ik vind dit een logische strategiequote:Op maandag 6 juli 2026 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga vannacht sowieso goedslapen
Of ik win geld of mijn liefste België is door.
Dit maak je alleen jezelf maar wijs.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Man man...quote:Op maandag 6 juli 2026 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Goedzo.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Man man...
Ik zou geen cent willen verdienen door de US![]()
Bloedgeld
Soort aflaat. maar dan laffer.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Man man...
Ik zou geen cent willen verdienen door de US![]()
Bloedgeld
Ik vind dat echt zo’n goat strategiequote:Op maandag 6 juli 2026 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die pizza zal vast en zeker lekker zijnquote:Op maandag 6 juli 2026 22:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet overal meer.
Dit zijn echte prijzenEigenaar is een 80-jarige Italiaan
[ afbeelding ]
Daar geloof ik geen klap van want hij verkoopt pizza met ananas.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat als je maar een halve pizza wil?quote:Op maandag 6 juli 2026 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier heb je een pizzeria waar alle pizza's 2 keer de helft kosten.
Hoe was de strategie van Russel?quote:Op maandag 6 juli 2026 22:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo’n goat strategie
Wel een eindje rijden naar Zuid-Afrika voor Dennisquote:Op maandag 6 juli 2026 22:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bergkamp op het WK 2010, dan waren we wel wereldkampioen geworden
Bergkamp zou nooit in het vliegtuig zijn gestapt.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bergkamp op het WK 2010, dan waren we wel wereldkampioen geworden
Bejaarden zitten overal met hun smerige poephanden aan, zou niks van lustenquote:Op maandag 6 juli 2026 22:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uiteindelijk eindigt capuchon onder een brug maar wel wereldkampioen, altijd blijquote:Op maandag 6 juli 2026 22:25 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Volgende ronde weer doen, maar dan voor 500 euro. En daarna voor 5000.
En niet eens voor ¤ 150,-.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar geloof ik geen klap van want hij verkoopt pizza met ananas.
Goed. Buiten gebleven tijdens de safety om track position te gainen op Lewis.quote:
Een Italiaan met overgewicht die boos kijkt in ruststand vertrouw ik altijd met pizza'squote:Op maandag 6 juli 2026 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar geloof ik geen klap van want hij verkoopt pizza met ananas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |