Neuh, dat niet. Denk dat ik USA wat overschat heb.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat je hulp vanuit de FIFA ingecalculeerd had?
Nee hoor. USA levert wel een wanprestatie en Belgie is ineens 2 klassen beter dan ze dit gehele toernooi waren.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:31 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Neuh, dat niet. Denk dat ik USA wat overschat heb.
USA heeft ook alleen tegen kutploegen gespeeld tot nu toe natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vertellen dat mijn voorspelling 2-1 was.
Al is dit veruit de slechtste pot van USA dit toernooi.
Ja en Belgie afgezien van Senegal ook, en dat was een Houdini-act van heb ik jou daar.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:32 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
USA heeft ook alleen tegen kutploegen gespeeld tot nu toe natuurlijk
Je vergeet een belgie ergens denk ikquote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja en Belgie afgezien van Senegal ook, en dat was een Houdini-act van heb ik jou daar.
En die wedstrijden waren ECHT slecht.
Fair enough.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja en Belgie afgezien van Senegal ook, en dat was een Houdini-act van heb ik jou daar.
En die wedstrijden waren ECHT slecht.
Neuh.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:34 schreef Vlinder het volgende:
Zijn jullie eigenlijk ook zo verschrikkelijk moe?
Doodmoequote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:34 schreef Vlinder het volgende:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:34 schreef Vlinder het volgende:
Gelukkig geen verlengingen en penalties waarschijnlijk. Zometeen gelijk naar bedquote:
Kev is beetje een Gakpo gewordenquote:
@Cocoquote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kev is beetje een Gakpo geworden
Nee mag de VAR nietquote:
Ah, nu snap ik wat je bedoelde. Ze mogen dus alleen een onterecht gegeven hoekschop overturnen.quote:
Misschien overdreven maar heeft toch veel van zijn pluimpjes verlorenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:Coco
Ter info, je pakt hem achter de schermen maar aan
Ook wel dom eigenlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze kunnen alleen een verkeerd gegeven intrekken maar niet andersom meen ik
@Cocoquote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Misschien overdreven maar heeft toch veel van zijn pluimpjes verloren
@Coco? Hoe dat?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Misschien overdreven maar heeft toch veel van zijn pluimpjes verloren
Is hij dan zo'n KDB fan?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:Coco
Pak hem hier maar aan.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:45 schreef Wicky15 het volgende:
Nou, ik heb het wel gezien. Ben kapot, lekker tukken.
Slaaplekker allemaal
gezellig. die lust ook vast wel een bakkie.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over 4 uur staat hier de monteur voor onderhoud aan het ventilatiesysteem voor de deur.
Zijn probleemquote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over 4 uur staat hier de monteur voor onderhoud aan het ventilatiesysteem voor de deur.
Als ie met heeeeele kleine oogjes aankomt weet je dat je een gesprek hebt te pakkenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geen vriendin om de deur openmaken aan uit te besteden?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zou de monteur ook op prijs stellenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:50 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Geen vriendin om de deur openmaken aan uit te besteden?
Hier heb ik HELEMAAL geen zin in.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:49 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Als ie met heeeeele kleine oogjes aankomt weet je dat je een gesprek hebt te pakken
Komt goedquote:
4 slechts.quote:
Goh wat jammer dat je nu pas binnenkomt.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
NOS: Belgen domineren, Amerikanen spelen verrassend mak
Vermoeden van… 🤔
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |