Nee, alleen als het onterecht isquote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:48 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ja leuk, maar ik bedoel, ze doen het niet altijd?
Nog wel. Zal in de rust wel wat instructies van Trump en Infantino krijgen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Redelijk eerlijke leiding van de refs voorlopig
Misschien omdat jij de VAR beelden niet hebt?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:49 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Heb vaak genoeg gezien dit WK dat een fout gegeven corner niet wordt teruggedraaid.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:51 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Misschien omdat jij de VAR beelden niet hebt?
Totodile pwnt die naab.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is jouw opinie op Cyndaquil?
Je ben niet wijs..quote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:52 schreef leolinedance het volgende:
Rustsignaal. Tijd om naar bed te gaan.
Niet echt, want zo is het speelschema nu eenmaal in elkaar gezet!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel knap dat je als land 3 keer in hetzelfde stadion speelt
Mexico groet uquote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat is daar knap aan?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
No era victoriaquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 7 juli 2026 02:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Trump is dol op push the button
Jawel. Bal werd door een Belg in de muur van richting veranderd.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:00 schreef vul_maar_in het volgende:
Courtois gaat niet geheel vrijuit bij die goal
echt heel minimaal, was mij iets te vroeg gecommit van hem maar ok.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Jawel. Bal werd door een Belg in de muur van richting veranderd.
Niet echt fout, maar hij ging wel vrij vroeg die hoek in.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Jawel. Bal werd door een Belg in de muur van richting veranderd.
Gezien het tijdstip vergeef ik je dit.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:04 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
echt heel minimaal, was mij iets te vroeg gecommit van hem maar ok.
Niet eens een klein beetjequote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gezien het tijdstip vergeef ik je dit.
Maar je zit er TOTAAL naast
HIj had daar zijn koppie nooit tegen aan moeten zetten, al is het een logische reactie.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:07 schreef vul_maar_in het volgende:
Zal het morgen nog eens beoordelen. ik kan er zomaar naast zitten als ik Dombo moet geloven.
Zo lichtshow?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hier, ze zetten al PSV muziek op voor Dest voor het begin van de tweede helft.
@:Coco
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |