Soort standaard bijbel voor audi bezitters ofzo.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:51 schreef D. het volgende:
Iemand die dit kan vertalen naar het Nederlands?
[ afbeelding ]
Ik heb er geen ervaring mee.... kreeg wel weer een laatste waarschuwing ivm met een niet betaalde rekening die ik nooit heb gemaakt ...quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:10 schreef D. het volgende:
Ik denk dat ik de 16-21 kan verklaren, alleen niet waarom het daar zo staat.
Ik had me de 16e aangemeld (voor 1 of 3 maanden dus, maar was onduidelijk)
Ik heb gelijk 1 gratis boek binnengehengeld.
Toen ik de 21e keek of het nou 1 of 3 maanden zou zijn stond er dat ik nog iets moest bevestigen voor het abo in kon gaan. Gedaan, en toen kreeg ik groen licht en kon ik weer een gratis boek binnenhengelen. (daar ging dus al iets fout.
Heb me dus op de 16e en de 21e aangemeld
Nopequote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:51 schreef D. het volgende:
Iemand die dit kan vertalen naar het Nederlands?
[ afbeelding ]
Die zzijn idd gisteren weer begonnen ... Vandaag de 1e runquote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:28 schreef pullup het volgende:
Volgend jaar weer eens kijken of ik naar de San Fermin feesten kan
Meestal om 8 uur in de ochtend meen ik me te herinneren, zal eens checken voor morgenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zzijn idd gisteren weer begonnen ... Vandaag de 1e run
https://www.rtve.es/play/san-fermin-2026/quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Meestal om 8 uur in de ochtend meen ik me te herinneren, zal eens checken voor morgen
Nee ga zeker niet mee rennen idd, wellicht had ik het vroeger wel gedaan maar dat lijkt me nu niet verstandig. De feesten en de sfeeer er omheen zijn wel goed genoegquote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:35 schreef chufi het volgende:
Maar ik zie jou niet meer rennen ... Ik heb het al heel vroeg opgegeven nadat ik ooit een treffen had in de arena met zo'n os
Rtve begint meestal al om 7:10 en later zelfs multi-cams ....quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:35 schreef pullup het volgende:
En het ziet er weer heel leuk uit om te volgen allemaal
witte kleding is wel gewenst en een rode band om je middel en een rode lap om je hals.... ik had ook nog een zwart jasje voor de koudere urenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee ga zeker niet mee rennen idd, wellicht had ik het vroeger wel gedaan maar dat lijkt me nu niet verstandig. De feesten en de sfeeer er omheen zijn wel goed genoeg
Ja ik ga daar volgende keer wat beter voorbereid heen dan in mijn fietskloffie arriveren en nog moeten opzoeken waar wat zou gebeuren allemaalquote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
witte kleding is wel gewenst en een rode band om je middel en een rode lap om je hals.... ik had ook nog een zwart jasje voor de koudere uren
Ik ben nooit op de feesten van Pamplona geweest want die vallen altijd samen die van mijn stadje... De enige keer dat ik er door ben gereden lagen er kettingen op de weg en stonden er militairen langs de weg de boel te controleren begin jaren 80 ...quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik ga daar volgende keer wat beter voorbereid heen dan in mijn fietskloffie arriveren en nog moeten opzoeken waar wat zou gebeuren allemaal
Pittigquote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben nooit op de feesten van Pamplona geweest want die vallen altijd samen die van mijn stadje... De enige keer dat ik er door ben gereden lagen er kettingen op de weg en stonden er militairen langs de weg de boel te controleren begin jaren 80 ...
Later heb ik volgens mij ooit een meisje semi versierd die ETA was ... ze was heel vaag maar kwam van daar ...quote:
Idioot gedoe.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:07 schreef pullup het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Best spannendquote:
Hey schoonheid.quote:
Hulloquote:
Tijdje geleden dat je hier langs kwam wippenquote:
Klopt, ben ook veel minder op fok de laatste tijd.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Tijdje geleden dat je hier langs kwam wippen
Lovelyquote:
quote:
Ik hou ook meer van versequote:Op woensdag 8 juli 2026 08:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zijn geen rotte tomaten waar je mee bekogeld wordt op 26 augustus
Ik zou het niet doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |