Ik kan dus nog wel wat meer roken en drinken ter compensatie.quote:
Nou inderdaad. We moeten ons zo druk maken blijkbaar over dit soort dingen, dat is geen leven. Ja, een schuldig en angstig leven.quote:
Roken vergeten! Toegevoegd.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:51 schreef Eightyone het volgende:
Roken had je natuurlijk ook nog.
En sterk bewerkt en/of verhit voedsel.
Juist nietquote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:04 schreef nostra het volgende:
Ja, een vergadering wandelend doen, that'll work.
Krijgen we nu voor elke scheet een bericht dat het kankerverwekkend is?
Natuurlijk niet, dat zit ergens verborgen in een tabelletje op pagina 20 van de "studie" die toch niemand leest. Zo gaat het altijd.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Overigens zie ik in dit soort nieuwsberichten, en idem weer in dit geval, zelden verduidelijkt worden hoeveel groter dat grotere risico dan wel niet zou zijn.
Ik vind "haal op je werk zelf koffie" ook in de categorie wereldvreemd vallen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:16 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Qua wereldvreemdheid komt dit idd in de de richting van die ratel die in coronatijd aangeraden werd.
Dat is nog het dodelijkst van allemaalquote:
Voor mij wel in elk geval.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is nog het dodelijkst van allemaal
100% overlijdingskans 😱
Langdurig liggen ook. Na elk half uur even je wekker zetten en opstaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:54 schreef mschol het volgende:
langdurig staan zal op een of andere manier ook wel slecht voor je zijn
Deze Indiėr kan daar over meepraten:quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:54 schreef mschol het volgende:
langdurig staan zal op een of andere manier ook wel slecht voor je zijn
Ik heb nooit gerookt, maar heb het inmiddels wel met eten.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:13 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik laat mijn rookwaar al jaren buiten de werkkamer. Elke sigaret is een gezondheidsboost.
Vaak vragen collega's wel of je iets wil drinken als ze zelf iets gaan halen. Maar dat is irritant want ik wil zelf lopen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik vind "haal op je werk zelf koffie" ook in de categorie wereldvreemd vallen.![]()
Alsof we te veel zitten omdat een juffrouw Jannie ons steeds koffie komt brengen.![]()
[ afbeelding ]
Ongeveer een anderhalf keer zo grote kans op kanker, als je het meest inactieve kwartiel vergelijkt met het meest actieve kwartiel.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Overigens zie ik in dit soort nieuwsberichten, en idem weer in dit geval, zelden verduidelijkt worden hoeveel groter dat grotere risico dan wel niet zou zijn.
Loopband onder het bureau. Dan blijven ze ook lekker warm door de beweging, dus hoeft de verwarming niet aan in de winter. En je kan er een dynamo op zetten om de computer stroom te geven. Dus dan moeten ze wel doorlopen, want anders valt de computer uit.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:01 schreef MichaelScott het volgende:
Tijd dat alle kantoorwerkers gevarentoeslag krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |