Huh heftig, die had ik niet aan zien komen. Sterkte aan de familie.quote:Op zondag 12 juli 2026 08:29 schreef pullup het volgende:
What the hell, dat is onverwacht
[ afbeelding ]
Empathie is voor hem een abstract concept, dus dan doet hij maar alsof hij een spannende scoop heeft.quote:Op zondag 12 juli 2026 09:34 schreef KoosVogels het volgende:
Toch wel tamelijk briljant hoe Trump het overlijden met de wereld deelt
Lindsay Graham is dead!
[ x ]
Sow, das idd onverwacht jaquote:Op zondag 12 juli 2026 08:29 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.nbcnews.com/p(...)n-illness-rcna552722quote:Op zondag 12 juli 2026 10:39 schreef TheVulture het volgende:
"Sudden Ilness" net na een ontmoeting met Zelensky met steunbetuiging. Zou Graham wat Russische spionnen zijn tegengekomen?
Daar was Graham aardig afgeslankt😇quote:Op zondag 12 juli 2026 11:58 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig heeft ie nog vlak voor zijn dood Disneyland kunnen bezoeken.
Die verotte kinderen lopen ook veel te hard weg.quote:
Nou, inderdaad. Misschien een overdosis Ozempicquote:
Het lijk heet waarschijnlijk 'money'.quote:Op zondag 12 juli 2026 09:44 schreef livelink het volgende:
Ben wel benieuwd of er nog wat lijken uit de kast komen na het overlijden van Graham. Zijn ommedraai na zijn uitspraken van 2016 was op zijn minst opmerkelijk.
Zeker onverwacht, ik dacht dat het de aankondiging van het overlijden van McConnell was.quote:Op zondag 12 juli 2026 08:29 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Petrus Aquavitus, de beroemde amforenkoopman?quote:Op zondag 12 juli 2026 13:36 schreef Peligrosso het volgende:
Petrus heeft nog wel wat vragen voor die hond, als hij daar aanbelt straks.
Ik vond er weinig opmerkelijk aan. De hele GOP heeft sindsdien zo'n draai gemaakt. Het gros van zijn tegenkandidaten kotste Trump uit, maar heeft hem daarna omarmd. Dat heeft verder weinig te maken met dat ze radicaal van mening zijn veranderd over Trump, maar meer met electorale overweging en het feit dat je in een primary vooral de eigen fanatieke achterban moet zien te overtuigen.quote:Op zondag 12 juli 2026 09:44 schreef livelink het volgende:
Ben wel benieuwd of er nog wat lijken uit de kast komen na het overlijden van Graham. Zijn ommedraai na zijn uitspraken van 2016 was op zijn minst opmerkelijk.
En ze hebben ook gezien dat Trump makkelijk mensen voor de bus gooit en daar behoorlijk goed in is. Ze zijn gewoon doodsbang voor hem, nog los van hun eigen plucheplakkerij.quote:Op zondag 12 juli 2026 14:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond er weinig opmerkelijk aan. De hele GOP heeft sindsdien zo'n draai gemaakt. Het gros van zijn tegenkandidaten kotste Trump uit, maar heeft hem daarna omarmd. Dat heeft verder weinig te maken met dat ze radicaal van mening zijn veranderd over Trump, maar meer met electorale overweging en het feit dat je in een primary vooral de eigen fanatieke achterban moet zien te overtuigen.
Toen bleken er maar bar weinig echt principiële Republikeinen te bestaan.
Ik denk dat Petrus hem al voor zijn vertrek heeft duidelijk gemaakt dat hij de andere kant op moet.quote:Op zondag 12 juli 2026 13:36 schreef Peligrosso het volgende:
Petrus heeft nog wel wat vragen voor die hond, als hij daar aanbelt straks.
Die komt waarschijnlijk op 4 augustus. Dat is 1 dag na de deadline voor tussentijdse verkiezingen in Kentucky.quote:Op zondag 12 juli 2026 13:46 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Zeker onverwacht, ik dacht dat het de aankondiging van het overlijden van McConnell was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |