Alsof ze allemaal stoned zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:38 schreef vul_maar_in het volgende:
Amerika voetbalt alsof ze er niet net 2 om de oren hebben gekregen.
Amerikanen zijn mokerdom, die denken nog dat Europa een hamburgertent is.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoeveel procent van de Amerikaanse bevolking weet waar Belgie ligt?
Die is net zijn luiers aan het verschonenquote:
Boeien! Ze verliezen welquote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:41 schreef golfer het volgende:
België? Is dat de hoofdstad van Kopenhagen?
Zoiets weet de gemiddelde Amerikaan.
Als een golfquote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:45 schreef Kriegel het volgende:
Ik heb echt nog steeds geen flauw idee hoe ik dat ding moet lezen.
En naar amerikanen moeten kijkenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:45 schreef Vlinder het volgende:
Je zal toch maar die wedstrijden met je rug naar het veld staan
Van links naar rechtsquote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:45 schreef Kriegel het volgende:
Ik heb echt nog steeds geen flauw idee hoe ik dat ding moet lezen.
Zoals gezegd. Prima arbiter ditquote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Redelijk eerlijke leiding van de refs voorlopig
Een minuut geleden bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:46 schreef Wicky15 het volgende:
Wanneer grijpt de VAR nou in bij fout gegeven corners? Heb ook al zo vaak gezien dat de VAR niks doet, raar.
Nee, alleen als het onterecht isquote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:48 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ja leuk, maar ik bedoel, ze doen het niet altijd?
Nog wel. Zal in de rust wel wat instructies van Trump en Infantino krijgen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Redelijk eerlijke leiding van de refs voorlopig
Misschien omdat jij de VAR beelden niet hebt?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:49 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Heb vaak genoeg gezien dit WK dat een fout gegeven corner niet wordt teruggedraaid.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:51 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Misschien omdat jij de VAR beelden niet hebt?
Totodile pwnt die naab.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is jouw opinie op Cyndaquil?
Je ben niet wijs..quote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:52 schreef leolinedance het volgende:
Rustsignaal. Tijd om naar bed te gaan.
Niet echt, want zo is het speelschema nu eenmaal in elkaar gezet!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel knap dat je als land 3 keer in hetzelfde stadion speelt
Mexico groet uquote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat is daar knap aan?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
No era victoriaquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Trump is dol op push the button
Jawel. Bal werd door een Belg in de muur van richting veranderd.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:00 schreef vul_maar_in het volgende:
Courtois gaat niet geheel vrijuit bij die goal
echt heel minimaal, was mij iets te vroeg gecommit van hem maar ok.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Jawel. Bal werd door een Belg in de muur van richting veranderd.
Niet echt fout, maar hij ging wel vrij vroeg die hoek in.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Jawel. Bal werd door een Belg in de muur van richting veranderd.
Gezien het tijdstip vergeef ik je dit.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:04 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
echt heel minimaal, was mij iets te vroeg gecommit van hem maar ok.
Niet eens een klein beetjequote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gezien het tijdstip vergeef ik je dit.
Maar je zit er TOTAAL naast
HIj had daar zijn koppie nooit tegen aan moeten zetten, al is het een logische reactie.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:07 schreef vul_maar_in het volgende:
Zal het morgen nog eens beoordelen. ik kan er zomaar naast zitten als ik Dombo moet geloven.
Zo lichtshow?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hier, ze zetten al PSV muziek op voor Dest voor het begin van de tweede helft.
@:Coco
Die was ook niet dest.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ze hebben Dest trouwens gewisseld.
Die PSV-muziek was dus voor niks. @:Coco
De opkomst ’s nachts is sowieso teleurstellend hier.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb het gevoel dat het topic leeggestroomd is.
Niet heel vreemd tochquote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
De opkomst ’s nachts is sowieso teleurstellend hier.
Je bent zelf teleurstellend!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jij hoeft niet te werken voor je centen hè, Wimlex.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
De meesten hier zullen wel gewoon morgen moeten werken. Ik snap de lage opkomst welquote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat zijn nepperdsquote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:18 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
We accepteren natuurlijk geen excuses als werk enzo.
Ik viel in de rust bijna in slaapquote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb het gevoel dat het topic leeggestroomd is.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we het nou gewoon gezellig houden
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:18 schreef Vlinder het volgende:
[..]
De meesten hier zullen wel gewoon morgen moeten werken. Ik snap de lage opkomst wel
Die is zo lenig als een plank. Dus neequote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:22 schreef maxi-mus het volgende:
Die verdediger had hem ook nog vrij simpel kunnen hebben.
Een hakje was daar heel briljant.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:22 schreef maxi-mus het volgende:
Die verdediger had hem ook nog vrij simpel kunnen hebben.
Dan moeten we de creatieve gezangen van de Amerikanen missen.quote:
Mwah, niet een geweldig team maar de tegenstanders hebben wel geholpen. Al had ik wel echt meer van USA verwacht, heb die toch overschat.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Belgie in de kwartfinale stond niet in mijn bracket trouwens.
Dat ze nog steeds met Tim Ream aankomen is ook wel triestquote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:24 schreef Kriegel het volgende:
Die hebben ook al even geen Howard, Keller of Friedel meer he.
Eindelijk hebben ze dan een redelijk elftal en dan staat er zo'n kutkeeper achterin.
De Belgen kunnen alvast hun anus insmeren met glijmiddel.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:23 schreef Wicky15 het volgende:
Benieuwd hoe België het gaat doen tegen Spanje
Token white guy.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:24 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dat ze nog steeds met Tim Ream aankomen is ook wel triest
Met dank aan Senegal.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Belgie in de kwartfinale stond niet in mijn bracket trouwens.
Ja zal een lastige zaak worden, maar wie weet.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:25 schreef superniger het volgende:
[..]
De Belgen kunnen alvast hun anus insmeren met glijmiddel.
5-0 Spanje
Ja want Spanje was ONTZETTEND goed.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:25 schreef superniger het volgende:
[..]
De Belgen kunnen alvast hun anus insmeren met glijmiddel.
5-0 Spanje
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:25 schreef superniger het volgende:
[..]
De Belgen kunnen alvast hun anus insmeren met glijmiddel frituurvet.
5-0 Spanje
Er wordt ook wel wat af gejankt zeg dit toernooi. Gênant.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:26 schreef SamCooke het volgende:
Pulisic met zijn beste Christiano impressie
Had vooraf wel 50-50 gezegd hoor, misschien licht voordeel België.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:29 schreef vul_maar_in het volgende:
Wel schattig dat USA denkt dat ze hier een kans maakten.
Omdat je hulp vanuit de FIFA ingecalculeerd had?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:30 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Had vooraf wel 50-50 gezegd hoor, misschien licht voordeel België.
Ik zal maar niet vertellen dat mijn voorspelling 2-1 was.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:29 schreef vul_maar_in het volgende:
Wel schattig dat USA denkt dat ze hier een kans maakten.
Neuh, dat niet. Denk dat ik USA wat overschat heb.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat je hulp vanuit de FIFA ingecalculeerd had?
Nee hoor. USA levert wel een wanprestatie en Belgie is ineens 2 klassen beter dan ze dit gehele toernooi waren.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:31 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Neuh, dat niet. Denk dat ik USA wat overschat heb.
USA heeft ook alleen tegen kutploegen gespeeld tot nu toe natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vertellen dat mijn voorspelling 2-1 was.
Al is dit veruit de slechtste pot van USA dit toernooi.
Ja en Belgie afgezien van Senegal ook, en dat was een Houdini-act van heb ik jou daar.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:32 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
USA heeft ook alleen tegen kutploegen gespeeld tot nu toe natuurlijk
Je vergeet een belgie ergens denk ikquote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja en Belgie afgezien van Senegal ook, en dat was een Houdini-act van heb ik jou daar.
En die wedstrijden waren ECHT slecht.
Fair enough.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja en Belgie afgezien van Senegal ook, en dat was een Houdini-act van heb ik jou daar.
En die wedstrijden waren ECHT slecht.
Neuh.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:34 schreef Vlinder het volgende:
Zijn jullie eigenlijk ook zo verschrikkelijk moe?
Doodmoequote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:34 schreef Vlinder het volgende:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:34 schreef Vlinder het volgende:
Gelukkig geen verlengingen en penalties waarschijnlijk. Zometeen gelijk naar bedquote:
Kev is beetje een Gakpo gewordenquote:
@Cocoquote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kev is beetje een Gakpo geworden
Nee mag de VAR nietquote:
Ah, nu snap ik wat je bedoelde. Ze mogen dus alleen een onterecht gegeven hoekschop overturnen.quote:
Misschien overdreven maar heeft toch veel van zijn pluimpjes verlorenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ter info, je pakt hem achter de schermen maar aan
Ook wel dom eigenlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze kunnen alleen een verkeerd gegeven intrekken maar niet andersom meen ik
@Cocoquote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Misschien overdreven maar heeft toch veel van zijn pluimpjes verloren
@Coco? Hoe dat?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Misschien overdreven maar heeft toch veel van zijn pluimpjes verloren
Is hij dan zo'n KDB fan?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Pak hem hier maar aan.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:45 schreef Wicky15 het volgende:
Nou, ik heb het wel gezien. Ben kapot, lekker tukken.
Slaaplekker allemaal
gezellig. die lust ook vast wel een bakkie.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over 4 uur staat hier de monteur voor onderhoud aan het ventilatiesysteem voor de deur.
Zijn probleemquote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over 4 uur staat hier de monteur voor onderhoud aan het ventilatiesysteem voor de deur.
Als ie met heeeeele kleine oogjes aankomt weet je dat je een gesprek hebt te pakkenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geen vriendin om de deur openmaken aan uit te besteden?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zou de monteur ook op prijs stellenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:50 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Geen vriendin om de deur openmaken aan uit te besteden?
Hier heb ik HELEMAAL geen zin in.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:49 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Als ie met heeeeele kleine oogjes aankomt weet je dat je een gesprek hebt te pakken
Komt goedquote:
4 slechts.quote:
Goh wat jammer dat je nu pas binnenkomt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
NOS: Belgen domineren, Amerikanen spelen verrassend mak
Vermoeden van… 🤔
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |