Hier om de hoek zitten er een stuk of honderd in een paar bomen ... en als ze lawaai maken maken ze allemaal lawaai ....quote:
O ja het zijn schreeuwerts dat is ook zoquote:Op zondag 5 juli 2026 14:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier om de hoek zitten er een stuk of honderd in een paar bomen ... en als ze lawaai maken maken ze allemaal lawaai ....
Dan woon je niet in de randstad.quote:
Nee dat klopt helemaalquote:Op zondag 5 juli 2026 15:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan woon je niet in de randstad.
quote:In Brussel liet de toenmalig directeur van pretpark Meli Park ruim veertig halsbandparkieten los om de stad ‘kleur te geven’.
Hier zijn er ook zat met opzet losgelaten.quote:
Dat is eigenlijk onbekend, het verhaal gaat dat er in de jaren 60 een aantal uit een volière zijn ontsnapt.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier zijn er ook zat met opzet losgelaten.
Alleen misschien niet om de stad meer kleur te geven.
Alleen zijn er op meerdere punten populaties. En voor zover ik weet komen die niet allemaal uit 1, maar vanuit meerdere punten.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk onbekend, het verhaal gaat dat er in de jaren 60 een aantal uit een volière zijn ontsnapt.
Kan in een halve eeuw veel gebeuren.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen zijn er op meerdere punten populaties. En voor zover ik weet komen die niet allemaal uit 1, maar vanuit meerdere punten.
Nee joh, hoeveel tijd is een halve eeuw nou?quote:Op zondag 5 juli 2026 18:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan in een halve eeuw veel gebeuren.
Ik gok eieren ipv puntenquote:Op zondag 5 juli 2026 17:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen zijn er op meerdere punten populaties. En voor zover ik weet komen die niet allemaal uit 1, maar vanuit meerdere punten.
Zijn ze niet allemaal door AI gemaakt danquote:
1.577.880.000 secondenquote:Op zondag 5 juli 2026 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, hoeveel tijd is een halve eeuw nou?
Zijn dat Europese seconden of Chinese?quote:
Niets dus,quote:
Weet ik niet, dat moet ik even aan mijn parkiet vragen. Zij kwam met dit antwoord.quote:
Heet je parkiet Chatgpt?quote:Op zondag 5 juli 2026 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik niet, dat moet ik even aan mijn parkiet vragen. Zij kwam met dit antwoord.
tiit feur popkornquote:Op zondag 5 juli 2026 20:49 schreef chufi het volgende:
De Etna spuit ook al weer een tijdje
Bekijk deze YouTube-video
Nope, Lotje heet ze.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Heet je parkiet Chatgpt?
Laat dan maar ik wil geen AI oplossingen
En Spock?quote:
Drugstransport mislukt?quote:Op zondag 5 juli 2026 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
Ohoh, zou superman zijn ballen kwijt zijn?
https://www.nu.nl/buitenl(...)ijn-aangespoeld.html
Denk het niet in dat soort dingenquote:
De nieuwe reclame van Bol.comquote:Op zondag 5 juli 2026 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
Ohoh, zou superman zijn ballen kwijt zijn?
https://www.nu.nl/buitenl(...)ijn-aangespoeld.html
Met die blauwe bol.quote:
Hee kerelquote:
Wat heeft FreshFruit hiermee nou weer te maken.quote:
Je wil toch niet zeggen dat de fifa of trump corrupt zijn he?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:05 schreef chufi het volgende:
Nou dit WK is echt gewoon zo fout ... Trump zorgt dat rode kaart geen rood meer is ... terwijl het een donker rode kaart was
Dat moet er nog bijkomen.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat de fifa of trump corrupt zijn he?![]()
![]()
Ik kan me dat niet voorstellen bij een organisatie die een vredesprijs uitreikt aan de meest wreedzame president ooitquote:
Dat wordt nog wel een relletje,quote:Op zondag 5 juli 2026 23:40 schreef chufi het volgende:
Ja eh ik heb er geen woorden voor..... oh misschien gewoon ja!
Mislukte speld?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:49 schreef maily het volgende:
Datacenter ergert zich aan stroomverbruik omwonenden: "Elke keer als zij hun waterkoker aanzetten, flikkeren bij ons de lampen" https://share.google/wKVgtZW8QfLs16kCH
Microsoft moet niet zeiken ...quote:Op zondag 5 juli 2026 23:49 schreef maily het volgende:
Datacenter ergert zich aan stroomverbruik omwonenden: "Elke keer als zij hun waterkoker aanzetten, flikkeren bij ons de lampen" https://share.google/wKVgtZW8QfLs16kCH
quote:Op zondag 5 juli 2026 23:49 schreef maily het volgende:
mislukt = belgischquote:
Voortaan icethee drinkenquote:Op zondag 5 juli 2026 23:49 schreef maily het volgende:
Wat hebben jullie gekeken?quote:Op maandag 6 juli 2026 00:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De film die Aoibhin en ik hebben gezien ook
Als Trump zegt dat die kaart groen is, dan is die kaart groen.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:05 schreef chufi het volgende:
Nou dit WK is echt gewoon zo fout ... Trump zorgt dat rode kaart geen rood meer is ... terwijl het een donker rode kaart was
Ja dat dus anders kom je ZIJN land niet meer inquote:Op maandag 6 juli 2026 00:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als Trump zegt dat die kaart groen is, dan is die kaart groen.
Zag hem voorbij komen op een streamingsdienst,quote:Op maandag 6 juli 2026 00:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Project Hail Mary
Mooi verhaal en een mooie film. Wel wat langdradig. En met flauwe humor.
Misschien ga ik die boeken (deze en The Martian) nog eens lezen.quote:Op maandag 6 juli 2026 00:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag hem voorbij komen op een streamingsdienst,
maar zag ergens ook dat je beter eerst het boek kan lezen
Wel een net andere film als ik zag
Rumquote:
Hail mary staat op mijn shortlist, zal er binnenkort wel komen. Daarna de film kijkenquote:Op maandag 6 juli 2026 00:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Misschien ga ik die boeken (deze en The Martian) nog eens lezen.
Wat heb jij gezien?
behalve het feit dat ik intussen weer in Zoetermeer zit ipv Albanie alles dikke primaquote:Op maandag 6 juli 2026 00:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zeker. Vandaag met Aoibhin naar een film geweest.
Daar ook alle sok?
Dat is wel wat anders ja.quote:Op maandag 6 juli 2026 00:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hail mary staat op mijn shortlist, zal er binnenkort wel komen. Daarna de film kijken
Ik heb naar Neuremberg zitten kijken.
Hoe was Albanië?quote:Op maandag 6 juli 2026 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
behalve het feit dat ik intussen weer in Zoetermeer zit ipv Albanie alles dikke prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |