hahah kijk mij weer niet scoren. lach maar etters.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
En de lach. De cynische lach van Ronaldo.
Als student moet je dingen maar accepterenquote:Op maandag 6 juli 2026 22:21 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Wie probeerde ons net nog 4 sneetjes wit met een triest kliekje erop aan te smeren als zijnde pizza?
Hier mag je voor 6 euro aan de tepels vd vrouw van de eigenaar zuigenquote:Op maandag 6 juli 2026 22:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hier heb je een pizzeria waar je voor 6 euro een teringlekkere napolitaanse pizza hebt die handgemaakt is
Pizza moet altijd handgemaakt zijnquote:Op maandag 6 juli 2026 22:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hier heb je een pizzeria waar je voor 6 euro een teringlekkere napolitaanse pizza hebt die handgemaakt is
quote:Op maandag 6 juli 2026 22:22 schreef Mikeytt het volgende:
Waarom heb je eigenlijk een UI van Roy Donders?SPOILER: SPOILER OVER DOELPUNTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pindazakje
Die drinkt een Amstel in bed.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moderator @:R-woud93 is ook in slaap gevallen
Toen verloren we van Portugal :-(quote:Op maandag 6 juli 2026 22:23 schreef DrDentz het volgende:
Als Van Bssten nog speelde op zijn 41ste, was hij nog als speler actief op het WK 2006
Ik wil die titel niet.quote:
En Cruijff op het EK 1988.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:23 schreef DrDentz het volgende:
Als Van Bssten nog speelde op zijn 41ste, was hij nog als speler actief op het WK 2006
En je was de hele dag zo boos.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga vannacht sowieso goedslapen
Of ik win geld of mijn liefste België is door.
Volgende ronde weer doen, maar dan voor 500 euro. En daarna voor 5000.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga vannacht sowieso goedslapen
Of ik win geld of mijn liefste België is door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |