Hier om de hoek zitten er een stuk of honderd in een paar bomen ... en als ze lawaai maken maken ze allemaal lawaai ....quote:
O ja het zijn schreeuwerts dat is ook zoquote:Op zondag 5 juli 2026 14:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier om de hoek zitten er een stuk of honderd in een paar bomen ... en als ze lawaai maken maken ze allemaal lawaai ....
Dan woon je niet in de randstad.quote:
Nee dat klopt helemaalquote:Op zondag 5 juli 2026 15:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan woon je niet in de randstad.
quote:In Brussel liet de toenmalig directeur van pretpark Meli Park ruim veertig halsbandparkieten los om de stad ‘kleur te geven’.
Hier zijn er ook zat met opzet losgelaten.quote:
Dat is eigenlijk onbekend, het verhaal gaat dat er in de jaren 60 een aantal uit een volière zijn ontsnapt.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier zijn er ook zat met opzet losgelaten.
Alleen misschien niet om de stad meer kleur te geven.
Alleen zijn er op meerdere punten populaties. En voor zover ik weet komen die niet allemaal uit 1, maar vanuit meerdere punten.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk onbekend, het verhaal gaat dat er in de jaren 60 een aantal uit een volière zijn ontsnapt.
Kan in een halve eeuw veel gebeuren.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen zijn er op meerdere punten populaties. En voor zover ik weet komen die niet allemaal uit 1, maar vanuit meerdere punten.
Nee joh, hoeveel tijd is een halve eeuw nou?quote:Op zondag 5 juli 2026 18:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan in een halve eeuw veel gebeuren.
Ik gok eieren ipv puntenquote:Op zondag 5 juli 2026 17:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen zijn er op meerdere punten populaties. En voor zover ik weet komen die niet allemaal uit 1, maar vanuit meerdere punten.
Zijn ze niet allemaal door AI gemaakt danquote:
1.577.880.000 secondenquote:Op zondag 5 juli 2026 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, hoeveel tijd is een halve eeuw nou?
Zijn dat Europese seconden of Chinese?quote:
Niets dus,quote:
Weet ik niet, dat moet ik even aan mijn parkiet vragen. Zij kwam met dit antwoord.quote:
Heet je parkiet Chatgpt?quote:Op zondag 5 juli 2026 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik niet, dat moet ik even aan mijn parkiet vragen. Zij kwam met dit antwoord.
tiit feur popkornquote:Op zondag 5 juli 2026 20:49 schreef chufi het volgende:
De Etna spuit ook al weer een tijdje
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |