OKquote:Op maandag 6 juli 2026 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mooie omgeving?
aardige mensen?
lekker eten?
Ik zie een uitdaging voor je komende weekquote:
Een resort bouwenquote:
Dat moet je aan trump vragenquote:Op maandag 6 juli 2026 01:12 schreef chufi het volgende:
dat is een idee.. wel aan de kust neem ik aan
OK triest geval die Trump familie.....quote:Op maandag 6 juli 2026 01:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/26(...)-en-een-trump-resort
Yepquote:
We gaan op hem jagen bedoel je?quote:Op maandag 6 juli 2026 01:26 schreef chufi het volgende:
Jaren terug al die zoon die zeldzame beschermde berggeiten ging jagen in Spanje ... Tijd om eens iets terug te verwachten dat wel raakt
Is weer eens wat anders jaquote:
Ah daar ben je.quote:
Stoute wekkerquote:
Nou komen de straaljagers ook meteen in actie hierquote:
Ik hoor ze.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou komen de straaljagers ook meteen in actie hier
Hey SBE.quote:
Ook de kerkklokken? Die deden ook meequote:
Vlogen hier net behoorlijk wat over. Vanmorgen ook al.quote:
Laatst landde 1 vlak voor mijn neus, ik keek zo de cockpit in.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:21 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Vlogen hier net behoorlijk wat over. Vanmorgen ook al.
Waarschijnlijk weer een oefening.
https://www.omropfryslan.(...)rnationale-opleidingquote:Op maandag 6 juli 2026 12:21 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het is wel schrikken soms. Op de snelweg richting Harlingen staan ook waarschuwingsborden volgens mij.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Laatst landde 1 vlak voor mijn neus, ik keek zo de cockpit in.
Dan is zon ding echt enorm vlak voor je otootje
Opgelostquote:Op maandag 6 juli 2026 12:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.omropfryslan.(...)rnationale-opleiding
Wat vind je van de nieuwe burgemeester?quote:Op maandag 6 juli 2026 12:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.omropfryslan.(...)rnationale-opleiding
Hebben we dat ook weer gehad.quote:
Het was Stiens Leeuwarden. Deze vloog iets te laag aan.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:28 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het is wel schrikken soms. Op de snelweg richting Harlingen staan ook waarschuwingsborden volgens mij.
[..]
Opgelost
Nog vrij weinig. Hij is er net.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat vind je van de nieuwe burgemeester?
La Fuente ?quote:Op maandag 6 juli 2026 12:31 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hebben we dat ook weer gehad.
Tot half 1 in de nacht snoeiharde hardcoreEn de wind waaide al het geluid deze kant op. Die DJ met dat knotje op zijn hoofd was hier ook. Ben zijn naam ff kwijt.
Jep die.quote:
quote:
Vliegende kerkklokken. Dat zie je niet vaakquote:Op maandag 6 juli 2026 12:21 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De rum is hier ook nog niet opquote:Op maandag 6 juli 2026 12:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Vliegende kerkklokken. Dat zie je niet vaak
Zeldzaam iddquote:Op maandag 6 juli 2026 12:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Vliegende kerkklokken. Dat zie je niet vaak
Zoiets jaquote:
Blatterquote:Op maandag 6 juli 2026 13:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)g#Echobox=1783335780
Ach ja, ook wel de laatste om daar iets over te zeggen.quote:
We leven in heel rare tijdenquote:Op maandag 6 juli 2026 13:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ach ja, ook wel de laatste om daar iets over te zeggen.
Dat zeg je wel heel treffend.quote:
En reed ook al in de oudste auto.quote:
quote:
Hij is er toe instaatquote:
Het is 14.15quote:
quote:
Ergens is het ochtend!quote:
Ja zeg het hemquote:
HET HEM! HET HEM!!!quote:
quote:
Dat vroeg je tochquote:
Het is afkomstig uit Limbabwe. Je weet hoe ze daar zijn toch?quote:
Rare jongens die limbo's jaquote:Op maandag 6 juli 2026 14:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is afkomstig uit Limbabwe. Je weet hoe ze daar zijn toch?
Zijn niet bij de tijdquote:
Bedtijd voor jou?quote:
Wel bijna de trein,quote:Op maandag 6 juli 2026 14:25 schreef pullup het volgende:
Nee hoor niet perse
Maar marc had bijna de tour gemist
Hij kan er niks aan doen iddquote:Op maandag 6 juli 2026 14:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is afkomstig uit Limbabwe. Je weet hoe ze daar zijn toch?
quote:
Dat is aan meer opmerkingen te merkenquote:
Ik dacht al langer.quote:Op maandag 6 juli 2026 15:36 schreef FreshFruit het volgende:
Vandaag al weer 5 jaar geleden dat de aanslag op Peter R de vries werd gepleegd.
Enormquote:
Dat is een roddel iets maar zegt toch niet waarom hij is afgemaakt?quote:Op maandag 6 juli 2026 16:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/boulev(...)ikt-zoon-royce-terug
Vrijwel zeker in opdracht van Taghi.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is een roddel iets maar zegt toch niet waarom hij is afgemaakt?
Hmmmm.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vrijwel zeker in opdracht van Taghi.
De Vries was adviseur van de kroongetuige.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmmm.
Vraag ik me af waarom die dan zo bang was voor hem
Ah, dan moet ie dood ja.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Vries was adviseur van de kroongetuige.
Leuk,ik zie nog een echte roeifiets ookquote:Op maandag 6 juli 2026 16:22 schreef marcb1974 het volgende:
Fietsen voor @:Pullup
https://thechive.com/funn(...)tor=5258767_chandler
Kippie met eerdeppels en spercies.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:52 schreef RedShoe het volgende:
Wat gaan we eten?
Hier Bloemkool met aardappelen, geraspte kaas en groentesaus
Shoarma had ik liggen, de helft maar weer in de koelkast gedaan en verder aan de theequote:Op maandag 6 juli 2026 17:52 schreef RedShoe het volgende:
Wat gaan we eten?
Hier Bloemkool met aardappelen, geraspte kaas en groentesaus
Ahwquote:Op maandag 6 juli 2026 18:34 schreef pullup het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3mpybfry2c22l
Bunny's
der trump rote karte fall is bij onz in nieuws nr.1quote:Op maandag 6 juli 2026 18:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Kippie met eerdeppels en spercies.
Na mijn tochten maar weer eens een avg
Meest belachelijke actie ooit om dat ding terug te draaienquote:Op maandag 6 juli 2026 19:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
der trump rote karte fall is bij onz in nieuws nr.1
En nu gewoon jullie mond houden,quote:"Ik zag de overtreding", begint Trump maandag bij een persmoment in het Witte Huis. "En ik ben iemand die van sport houdt en een goede atleet was. Ik begrijp sport goed, erg goed... Dat was geen overtreding. Dat was niet eens een incident. Dat waren twee jongens die op volle snelheid renden en in contact met elkaar kwamen."
De Amerikaanse president verwijst hierna naar de Braziliaanse arbiter Raphael Claus, die de wedstrijd leiding gaf en de rode kaart uitdeelde, na inmenging van de VAR. "Deze scheidsrechter is een beetje verdacht. Als je kijkt naar zijn verleden... Ik wil dat niet zeggen, want ik wil geen controverse creëren, maar het is erg verdacht. Als je het wil, kan ik je vertellen over het verleden. Hij maakte een beslissing die niemand begreep. Zelfs Bosnië zei dat ze geluk hadden."
Ik zit dat net te kijken. Wel gelachenquote:Op maandag 6 juli 2026 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En nu gewoon jullie mond houden,
zijne pedofiele heiligheid heeft gesproken en heeft altijd gelijk![]()
Dommer kan gewoon nietquote:Op maandag 6 juli 2026 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zit dat net te kijken. Wel gelachen![]()
Bekijk deze YouTube-video
Eigenlijk zouden ze gewoon hun spullen moeten pakken en naar huis gaan,quote:Op maandag 6 juli 2026 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zit dat net te kijken. Wel gelachen![]()
Dat was ook mijn eerste gedachte, hup iedereen pakt zijn spullen en gaat naar huis.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze gewoon hun spullen moeten pakken en naar huis gaan,
laat hem het maar uitzoeken met zijn toernooi.
OS 28, prima, maar niet in LA.
Ze hadden er niet eens heen moeten gaan. Er waren al genoeg incidenten geweest voordat het hele circus begon.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte, hup iedereen pakt zijn spullen en gaat naar huis.
“I understand sports really well.” “He gave him a red card. I didn't know what that meant.”quote:Op maandag 6 juli 2026 21:45 schreef Domnivoor het volgende:
Na één telefoontje is er ook een nieuwe scheidsrechter aangesteld voor België-VS.
[ afbeelding ]
Nobody knows more about football than I do
Je kan er niet eens meer een parodie op maken.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
“I understand sports really well.” “He gave him a red card. I didn't know what that meant.”
Heb je al bij Lego gekeken?quote:Op maandag 6 juli 2026 21:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je kan er niet eens meer een parodie op maken.
Hail Mary setquote:
Idd, bestond spitting image nog maar, die wisten wel raad met dit soort figuren.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je kan er niet eens meer een parodie op maken.
Dat zou niet meer kunnen in deze tijdquote:Op maandag 6 juli 2026 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, bestond spitting image nog maar, die wisten wel raad met dit soort figuren.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 6 juli 2026 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, bestond spitting image nog maar, die wisten wel raad met dit soort figuren.
Dit broekie kent het eigenlijk alleen maar door die clip van Genesis (Land of Confusion)quote:Op maandag 6 juli 2026 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag dat het nog bestaat idd. Ik kan niet zeggen dat ik er om heb moeten lachen.quote:
Leuke filmquote:
Als je die leuk vindt dan is Paddle to the sea misschien ook wel een aanrader. Een fimpje over een speelgoed indiaan die door een jongetje in een kano wordt gezet en de reis vd Indiaan wordt dan gevolgd.quote:
Heb je al een goede wedstrijd gezien dit WK?quote:
quote:Bosnië-Herzegovina vraagt diskwalificatie en schorsing VS
Overheidsinmenging vormt een schending van de artikelen 2 en 15 van de FIFA-statuten. De sanctie daarop is diskwalificatie en schorsing"
quote:En ook Engeland overweegt beroep na rood Quansah
quote:Frankrijk wil gele kaart Olise laten kwijtschelden
Ze zullen wel gaan moeten, de schade wordt anders te groot ......quote:Op dinsdag 7 juli 2026 00:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze zich bij de FIFA iets van die statuten aantrekken.
quote:Of zoals de commentator op de Belgische tv het verwoordde na de vierde Belgische treffer: „In het Witte Huis doet nu iemand het licht uit.”
quote:
AD had zeker een mooie berichtgeving. Stonden mooi wat steekjes in richting Trump.quote:
quote:
Waarom dat?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:58 schreef chufi het volgende:
Binnenkamers vreest de Spaanse bond dat de finale van 2030 niet in Spanje gaat zijn zoals afgesproken was, maar dat Marokko de finale krijgt ..
Alleen is trump in 2030 weg .... ?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat Trump de pik op Spanje heeft en Marokka wel luistert
Moet nog maar zien hoe lang Gianni er nog zit,quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar hij kan dit nu toch al met Gianni bekokstoven...
Jij vindt een hoop de laatste tijdquote:
Voor een corrupte bende als de FIFA is dat een goede eigenschapquote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet nog maar zien hoe lang Gianni er nog zit,
zelfs Blatter vond hem corrupt
Heb je ook een lot gekocht dan? De trekking is binnenkort weerquote:
Ik heb idd een lotquote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je ook een lot gekocht dan? De trekking is binnenkort weer
Die Koen zuipt het steeds opquote:
Wie weet houd je geluk aanquote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb idd een lot
Maar, daarvoor al gekocht
Misschien waren dit karma-tests
Dan moet hij het ook weer aanvullen.quote:
Let's GO!!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:09 schreef Domnivoor het volgende:
Ergens in de Caribische zee ligt een verborgen eiland.
Diep in de jungle op dat eiland vind je de bron van de Eeuwige Rum.
En die rum raakt nooit op
Cuba?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:09 schreef Domnivoor het volgende:
Ergens in de Caribische zee ligt een verborgen eiland.
Diep in de jungle op dat eiland vind je de bron van de Eeuwige Rum.
En die rum raakt nooit op
Don't jinx it hequote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:35 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, nu was het vinden door mij vooral voor anderen geluk
Reglementaire 3-0 winst voor de VS toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:41 schreef pullup het volgende:
https://speld.nl/2026/07/(...)d-niet-mogen-spelen/
Is Salah fit?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:44 schreef chufi het volgende:
Het zal wel onmogelijk worden voor Egypte om van Messi te mogen winnen ... Maar ik hou hoop
Dat is een volgende innovatiequote:
Zal wel een idee van Trump zijn.quote:
Dit is wel duidelijk VOOR Koenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:05 schreef Fogel het volgende:
Ik zag de TT en wilde even delen dat de rum alles behalve op was op de plek waar ik gister was. OK, de rum is minder vol dan voor het bezoek, maar ze kunnen nog wel even door. Ze hebben meer dan wat op de fotos staat
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
@:koen66
Dat is het idd.quote:
Nu volhouden.quote:
Ja dat is het probleem ... er is nu groot overleg in het FiFa White House om Messi maar te kunnen laten winnen ...quote:
Moet ie wel raak schieten.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem ... er is nu groot overleg in het FiFa White House om Messi maar te kunnen laten winnen ...
Het gaat best okquote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:44 schreef chufi het volgende:
Het zal wel onmogelijk worden voor Egypte om van Messi te mogen winnen ... Maar ik hou hoop
You jinxed itquote:
Blijkbaarquote:
I blame YOUquote:
Voor wat ik gezien heb vond ik het nog meevallen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:12 schreef mschol het volgende:
ik hoor/lees het alweer, nogmaals een volledig vooropgezet WK met vaste uitkomsten
Het is geen hokkie neequote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor wat ik gezien heb vond ik het nog meevallen.
Hoezo dat?quote:
Een soort Spotify dat je hebt?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:51 schreef D. het volgende:
Iemand die dit kan vertalen naar het Nederlands?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:51 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
Bijzondere datum van "indiensttreding"quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:51 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
water is natquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:12 schreef mschol het volgende:
ik hoor/lees het alweer, nogmaals een volledig vooropgezet WK met vaste uitkomsten
Wanneer is die dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je nog ff tijd voor de volgende facturatie
Ik zou stoppenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ik kreeg een optie om het 1 of 3 maanden gratis te proberen
Vanaf nu iedere facturatie die niet op die datum is betwistenquote:
Ik weet niet of ik daarmee wegkom en ik heb geen zin in een hoofdpijndossierquote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanaf nu iedere facturatie die niet op die datum is betwisten
Laat ze maar bewijzen dat ze de juiste datum hebben
Hmmmmmquote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daarmee wegkom en ik heb geen zin in een hoofdpijndossier
Soort standaard bijbel voor audi bezitters ofzo.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:51 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er geen ervaring mee.... kreeg wel weer een laatste waarschuwing ivm met een niet betaalde rekening die ik nooit heb gemaakt ...quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:10 schreef D. het volgende:
Ik denk dat ik de 16-21 kan verklaren, alleen niet waarom het daar zo staat.
Ik had me de 16e aangemeld (voor 1 of 3 maanden dus, maar was onduidelijk)
Ik heb gelijk 1 gratis boek binnengehengeld.
Toen ik de 21e keek of het nou 1 of 3 maanden zou zijn stond er dat ik nog iets moest bevestigen voor het abo in kon gaan. Gedaan, en toen kreeg ik groen licht en kon ik weer een gratis boek binnenhengelen. (daar ging dus al iets fout.
Heb me dus op de 16e en de 21e aangemeld
Nopequote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:51 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
Die zzijn idd gisteren weer begonnen ... Vandaag de 1e runquote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:28 schreef pullup het volgende:
Volgend jaar weer eens kijken of ik naar de San Fermin feesten kan
Meestal om 8 uur in de ochtend meen ik me te herinneren, zal eens checken voor morgenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zzijn idd gisteren weer begonnen ... Vandaag de 1e run
https://www.rtve.es/play/san-fermin-2026/quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Meestal om 8 uur in de ochtend meen ik me te herinneren, zal eens checken voor morgen
Nee ga zeker niet mee rennen idd, wellicht had ik het vroeger wel gedaan maar dat lijkt me nu niet verstandig. De feesten en de sfeeer er omheen zijn wel goed genoegquote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:35 schreef chufi het volgende:
Maar ik zie jou niet meer rennen ... Ik heb het al heel vroeg opgegeven nadat ik ooit een treffen had in de arena met zo'n os
Rtve begint meestal al om 7:10 en later zelfs multi-cams ....quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:35 schreef pullup het volgende:
En het ziet er weer heel leuk uit om te volgen allemaal
witte kleding is wel gewenst en een rode band om je middel en een rode lap om je hals.... ik had ook nog een zwart jasje voor de koudere urenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee ga zeker niet mee rennen idd, wellicht had ik het vroeger wel gedaan maar dat lijkt me nu niet verstandig. De feesten en de sfeeer er omheen zijn wel goed genoeg
Ja ik ga daar volgende keer wat beter voorbereid heen dan in mijn fietskloffie arriveren en nog moeten opzoeken waar wat zou gebeuren allemaalquote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
witte kleding is wel gewenst en een rode band om je middel en een rode lap om je hals.... ik had ook nog een zwart jasje voor de koudere uren
Ik ben nooit op de feesten van Pamplona geweest want die vallen altijd samen die van mijn stadje... De enige keer dat ik er door ben gereden lagen er kettingen op de weg en stonden er militairen langs de weg de boel te controleren begin jaren 80 ...quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik ga daar volgende keer wat beter voorbereid heen dan in mijn fietskloffie arriveren en nog moeten opzoeken waar wat zou gebeuren allemaal
Pittigquote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben nooit op de feesten van Pamplona geweest want die vallen altijd samen die van mijn stadje... De enige keer dat ik er door ben gereden lagen er kettingen op de weg en stonden er militairen langs de weg de boel te controleren begin jaren 80 ...
Later heb ik volgens mij ooit een meisje semi versierd die ETA was ... ze was heel vaag maar kwam van daar ...quote:
Idioot gedoe.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:07 schreef pullup het volgende:
Best spannendquote:
Hey schoonheid.quote:
Hulloquote:
Tijdje geleden dat je hier langs kwam wippenquote:
Klopt, ben ook veel minder op fok de laatste tijd.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Tijdje geleden dat je hier langs kwam wippen
Lovelyquote:
quote:
Ik hou ook meer van versequote:Op woensdag 8 juli 2026 08:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zijn geen rotte tomaten waar je mee bekogeld wordt op 26 augustus
Ik zou het niet doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |