Hail Mary setquote:
Idd, bestond spitting image nog maar, die wisten wel raad met dit soort figuren.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je kan er niet eens meer een parodie op maken.
Dat zou niet meer kunnen in deze tijdquote:Op maandag 6 juli 2026 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, bestond spitting image nog maar, die wisten wel raad met dit soort figuren.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 6 juli 2026 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, bestond spitting image nog maar, die wisten wel raad met dit soort figuren.
Dit broekie kent het eigenlijk alleen maar door die clip van Genesis (Land of Confusion)quote:Op maandag 6 juli 2026 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag dat het nog bestaat idd. Ik kan niet zeggen dat ik er om heb moeten lachen.quote:
Leuke filmquote:
Als je die leuk vindt dan is Paddle to the sea misschien ook wel een aanrader. Een fimpje over een speelgoed indiaan die door een jongetje in een kano wordt gezet en de reis vd Indiaan wordt dan gevolgd.quote:
Heb je al een goede wedstrijd gezien dit WK?quote:
quote:Bosnië-Herzegovina vraagt diskwalificatie en schorsing VS
Overheidsinmenging vormt een schending van de artikelen 2 en 15 van de FIFA-statuten. De sanctie daarop is diskwalificatie en schorsing"
quote:En ook Engeland overweegt beroep na rood Quansah
quote:Frankrijk wil gele kaart Olise laten kwijtschelden
Ze zullen wel gaan moeten, de schade wordt anders te groot ......quote:Op dinsdag 7 juli 2026 00:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze zich bij de FIFA iets van die statuten aantrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |