is een groep van een kwart genoeg, zie bijvoorbeeld ook: Research Finds Tipping Point for Large-Scale Social Change. De verandering zelf zal ook een proces zijn.
Het is dus geen quasi dystopisch scenario waar moslims ineens de Tweede Kamer binnen rennen en een coupe plegen maar gradueel over tijd steeds meer invloed kunnen uitoefenen in de samenleving en hun normen, waarden en religieuze cultuur normaliseren. En dit is een proces dat nu al gaande is in de samenleving.
Nee, maar wel Islam tot de norm maken. Denk bijvoorbeeld aan het officieel maken van de Islamitische feestdagen. Wellicht een stap daarnaartoe is het weghalen van de Christelijke feestdagen als leidend. Maar dit kun je zelf ook wel invullen. Je dacht toch immers niet dat over tijd, waar de Islam groeit, het Christendom afneemt en secularisering toeneemt dat je voor altijd kunt vasthouden aan de Christelijke feestdagen?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:20 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Zeg je nu serieus dat PRO D66 en DENK bij elkaar de grondwet aan zouden willen passen om de vrijheid van geloof eruit te halen en alleen de Islam toe te staan?
Kom op zeg.
PRO en D666 hebben overduidelijk meer affiniteit met de islam, immigranten, moslims en Palestina.quote:
Ja, aan de kant van de redelijkheid. De kant die niet iedereen over één kam scheert. De kant die Nederland niet roomblank hoeft te hebben en termen als omvolking om te kotsen vindt. Die kant?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
PRO en D666 hebben overduidelijk meer affiniteit met de islam, immigranten, moslims en Palestina.
Niet zo gek dus dat die anti westerse clubjes dus ook nog meer ruimte en voorrang zullen verlenen aan de islam en de verdere afbraak van dit land met Joods/Christelijke waarden.
Dat zien we nu al, en ook dit is daar weer een voorbeeld van, en jij laat heel duidelijk zien aan welke kant je daarin staat.
Tja, en toen waren je argumenten dus blijkbaar op.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:34 schreef beefkeek het volgende:
Ja, aan de kant van de redelijkheid. De kant die niet iedereen over één kam scheert. De kant die Nederland niet roomblank hoeft te hebben en termen als omvolking om te kotsen vindt. Die kant?
Je loopt compleet vast in de discussie en begint ineens te schermen met anti-westers, of dat PRO en D66 Nederland Islamitisch zouden willen maken. Wat is dat dan voor kolder?
Nee hoor, ik reageerde gewoon op jouw gebrek aan argumenten. Die waren een post of 6 geleden tenslotte al op.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Tja, en toen waren je argumenten dus blijkbaar op.
Prettige avond dan nog verder.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:38 schreef beefkeek het volgende:
Nee hoor, ik reageerde gewoon op jouw gebrek aan argumenten. Die waren een post of 6 geleden tenslotte al op.
Geen enkel geloof is aantrekkelijk, omdat die ouderwetse gebruiken en tradities hebben.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:01 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Alsof een boa met een keppeltje ook iets serieus is. Zie je het al voor, probeer überhaupt eens met een keppeltje door bepaalde wijken te lopen, dan ontstaan er al snel conflict, vaak met een bepaalde groep als aanstichter/dader.
Hoeveel BOA's zijn er eigenlijk met een hoofddoek op?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:42 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
Dat keppeltje is erbij verzonnen door de berichtgevers om af te leiden van de hoofddoek.
Natuurlijk gaat een Jood niet open en bloot voor BOA spelen met een keppeltje op. Dat is suïcide.
Daar zijn geen cijfers over bekend aangezien dat per gemeente verschilt qua 'beleid'.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:14 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Hoeveel BOA's zijn er eigenlijk met een hoofddoek op?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |