Zal wel een idee van Trump zijn.quote:
Dit is wel duidelijk VOOR Koenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:05 schreef Fogel het volgende:
Ik zag de TT en wilde even delen dat de rum alles behalve op was op de plek waar ik gister was. OK, de rum is minder vol dan voor het bezoek, maar ze kunnen nog wel even door. Ze hebben meer dan wat op de fotos staat
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
@:koen66
Dat is het idd.quote:
Nu volhouden.quote:
Ja dat is het probleem ... er is nu groot overleg in het FiFa White House om Messi maar te kunnen laten winnen ...quote:
Moet ie wel raak schieten.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem ... er is nu groot overleg in het FiFa White House om Messi maar te kunnen laten winnen ...
Het gaat best okquote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:44 schreef chufi het volgende:
Het zal wel onmogelijk worden voor Egypte om van Messi te mogen winnen ... Maar ik hou hoop
You jinxed itquote:
Blijkbaarquote:
I blame YOUquote:
Voor wat ik gezien heb vond ik het nog meevallen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:12 schreef mschol het volgende:
ik hoor/lees het alweer, nogmaals een volledig vooropgezet WK met vaste uitkomsten
Het is geen hokkie neequote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor wat ik gezien heb vond ik het nog meevallen.
Hoezo dat?quote:
Een soort Spotify dat je hebt?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:51 schreef D. het volgende:
Iemand die dit kan vertalen naar het Nederlands?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:51 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
Bijzondere datum van "indiensttreding"quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:51 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
water is natquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:12 schreef mschol het volgende:
ik hoor/lees het alweer, nogmaals een volledig vooropgezet WK met vaste uitkomsten
Wanneer is die dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je nog ff tijd voor de volgende facturatie
Ik zou stoppenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ik kreeg een optie om het 1 of 3 maanden gratis te proberen
Vanaf nu iedere facturatie die niet op die datum is betwistenquote:
Ik weet niet of ik daarmee wegkom en ik heb geen zin in een hoofdpijndossierquote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanaf nu iedere facturatie die niet op die datum is betwisten
Laat ze maar bewijzen dat ze de juiste datum hebben
Hmmmmmquote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daarmee wegkom en ik heb geen zin in een hoofdpijndossier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |